Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1000 ft ?
Az nem jó...
Meló mellet nehéz is rá időt szakítani.
Szia és mennyiért?:)
Tavasz óta áll...a gixxerrel sem volt időm sokat menni

Mostanába nem hajtottad meg a "kicsikét"?
Nosztalgia
Csáó engem érdekelne a 25 tábla róla
hello

a hatso acerbis dobot mennyibe adod? :) az erdekelne. email: attila.hunter kukac gmail.com de akar itt is irhatsz ugy is nezem naponta.
Nekem meg eladó a komplett kaszni, illetve a lámpa és a műszerfal Ár megegyezés szerint occsón adom Vagy hát kinek mennyit ér meg amire szüksége van !? Ja és van egy komplett sportrendszer is hozzá Gianelli első rezonátor Acerbis hátsó szétszedhető dobbal.
Mert ha Te el akarnál adni valamit, akkor nekedis az lenne a célod hogy minél többen tudjanak róla ennyi....
A váltó mechanikával lehet valami, de ahhoz szétkell húzni a blokkot, másképp nem férsz hozzá. Bár ez a Rotax blokknál van így. A blokk közepében van a mechanika.
Az 50-as Minarellibe nem tudom olyat nem buritottam még szét. De valószínű, hogy abba is középen van minden és ahhoz szétkell húzni a blokkot.
A blokk tipusa meg rá van irva azthiszem a jobboldalán a blokknak.
üdv, az aprilia tuareg rally váza klönbözik valamiben az rx-étől?
idomfelfogatásnál pl...
életmentő kérdés lenne írjatok légyszi!
Hát pasz, hogy mi van bent ... Hol tudom rajta megnézni?
beszéljünk msn-en, lépj majd fel : )
szép-szép..
Csak egy kérdésem van azokhoz, akik itt árulják a motorjukat...
Miért pont itt? Aki itt van annak általában van tuaregje, szóval nem szeretne venni még 1-et. Aki meg motort keres az nem itt fog keresni.
Ezt most nem bántásképpen mondtam, csak kérdezem, hogy mi az értelme? :)
Valakinek Tuareg 140ért? Adok hozzá 2 első telót is ajándékba
Nincs más hátra mint szét kell szedni.
Milyen blokk van benne Minarelli RV vagy AM?
Nem, nemvolt semmi ilyen. Annyi volt hogy mentem, és megáltam pirosnál. A kelletnénél mondjuk nagyobbat fékeztem, de nem akkorát hogy csuszott volna a motor, szóval csak picit nagyobbat. Beraktam üres, aztán zöldnél 1est akartam adni neki, aztán csak pislogtam,hogy akkor most mivan : )
Úgy, hogy kiveszed azt a dugót és látsz egy anyát aminek 11 mm-es csőkulcs kell. Csillag kulcs is jó de azt körbe kell köszörülni mer nem fér bele a blokkba. Azon belül látsz egy hernyó csavart.
Fellazítod az anyát és vagy kijebb hajtasz rajta vagy beljeb. (elég időigyényes mire jó lessz, köszönthetően az utánygyártott bowdenekenek mert sose sikerül a hosszuk gyári méretre.)
A karnál az állító csavart hajtsd be teljesen és úgy állítsd a durva állítót a kuplungon. Majd korrigálni kell fent a karnál biztosan. Mondjuk az enyém csak egy pontban jó, ha bejjeb hajtom a hernyót akkor nem emel ki, ha kijebb akkor meg csúszik.
Akkor abba belül elgörbült valami, vagy elkopott.
Hogy jelentkezett ez a hiba, egyszer nem kellett nagy erőt kifejteni az egyes berakásához?
Nem, veszi az 1! Csak ha 1est, vagy leváltassz, akkor sokkal nagyobat kell rányomni, szóval hoszabb az útja.
csáó hogy kell a kuplungot beállítani ? (nem a kuplungkaron )
a blokk közepén van 1 gumi csavar azt kicsavarom és utána merre kell azt a csavart csavarni vagy hogy ?
értem azért köszi !
Egyáltalán nem is veszi az 1-et?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Van egy 50es tuaregem, a próbléma az lenne vele, hogy a váltókar nagy a "holjátéka". Úgy értem, hogy idáig picit megnyomtam le, és kattant. Kimentem motorozni, megáltam pirosnál, aztán próbálom berakni 1, erre körülbellül olyan 30fok után kattan csak... felfele tökéletes, csak lefele van vele gebasz. Valami ötlet?:) Így még használható?:O