Velem, mondom hogy ennyi, a perselyesnek egy ezres.
De ez csak azt jelenti hogy nem szabad folyamatosan húzni neki, öblögetni kell, szóval gyakran váltogatsz és mindig más fordulaton mész.
Hát én is alig győztem visszaolvasni...
Üdv az új Tuaregsenek!
Csak egy jótanács: ha motort szeretnél venni soha ne azt nézd hogy mennyire kibaszott erős és hogy az előző tulaj milyen motorokat vert oda vele mennyire van kihegyezve meg a többi ... mert ezek a motorok kaptak is nem kicsit... szerintem érdemesebb egy jól karbantartott motort megbízható tulajtól (igaz kicsit drágább) venni mint ilyen teljesítmény és sebességhajhász nyikhajtól... de utána valószínűleg nem kell a gatyádat ráfizetni a felújításra ami után elgurul pár ezret és totál kipurcan... nemhiába akarja eladni az előző gazdi a "szeretett" motorját...
Másrészt nem tudom hogy mondták e de tervezünk talit... mégpedig Sástón április 2. hétvégéjén de ezek változhatnak...
Majd az adatlapot frissítse már minden új tag hogy el tudjam helyezni őket a térképen...
Holnap felhívom kapeszt és akkor szólok hogy mi legyen...
Na sztem én is lépek szunyálni... bakker pedig már össze akartam rakni a gépsast... mind1
Széles utat!
Pont ezaz! egy kétüteműnél teljesen jól meg lehet cdsinálnia felújítást! De négyüteműnél.... Háát ha egyszer bekrepál... Akkor gyakorlatilag vége... Persze mert ugye élettartamra tervez a jó gépészmérnök (azaz ééééén :D ) és egyszerre fogy el minden, és nem éri meg javítani, vegyél újat, hogy a következő munkájáért is jól megfizessék a gépészmérnököt (azaz eeeeennnngem :) ) nehogymár rosszul éljen :D Najó, az még minimum másfél év, ha nem vigyázok :)
Háát 200 -at tuti nem megy... Egy oylan 160-170 reálisan... De hidd el, dög unalom! Nekem volt szerencsém egy Yamaha FZX 250 Zeal -el kb 200 km-t lemotorozni, (az FZR blokkja egy tűrásabb vázba) és dög unalom! Hazafele Zegről nyél gázon mentem, mert annyira unteam :) Aztán kideült, hogy amit én hittem, hogy megyek 120-130-al (nem volt rajta km óra) az kicsit több....
Mi több, én a ZXR-t meggondolnám.. nekem is nagyon tetszik... Csak elolvastam valahol a tulaj véleményét... 250-esbe 3 hengerben ment el a kompresszió.. szelepek odavoltak, egész motorblokk kuka.. én meg szeretek szerelgetni, de azért mással is szeretnék foglalkozni....
És ha ebbe a kategóriába gondolkodsz, akkor Honda VFR 400, vagy RVF 400 (csak az RVF drága) Yamaha FZR 400, vagy suzui GSF 400 Bandit DE hozzá kell tenni, hogy szinte mindbe van 40-50 e km legílább, és a blokkjuk valahol félúton van a halálba!
nemtom árba a 250 eshez van kedvem, most kinéztem egy fzr-t 95-ös chip tuning sport kipufogó 18-20 ezret pörög és 200 a vége az azért már nem rosz de a többi cucc gyári
Énmeg, ha végre végzem ezzel ahülye vizsgaidőszakkal, akkor sűűűűrgősen szerzek hozzá generátor állórészt, mert rosszul alszom, amíg szegény motor nem pikk-pakk még ha télvan, és csak a pincében pihen, akkoris :) De amíg nem végeztem nemszabad, mert csúnya bukta lesz a dolog vége... LEhet ígyis.... FEjem felett a bitófa :D
De ez csak azt jelenti hogy nem szabad folyamatosan húzni neki, öblögetni kell, szóval gyakran váltogatsz és mindig más fordulaton mész.