üdv mindenki! úgy hozzávetőleg ,nagyjából mennyi lehet sx 50 hez lánkerekek meg lánc ami némileg vastagabb a gyárinál?most a gyári van fenn kb 9500 km van benne és már elégé megnyúlott a ,alánckereken is elég sokat kotyog,szerintetek kibirja még ezt a szezont vagy nem érdemes kockáztatni hogy elszakad,vagy nem szakad el az olyan könnyen,tehát ezekre a hülye kérdésekre ha kapnék valami választ fasza lenne ,amúgy rendszeresen tisztítottam meg fújtam a láncot de hát olyen vékony gyárilag mint a gyíkfasz
A melegindítás problémája lehet megoldódott
A gyertyáról hiányzott a kis alu anya és lötyögött a pipa.
De van újabb gond is :)
A kiegyenlítőtartályban buborékol a víz.Ez mire utal?
Egyszer kicsit megmelegedett igaz már a motor de nem szorult meg vagy ilyesmi mert észrevettem hogy csepeg a túlfolyó ill gőzöl.
Kis segítséget kérnék. Szét kellett húzzam az Rv4-es blokkot főtengely csere miatt, és két "csapágygolyó" esett ki a blokkból. A nagyobbiknak meg van a helye, az a rugó felé megy ami a váltódob alatt van. A kisebbik hová kell? Kuplungtengelyhez?
A membrán a henger szívóoldalán van a karburátor előtt. Van egy csonkod amivel csatlakozik a karbi a hengerhez. Azt a csonkot leveszed és alatta van a membrán.
Hol van benne membrán?
A szívócsonk mivel nem gyári így a gumicső ami összeköti a karbit a levegőszűrővel nem pontosan illeszkedik a karbira ha ott szív egyből levegőt abból lehet ilyen probléma?
Ha nem a gyári karbi van rajta ami valószinü hogy áll rajta egyenesen vagy ferdén mert ha ferde akkor az is egy hiba mert nem kap elég benzint egy havernak is így volt és neki se ment rendesen.
Nézd meg a súber hengered, én is szívtam az alapjárattal nem is olyan régen, igaz nekem csak szívatóval volt hajlandó menni. Cseréltem membránt, főtengely szimeringet, szívatót, és a végén a súber henger volt a ludas. Teljesen lezárt állapotban is elláttam a henger és a karburátor ház között, oldalt. 3600 Ft-t rendeltem hozzá egyet és azóta kiválóan működik a motor.
Hát éppenséggel nekem is konyítani kéne hozzá. Jó 10évig simsonoztam szerelgettem (aztán kimaradt 15 év motor nélkül) de ez még új szerzemény. Visszatérve a témához ha kézzel nyomom le a berúgó kart akkor hallok is valahonnan szisszenést csak azt kellene megtalálni honnan jön. Valószínű ott a hiba.
leveszed aztán a lendkereket majd a gyújtást is és akkor már könnyen hozzáférhető.. de nincs olyan emberke aki élőbe is megtudná lesni.. leirt hibák alapján szimeringre utal, de akár lehet egészen más is..
A karbit már leszedtem az ülepítőt kitakarítottam, ebben egy fúvóka van mindössze igaz eléggé leharcolt állapotban.
A csap után van egy plusz szűrő betéve az tiszta. A csapot nem szedtem szét még.
Az még érdekes lehet , hogy ma amikor tolni kellett (melegen) csak nagy gázzal indult akkor is csak nyögvenyelősen
A gyertyáról hiányzott a kis alu anya és lötyögött a pipa.
De van újabb gond is :)
A kiegyenlítőtartályban buborékol a víz.Ez mire utal?
Egyszer kicsit megmelegedett igaz már a motor de nem szorult meg vagy ilyesmi mert észrevettem hogy csepeg a túlfolyó ill gőzöl.
3000ft!
Üdv:Minden Aprilia-s Tesónak!
Kis segítséget kérnék. Szét kellett húzzam az Rv4-es blokkot főtengely csere miatt, és két "csapágygolyó" esett ki a blokkból. A nagyobbiknak meg van a helye, az a rugó felé megy ami a váltódob alatt van. A kisebbik hová kell? Kuplungtengelyhez?
Előre is köszi a segítséget.
A szívócsonk mivel nem gyári így a gumicső ami összeköti a karbit a levegőszűrővel nem pontosan illeszkedik a karbira ha ott szív egyből levegőt abból lehet ilyen probléma?
Egyszerűen ha leveszem a bal deknit?
A csap után van egy plusz szűrő betéve az tiszta. A csapot nem szedtem szét még.
Az még érdekes lehet , hogy ma amikor tolni kellett (melegen) csak nagy gázzal indult akkor is csak nyögvenyelősen
illetve karbit kipucoltad már rendesen?
Én, 220e re hirdetném a helyedben!