Képen látható cross gumik eladóak. Első nagyon jó állapotban, 80/100-21es. Hátsó kicsit kopottabb, de még bőven jó, 110/100-18-as.Első 4000ft, hátsó 2500ft. mail:jozyka84@hotmail.com
Úgy néz ki szereztem egy nagyobb motort az enyémbe, így eladóvá válik a blokkom.
Am6 50ccm. kb. egy hónapja felújított, 14-es karbival 30.000.- Nagyon keveset eszik. Nem zsákba macska. Eljössz, meghallgatod, kipróbálod és ha tetszik kiszedjük és viszed. Persze komoly vevőnek kiveszem, nem kell bíbelődnöd vele :-)
Igen.. nekem nem Dr v top trophym van(mer ugye ez a kettö ugyan az) Hanem valami egészen más.. de gözöm sincs mi, mert interneten sem találok rola semmi.. mondanám hogy Due, de az meg 4FE v 8.. Sajnos dugora várok mert nagykerböl teljesen kifogyott,ugyhogy nemtudom hogy mehet, de biztos jobban mint a trophy
én ujonan vettem DR evo-t valóban csak 5Felőmlős de sokkal erősebb lett a motor szinte olyna mintha egy 125 4T lenne kb ugy megy (nyomaték alul azért kisseb mint egy 125-4T)és nem kell szará pörgetni h menjen kényelmesen 6E ren elmegyek vele akár gyenge terepen is.viszont a kuplung az kell nekem már nagyon csuszik most tervezek bele ujlamellákat venni.
Nem tudjátok hol tudok venni Aprilia Rx 50 2007-es évjáratú motoromhoz láncvezető gumit? Mert nincs rajta és mikor váltok neki ütközik a váznak a lánc, és csattog!
Vannak ezek a Top Trophy/Dr Evo hengerek, ezekböl kb 12 lovat ki lehet csiholni.. persze erre kel egy 21es karbi. Meg vagy egy rátervezett rezó vagy egy ugy nevezett 70esre valo.. ami pl technigas v hasonlo. Kuplungot mindenképpen erösiteni kel. ugyan ez a 12ló nem tünik soknak de nagyon jo áttét van bennük szóval böven elég lesz. Ez a legolcsobb megoldás egyébként. NEkem is van egy hasonlo Top hengerem bár a trophy 5felömlös ez meg hét. szóval egyenlőre nem tudom konkrétan miez, meg h-h megy, majd ha vettem bele dugot és megfurattam. Ilyen dolgot hogy felfurni az 50es hengert, azt azér el lehet felejteni teljesen.. Esetleg egy 50es hengerbe perselyt rakatni egy olyan emberrel aki simson/más hengereket szokott faragni.
Hali
Na úgy látom te vagy az én emberem :-) Most vettem egy rx 50-et. Úgy gondoltam felteszek rá egy nagyobb hengert és jó lesz az nekem. Hegyek közt lakom és vagyok úgy száz kiló, úgyhogy kéne nekem némi plussz lóerő. Szóval segíts nekem, szerinted mi a leg ésszerűbb megoldás. Nem akarok vagyonokat költeni, nemis akarom hetente szerelni a mocit és azt sem akarom, hogy 8 litert egyen, de egy megbízható, költséghatékony megoldás érdekelne amivel a legnagyobb erőt tudom kihozni a kicsiből. Te mit raknál rá?
Olvasgass utánna, vagy kérdezz egy szakit, 21el is leforogja a 12ezret ugyan ugy mint 24-26ossal. ez által ugyan az a végsebesség. csak az a nem mindegy, hogy milyen dinamikával teszi mind ezt
az szerintem inkább az olaj tartály lámpa lehet!
Az üresjelző pedig a váltókar elött alatt van , ha jól emlékszem.
Egy vezeték kell, hogy oda menjen a műszerfaltól indulva lefelé
Szintjelzőm nincs, csak a műszerfalon egy kijelzés, aminek szerintem kéne világítania ha fogyóban van. Izzó rendben van benne, de nem jelez semmit. Bár a tankomból semmi elektromos vezeték nem jön ki, csak 2 benzincső alul.
A másik probléma az üresjelző, ami folyamatosan világít hiába vagyok sebességbe. Általában ez hova van bekötve, nem tudja valaki? Váltón belül esetleg lehet valami kapcsolója? Pár hete még jó volt. Esetleg jelenthet problémát a váltóval?
NEm mondta senki hogy nem megy kiskarbival, csak meg lepödnél milyen lenne normális méretüvel. ezt a végsebeséget elfelejthetnék már, kicsivel is megy annyit mint nagyobbal. na de nem mindegy mennyi idö alatt éri el, hogyan gyorsul
a DR evó az 73,5 ccm 49átmérő és 39mm lökethosz nem tudom miért mondják h 80! a nagy karbiról meg annyit h nekem 17,5 karbim van 80 as fúvóka 4,5 L/100 utazóba.pesze jobban menne 19-21 es karbival de többet is enne nekem ezzel a "kis"karbival tökeletes müködik 11,5ig(persze kisseb fokozatba forog a végtelenségig) forgattam 14-51 es áttételel körmösgumival 110 körül mentem vele.
Úgy néz ki szereztem egy nagyobb motort az enyémbe, így eladóvá válik a blokkom.
Am6 50ccm. kb. egy hónapja felújított, 14-es karbival 30.000.- Nagyon keveset eszik. Nem zsákba macska. Eljössz, meghallgatod, kipróbálod és ha tetszik kiszedjük és viszed. Persze komoly vevőnek kiveszem, nem kell bíbelődnöd vele :-)
Igen.. nekem nem Dr v top trophym van(mer ugye ez a kettö ugyan az) Hanem valami egészen más.. de gözöm sincs mi, mert interneten sem találok rola semmi.. mondanám hogy Due, de az meg 4FE v 8.. Sajnos dugora várok mert nagykerböl teljesen kifogyott,ugyhogy nemtudom hogy mehet, de biztos jobban mint a trophy
Nem tudjátok hol tudok venni Aprilia Rx 50 2007-es évjáratú motoromhoz láncvezető gumit? Mert nincs rajta és mikor váltok neki ütközik a váznak a lánc, és csattog!
Itt a hirdetésem, ha kell, csak szólj és leveszem, ne üsd le! Üdv
A hátsó lánckereket mennyibe méred?
Na úgy látom te vagy az én emberem :-) Most vettem egy rx 50-et. Úgy gondoltam felteszek rá egy nagyobb hengert és jó lesz az nekem. Hegyek közt lakom és vagyok úgy száz kiló, úgyhogy kéne nekem némi plussz lóerő. Szóval segíts nekem, szerinted mi a leg ésszerűbb megoldás. Nem akarok vagyonokat költeni, nemis akarom hetente szerelni a mocit és azt sem akarom, hogy 8 litert egyen, de egy megbízható, költséghatékony megoldás érdekelne amivel a legnagyobb erőt tudom kihozni a kicsiből. Te mit raknál rá?
Az üresjelző pedig a váltókar elött alatt van , ha jól emlékszem.
Egy vezeték kell, hogy oda menjen a műszerfaltól indulva lefelé
A másik probléma az üresjelző, ami folyamatosan világít hiába vagyok sebességbe. Általában ez hova van bekötve, nem tudja valaki? Váltón belül esetleg lehet valami kapcsolója? Pár hete még jó volt. Esetleg jelenthet problémát a váltóval?