én most azon vagyok hogy nagyobbra váltsak, A1-et elkezdem és vagy egy 250-eszxr vagy egy 400 as zxr-t vennék, vagy ugyan ez 250,400, csak fzr-be venném meg ez még a pénztárcámtól függ
Celldömölk? hihi végre valami dunántúli ember :)
egyébként megértjük, csak óvatosan vele! Nehogy benned is kár esett, ha véletlenül megragad!
Mindenesetre bontóba nem kell messze menned :)
ha megtehettem volna én is gyárit vettem volna hozzá, de azt tudni kell hogy celdömölkön adják az országban a legjobb uténgyártott dugot, de nekem sajna akkor csak ennyire tellett
Sajna motor esetében nálam sincs mérték :( Össze se szabad számolnom mibe került összesen az affér az apriliaval :D DE ez akkoris igazi szerelem hihi :) Így meg kit érdekell, hogy mennyi? :D
És hol vettél asso dugót?
Nekem az volt a gyári, meg először azt kapta, aztán tavaly karácsony elött már csak Vertexet kaptam, meg ősszel, mikor a kipuffszelepem intim közelségbe került vele, akkoris csak vertex volt. Igaz, ez teflonos, meg minden bigyó, de az asso szimpatikusabb volt! Pláne a 21 e -es képe :D A vertex 7 e km után(leszámítva a szelepes randiját is ) nem volt olyan bizalomgerjesztő!
hát én is ugy vagyok vele h ha kell akkor csak minőségit...és azt rá kell szánni...mert különben csak nagyobb károk keletkeznek...az meg vonzza a plussz költségeket....szoval én Eduárd a helyedben megnézetném vmi hozzá értő szerelővel....
Ha tényleg nicasilos még, akkor éna helyedben gyorsan kiszedetném bel,őle az öntött dugót, mert rövid úton gallyrateszi, és a ncasilért nagyon kár! Bár ha fúrták, akkor már úgyis hüvelyes!
még szép :) hihi, tzrakee már kifizetett 3 dugattyút, két hajtókarszetett, két garnitúra főtengelycsaípágyat, tisztában van az árakkal! :D
Amúgy Eduárd, ha 12 e volt a dugó, akkor óvatosan vele, mert az sajnos kisipari darab lesz, egy vertex dugó 24900 Ft ha jól emlékszem!
Szóval a bal kezed szépen tartsd a kuplungon! Ami amúgyis ildomos kétütemű motoron...
Ahogy a 60-as években a suzuki versenygépeit nevezték: "suttogó halál" mert szerettek minden jel nélkül megragadni... És akkor a pilótának, és a kipufogján utazó ellenfélnek jajj volt a legtöbb esetben....
Vörös János Motorsport című könyvében lehet érdekes leírásokat olvasni ezekről... Jó, tudom, nem éppen speed topic, de azért nekem a GP-hez húz a szívem :)
egyébként megértjük, csak óvatosan vele! Nehogy benned is kár esett, ha véletlenül megragad!
Mindenesetre bontóba nem kell messze menned :)
Nekem az volt a gyári, meg először azt kapta, aztán tavaly karácsony elött már csak Vertexet kaptam, meg ősszel, mikor a kipuffszelepem intim közelségbe került vele, akkoris csak vertex volt. Igaz, ez teflonos, meg minden bigyó, de az asso szimpatikusabb volt! Pláne a 21 e -es képe :D A vertex 7 e km után(leszámítva a szelepes randiját is ) nem volt olyan bizalomgerjesztő!
Amúgy Eduárd, ha 12 e volt a dugó, akkor óvatosan vele, mert az sajnos kisipari darab lesz, egy vertex dugó 24900 Ft ha jól emlékszem!
Szóval a bal kezed szépen tartsd a kuplungon! Ami amúgyis ildomos kétütemű motoron...
Ahogy a 60-as években a suzuki versenygépeit nevezték: "suttogó halál" mert szerettek minden jel nélkül megragadni... És akkor a pilótának, és a kipufogján utazó ellenfélnek jajj volt a legtöbb esetben....
Vörös János Motorsport című könyvében lehet érdekes leírásokat olvasni ezekről... Jó, tudom, nem éppen speed topic, de azért nekem a GP-hez húz a szívem :)