Az alkatrészek Aprilia Tuareg Rally 125 ről származnak.
Hátsó sárvédő+lámpafoglalat+búra+far okidom+hátsó kapaszkodók+jobb és bal hátsó oldalidom+ülés+tank+fejidom+mű szerfal+lámpamaszk+lámpatartó konzol+lámpa+első sárvédőtoldat+első sárvédő.
15.000. az egész!
Ha lehet egyben vigyétek szerintem ez reális ár az összesért.
Bontóban ez legalább a duplája lenne.
Aki egyben elviszi annak még ráadásként adok egyéb tuareg rally alkatrészeket.
Ha alkatrészenként viszitek akkor várom az ajánlatokat.
Van egy Gianelli első sportrezonátorom is nagyon jó és szép
horpadásmentes állapotban .
( kép mellékelve ) Ár megbeszélés szerint.
Biztos megtudunk egyezni ha valakinek komolyan kell!
Aprilia Rx125, Tuareg Rally 125, vagy Tuareg 125 -re jó.
nekem nincs szuksegem a karbira trafora meg akar gyulara se..
nekem csak a blokk kellene hengerszettel. ha ki tudnank talalni valami baratsagos arat erdekelne. :)
akitől vettem a gépet azt mondta hogy fel van újítva és azóta nem sokat ment.
csak sokat állt
lekaptam a hengerfejet, és hüvelyes a henger és semmi válla nincsen , úgyhogy nem kamuzott
hát a blokkot+karbi+gyújtás alaplap+lendkerék+önindító ezt mondom 60ra
ha kell a trafó meg az Arrow rezós kipufogó akkor ki tudunk találni valami akcót
nekilattam a bekotesnek sikerult megtalalnom a kapcsolt szalat a gyujtaskapcsolon.nekem a zold vezetek az.most a gyujtastiltos resz bekotesen agyalok hogy smint kene bekotni. :)
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem!
Valaki nemtudja véletlenűl mien méretű szíj kell 350-es rotax blokkba?(vezérműszíj)
Napok óta keresgélek, de nem találok sehol semmit :(
Lehet csak én vagyok láma, de ha valaki tud valami infót akkor írja meg legyen olyan kedves. Valamint még arra lennék kiváncsi, hogy hol van a fentebb írt blokk olajszűrője?
Aprilia ETX/Tuareg 350...
Hátsó sárvédő+lámpafoglalat+búra+farokidom+hátsó kapaszkodók+jobb és bal hátsó oldalidom+ülés+tank+fejidom+műszerfal+lámpamaszk+lámpatartó konzol+lámpa+első sárvédőtoldat+első sárvédő.
Akinek kell vigye az ára 18e Ft.
Ha nagyon gyenge "bontós" árakkal is számolok az közel 30 e ft
Aki egyben elviszi annak még ráadásként adok egyéb tuareg rally alkatrészeket.
Ha alkatrészenként viszitek akkor várom az ajánlatokat.
A két dolog biztos nem függ össze. Lehet fellazult egy csavar és zért hangosabb, vagy ha buktál vele és rátámaszkodott a kipura akkor az is lehet, hogy elmozdult, görbült kicsit.
Irtam már, hogy az enyémen is csak 1 pontban jó a durvabeállító. Ha kijebb van akkor csuszik, ha beljebb akkor meg nem emel ki. Ez lehet attól is, hogy kopottak már a lamellák. Bár az utángyártott bowden kicsit hosszab, nem sokkal, de annyival igen, hogy a karnál ne lehessen úgy beállítani, hogy megfelelő legyen a holtjáték.
A váltó biztos nem sült össze, lefeljebb berágódnak a csapágyak a tengelybe meg a fogaskerekek, ha nincs olaj benne. Biztos nem a váltó a gond ha volt benne olaj. Kopottak a lamellák meg gyengült a rugó is stb. Olyannal lehet próbálkozni, hogy csinálsz bele egy picivel hosszab hernyócsavart és próba. Vagy szétszeded a kuplungot egyenként szépen lemosod a lamellákat és összepakolod, aztán friss olaj neki, beállítás.
Hátsó sárvédő+lámpafoglalat+búra+far okidom+hátsó kapaszkodók+jobb és bal hátsó oldalidom+ülés+tank+fejidom+mű szerfal+lámpamaszk+lámpatartó konzol+lámpa+első sárvédőtoldat+első sárvédő.
15.000. az egész!
Ha lehet egyben vigyétek szerintem ez reális ár az összesért.
Bontóban ez legalább a duplája lenne.
Aki egyben elviszi annak még ráadásként adok egyéb tuareg rally alkatrészeket.
Ha alkatrészenként viszitek akkor várom az ajánlatokat.
Van egy Gianelli első sportrezonátorom is nagyon jó és szép
horpadásmentes állapotban .
( kép mellékelve ) Ár megbeszélés szerint.
Biztos megtudunk egyezni ha valakinek komolyan kell!
Aprilia Rx125, Tuareg Rally 125, vagy Tuareg 125 -re jó.
( A hátsó dob már nincs meg )
Kérdésekre válaszolok!