Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

postai utánvétellel veszem onnan a cuccost :D egyébként meg tiszántuli vagyok Makón lakok, Szeged alatt 30 km
Most haver af1 van soron, lesz power szelep, megcsinálom a kipufogót, és nagyon széppen le lesz festve
én most azon vagyok hogy nagyobbra váltsak, A1-et elkezdem és vagy egy 250-eszxr vagy egy 400 as zxr-t vennék, vagy ugyan ez 250,400, csak fzr-be venném meg ez még a pénztárcámtól függ
Na én léptem! Jóéjt, széles utat mindenkinek!
Akkor hozzámjössz feleségül? :P
Celldömölk? hihi végre valami dunántúli ember :)
egyébként megértjük, csak óvatosan vele! Nehogy benned is kár esett, ha véletlenül megragad!
Mindenesetre bontóba nem kell messze menned :)
trakee-mennyire egy hangon vagyunk ...
asso jó dugó, és adtak hozzá szép kék polinis müanyagdobozt
Táboriék sokmindent meg tudnak szerezni
ha megtehettem volna én is gyárit vettem volna hozzá, de azt tudni kell hogy celdömölkön adják az országban a legjobb uténgyártott dugot, de nekem sajna akkor csak ennyire tellett
Sajna motor esetében nálam sincs mérték :( Össze se szabad számolnom mibe került összesen az affér az apriliaval :D DE ez akkoris igazi szerelem hihi :) Így meg kit érdekell, hogy mennyi? :D
És hol vettél asso dugót?
Nekem az volt a gyári, meg először azt kapta, aztán tavaly karácsony elött már csak Vertexet kaptam, meg ősszel, mikor a kipuffszelepem intim közelségbe került vele, akkoris csak vertex volt. Igaz, ez teflonos, meg minden bigyó, de az asso szimpatikusabb volt! Pláne a 21 e -es képe :D A vertex 7 e km után(leszámítva a szelepes randiját is ) nem volt olyan bizalomgerjesztő!
hát én is ugy vagyok vele h ha kell akkor csak minőségit...és azt rá kell szánni...mert különben csak nagyobb károk keletkeznek...az meg vonzza a plussz költségeket....szoval én Eduárd a helyedben megnézetném vmi hozzá értő szerelővel....
annyi pénzből veszek egy szimszont de mondjuk azt meghálálná a mocim ag yári dugot
Ha tényleg nicasilos még, akkor éna helyedben gyorsan kiszedetném bel,őle az öntött dugót, mert rövid úton gallyrateszi, és a ncasilért nagyon kár! Bár ha fúrták, akkor már úgyis hüvelyes!
Enyémba a gyári dugó(asso-werke) 30.
még szép :) hihi, tzrakee már kifizetett 3 dugattyút, két hajtókarszetett, két garnitúra főtengelycsaípágyat, tisztában van az árakkal! :D

Amúgy Eduárd, ha 12 e volt a dugó, akkor óvatosan vele, mert az sajnos kisipari darab lesz, egy vertex dugó 24900 Ft ha jól emlékszem!

Szóval a bal kezed szépen tartsd a kuplungon! Ami amúgyis ildomos kétütemű motoron...
Ahogy a 60-as években a suzuki versenygépeit nevezték: "suttogó halál" mert szerettek minden jel nélkül megragadni... És akkor a pilótának, és a kipufogján utazó ellenfélnek jajj volt a legtöbb esetben....
Vörös János Motorsport című könyvében lehet érdekes leírásokat olvasni ezekről... Jó, tudom, nem éppen speed topic, de azért nekem a GP-hez húz a szívem :)
ja tudom a nikoszilos gyári dugó, de ez öntve lett
egyébként lesz valami tuareg találkozó valamikor?
A dugó az álltalában 25-30 között van, ami jó is(gyűrűvel csapszeggel).
az igen...
hát nem tom....elég érdekes...mondjuk havernak cr-jébe csak a dugó volt 30ropi...és ez is ugy h lealkudta...
de faszául ment amig nem raktam bele gagyi 700 ft-os olajat...
székkutason furták fel és adtak hozzá dugot gyűrűt meg asszem csapszegcsapágyat meg tügörgöcsapágyat vagy mit
Akkor nem csoda hogy megszorult, azzal nem jutsz túl meszzire