nemtom mi volt a 30, de viszont azt tudom hogy 12 ezer volt a dugo, + felfurás + csapágyak és szimeringek cserélve, meg be lett állítva rajta minden csak különolajzás kell neki, és azt tudom hogy az egész lokk picuri darabokba volt szedve
köszi hogy leírtad, akkor én is kb jó árat saccoltam az enyémnek, most már motorikusan jó az enyém csak a hülye fejemnek köszönhetően elqurtam...nem kicsit nagyon , 50 es papírokkal aligha elhiszik hogy 50 ccm....ezért is félek a rendőröktől
30 e??, A felújítás? Már hüvelyes volt a hengered? Mert ha hüvelyezéssel annyi, akkor nem lehet valami hűdejó dugattyú, aqmit beletettek neked! Persze ha csak hónolták a nicasilt, meg új dugó, az reális...
nya a saját nevemen se non szólítottak még itt ...a festést már leírtam párszor, de gondolom nix kedved visszaolvasni: 15E volt a festék...külön nem tudom mennyibe volt...haveri alapon ment....meg át lett minden nézve, power rendbe téve, uj fékpofik,benyacső...stb....szoval öszz-vissz asszem 45-50E...
140 zerért vettem most 190 be van nekem... és még kéne rá egy 50 est költeni hogy profi legyen!!!
elötte crossgépnek hasaználták, szerintem ott is kapott egy kis adag verést
belerakatom a különolajzást aztán jobban fog menni remélem erő is több lesz benne bár most nincs benne kicsi erő 3 ba bő gáz ki a kuplung és emeli az elejét
Akkor szarabbul megy ha falsot szív.
De nem tudom hogy egy etx nek mennyi kell mennie, mtx-em nem megy még 120se , pedig 180as.
De ez egy enduro és ilyen az áttétele.
hu nemtom hogy lehuztam e a csövet... de a karbinál csak egy csö volt az is a tankból ment le :D szóval más cső nem volt, szerintem ott basztam el amikor 700 ft-os olajat vettem bele
elötte crossgépnek hasaználták, szerintem ott is kapott egy kis adag verést
Cross mociba sincs pumpa
De nem tudom hogy egy etx nek mennyi kell mennie, mtx-em nem megy még 120se , pedig 180as.
De ez egy enduro és ilyen az áttétele.
de a karbiba a nyilást minek eltömíteni?