Hümm jókat tudsz kérdezni! Ez nem csapágy, hogy aztmondom 6206- os a főtengelycsapágyad!
Létezik "A" és "B" henger!
Ha jól tudom, az "A" ba 53,97 -as a dugattyú mérete, a "B" -be 53,98 -es! de!!!! Ha hónolják a hengert, akkor ez megy fölfele! Létezik 53,97-53,99 es méretig 0,01 mm-es lépcsőkkel a nicasilos hengerbe!
Atztán ha már hüvelyezték, akkor van ugye az alap henger, amibe ez a névlegesen 54 mm-es dugattyú való eredetileg, aztán létezik hozzá 54,25 , 54,50 , 54,75 mm-es túlméretek!
Aztán ottvan a 160 -as polini cucc amibe a katalógus szerint van A, B, C, D dugattyúm, gondolom ezek is 0,01 mm-es lépcsővel növekszenek!
130nál az etx má nem virgonckodik sehova
am nekem 26os karbim van,anyi előnyom lesz,h arow dob+ sportlég szűrő..de nem ép 1 szélcsatornába tervezett motor az etx..szval 100fölött ne várj sokat..de 100ig azé megy szépen
Nos nem is olyan sebességet akartam választani, amit nem tudsz elérni! csak nekem az egyes vége olyan 45-50 között van :) És úgy 130 -ig egész virgonc.
És nem, nem sport dob van rajta, hanem a gyári, de sajnos a krómozott lemez arról is hiányzik! Már így vettem.
Az enyémen semmi tuning, PHBH 28 RD dellorto karbi -szóval még az is ligtos! Egyedül a membrán nem eredeti, mert bár gyárilag is karbon volt rajta, most kicsit más karbon membrán van benne. (mert gondolom sokakéba acél membrán van, olyan, mint a borotvapenge)
nekem is Rotax 123 -block....nya megrendeltem az uj kulcstartót...remélem jövő7en jön a póstával...már kicsit nyugodtabb vok/leszámítva h megint elfujta a szél a matricnya árát így/
Nem nem Nekem Rotax 123-as, szürkeblokkos, kiegyensúlyozótengellyel!
De akár a képeim is megnézheted: www.bikepics.com/members/trake...
Amúgy a forgalmi szerint "92-es, valójában "89 -es a motor. Büszkén mondom, nicasilos, gyári hengerrel (eredeti hónolással) 51 e km-el az órájában! Mi több, a jobb oldalidomot leszámítva gyári fényezés. (sajnos nyáron egy adag kavics éjszaka megszivatott, és ha kis sebességgel is, de elcsúsztam, és egy tanyérnyi foltban összekaristolta, amit nem bírtam nézni...)
Izé ilyen rotax blokk pártolók nem mehetnek? Csak a sárdagasztók? Ez nemér :PPPP Had rémisztgessem énis a népet :D Persze külön kategóriába, merthát trakee külön kategória :)
az én motorom olasz import,nincs mo -n nyilvántartásba,tehát nem tudják mekkroa... beméretni meg úgyse fogják,hallotatok már konkrét péndát,h vkinek szétszették a motorját és megnézték,h mekora?
áááh,it amúgyse nagyon foglalkoznak az iesmivel a yardok,mintenki 125/50be megy,meg 180/50meg ienek,soha senkinek nem szólt még a rendőr
Létezik "A" és "B" henger!
Ha jól tudom, az "A" ba 53,97 -as a dugattyú mérete, a "B" -be 53,98 -es! de!!!! Ha hónolják a hengert, akkor ez megy fölfele! Létezik 53,97-53,99 es méretig 0,01 mm-es lépcsőkkel a nicasilos hengerbe!
Atztán ha már hüvelyezték, akkor van ugye az alap henger, amibe ez a névlegesen 54 mm-es dugattyú való eredetileg, aztán létezik hozzá 54,25 , 54,50 , 54,75 mm-es túlméretek!
Aztán ottvan a 160 -as polini cucc amibe a katalógus szerint van A, B, C, D dugattyúm, gondolom ezek is 0,01 mm-es lépcsővel növekszenek!