Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hümm jókat tudsz kérdezni! Ez nem csapágy, hogy aztmondom 6206- os a főtengelycsapágyad!

Létezik "A" és "B" henger!
Ha jól tudom, az "A" ba 53,97 -as a dugattyú mérete, a "B" -be 53,98 -es! de!!!! Ha hónolják a hengert, akkor ez megy fölfele! Létezik 53,97-53,99 es méretig 0,01 mm-es lépcsőkkel a nicasilos hengerbe!
Atztán ha már hüvelyezték, akkor van ugye az alap henger, amibe ez a névlegesen 54 mm-es dugattyú való eredetileg, aztán létezik hozzá 54,25 , 54,50 , 54,75 mm-es túlméretek!
Aztán ottvan a 160 -as polini cucc amibe a katalógus szerint van A, B, C, D dugattyúm, gondolom ezek is 0,01 mm-es lépcsővel növekszenek!
van abból töb méret is nem?
elissa
elkültem a képeket
Valaki mondja már meg hogy rotax123-ba milyen (dugattyú)gyűrű való. A pontos mérete kellene nekem. Nagyon fontos!!! Segitsetek
ok,minyá küldök párat:
130nál az etx má nem virgonckodik sehova
am nekem 26os karbim van,anyi előnyom lesz,h arow dob+ sportlég szűrő..de nem ép 1 szélcsatornába tervezett motor az etx..szval 100fölött ne várj sokat..de 100ig azé megy szépen
Nos nem is olyan sebességet akartam választani, amit nem tudsz elérni! csak nekem az egyes vége olyan 45-50 között van :) És úgy 130 -ig egész virgonc.
És nem, nem sport dob van rajta, hanem a gyári, de sajnos a krómozott lemez arról is hiányzik! Már így vettem.
Az enyémen semmi tuning, PHBH 28 RD dellorto karbi -szóval még az is ligtos! Egyedül a membrán nem eredeti, mert bár gyárilag is karbon volt rajta, most kicsit más karbon membrán van benne. (mert gondolom sokakéba acél membrán van, olyan, mint a borotvapenge)
hát amin látszódik az arcod is...ha van olyan....te tod ami neked tecc...de eddig mindenki olyat küldött amin lehet látni....
de miet küldjek?amin én is a motoron vok?az jó,ahol ugtatok a ringen? vagy a mandinerbe? vagy láccódjon a fejem is?
vagy elküldjem mind3at?
135öt megy az etx,szval simán gyorsulhatunk de azé ne annyira hoszú távon,mer ak má az aerodinamika nagyon neked kedvez
sport dob van a gépeden ?
fire-küldöd a fotokat?
okok, de nemám 50-ig :P Olyan 120-ig? Úgy kicsit esélyesebb vagyok
nekem is Rotax 123 -block....nya megrendeltem az uj kulcstartót...remélem jövő7en jön a póstával...már kicsit nyugodtabb vok/leszámítva h megint elfujta a szél a matricnya árát így/
háááát,így h 123as a block,így már más a dolog
áááh de jöhecc biztos! apriliás vagy te is
maj gyorsulunk?
Nem nem Nekem Rotax 123-as, szürkeblokkos, kiegyensúlyozótengellyel!
De akár a képeim is megnézheted: www.bikepics.com/members/trake...
Amúgy a forgalmi szerint "92-es, valójában "89 -es a motor. Büszkén mondom, nicasilos, gyári hengerrel (eredeti hónolással) 51 e km-el az órájában! Mi több, a jobb oldalidomot leszámítva gyári fényezés. (sajnos nyáron egy adag kavics éjszaka megszivatott, és ha kis sebességgel is, de elcsúsztam, és egy tanyérnyi foltban összekaristolta, amit nem bírtam nézni...)
ak meg bekaphajta a fasunkat a rendőr,50es a moci
nemtom mi a forumos neve
Az enyém is ugyanez...
Ki esett el???????
jöhetsz te is,mer rotax 127es blockod van,mint nekem
uyge az van? fekete blockos az af-1?
Izé ilyen rotax blokk pártolók nem mehetnek? Csak a sárdagasztók? Ez nemér :PPPP Had rémisztgessem énis a népet :D Persze külön kategóriába, merthát trakee külön kategória :)
?
1ik tuareges barátunknak balesete volt
elesett szegény
az én motorom olasz import,nincs mo -n nyilvántartásba,tehát nem tudják mekkroa... beméretni meg úgyse fogják,hallotatok már konkrét péndát,h vkinek szétszették a motorját és megnézték,h mekora?
áááh,it amúgyse nagyon foglalkoznak az iesmivel a yardok,mintenki 125/50be megy,meg 180/50meg ienek,soha senkinek nem szólt még a rendőr
az is egy megoldás...
Nekem sincs zabszem.... kövér gáz...
jaja ....én sem rizikozom hál Istennek...nálunk meg amugy is non kötözködős, szí*atósak a jardok....