86ccbe nincs pardon, azok olyan hengerek hogy.. 80ccbe van a dr evo. Top trophy, amik elmennek 21es karbival. ezeken kivül még van hebo tomahawk, malossi mhr, barakit és ilyesmik, ezek is elmennek ugyan 21essel de értelmetlen ilyen hengert venni ha 21es karbival akarja az ember használni.
50mm re 'furtat' ami valojában hát nem furt.. :) hanem gyárilag olyan mivel egy rendes 50est felfursz ekkorára nem marad semmi a vezérlésböl. na mármost 50mm és gyárilökettel 39mm, az 74köbcenti. van ugyan 44mm es és 45mm es löketü hajtokar és ugye ehhez henger az 86 és 88 cc. na de ezeknek áruk is meg van, és 21-19es karbival ránézni se lehet:) 24el csak csak.. 26-28as illene rájuk. Van 90cc is Simonini henger adatait nemtudom, de annak is a löket miatt nagy köbcenti, és van 110es parmakit, amihez már blokkot is kel marni. ezek mind olyan cuccok amikkel törödni kel, és nagyon költségesek mert egy henger fötengely nem csinál sok + loeröt.. csak a megfelelö elemekkel és beállitással.
Milyen évjárat? Mert amiket én láttam/volt nekem, azokban nem volt üzemanyagszint jelző! Utazó fordszám sztem olyan 8000 környékén optimális. Rakjál rá előre nagyobb lánckereket és akkor növekedni fog a végsebesség. Max ki tudsz hozni belőle 82-85km/h-t
Utóbbi időben nem működik az üresjelzőm, folyamatosan világít. Ennek a javításához nem tudtok valami leírást? Mondjuk ez még a kisebb gondom, azt sem jelzi a motor, ha kezd kifogyni a benzin, pedig az izzó rendben van. Ennek az érzékelőjét hol találom?
Ti milyen fordulatszámon használjátok? 7-11k-ig nagyon jól gyorsul, de tartósan hosszabb úton mekkora a max fordulat ami jó neki? Nekem 11k-nál jelen állapotában 75 körül megy magasabb fordulattal már nem nagyon kínoztam.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
vagy itt. Ha más típusú motort(am6 blokkosat) adsz meg a keresésben ezen az oldalon, akkor más alkatrészek is kijönnek! pl: yamaha dt50, rieju, motorhispánia
Sziasztok
Köszi az ötleteket. Reggel az éjszakás műszak után már válaszoltam, de úgy tűnik belealudhattam valahol, mert nem jött fel a fórumra :-) lehet, jobb is.
Szóval a lényeg az - ahogy kiszűrtem az ötletekből - hogy jól csináltam én a fék javítást, csak nem elég alaposan. Addig járassam a munkahengereket és adjam nekik a kenést míg bejáratódnak újra és megoldódik a probléma.
Azért ha valaki képbe van henger felfúrás ügyben akkor örülnék ha kiokosítana. Nem tunningbolond vagyok, csak itt a Bükkben kell a lóerő a dombokhoz. A 80-100ccm már ad annyit, hogy ne kínlódjon a jószág partnak felfelé. Gondoltam ha lehet annyit fúrni az eredeti hengeren akkor addig nem veszek újat míg az bírja. A Yamaháknak sokkal vékonyabb a henger fala és azokat is lehet hetvenig fúrni. Ezért gondoltam, hogy ez a vastag hengerfal kiadhatja a 80 at.
Egyébként a tunning blokk 65 ért nem hangzik rosszul ha az eredetit el tudom adni valamennyiért. Bár az előző tulaj szerint fel van újítva a motor és a motorhang alapján el is hiszem neki, úgyhogy egyenlőre ebben gondolkodom.
A karbi ugyanaz a Delorto amit a Yamaha használ? Mintha más lenne. Mert a haveromnak adtam egy 19 est és egy 21 est. hátha megvannak még neki.
Szóval hé valaki!
Mik a 80 as, 86 os henger méretei, mekkora dugó való bele és az am6 os hengert meddig lehet fúrni? (nem nicasilos ugye?)
Mától három szabadnap, úgyhogy ápolgatom a kicsikét és tolok egy-két félkövér próbakört a Bükkben :-)))
A féknyereg nem a tárcsára van rögzítve és ne is olajat hanem fékfolyadékot szabad a munkahengerekhez cseppenteni.Kinyomott állapotban meg lehet pucolni ,karmantyúkat ellenőrizni.Végül egy finom fékfolyadék csere és légtelenítés.Ha nem jó ezek után sem akkor a lét a tét,ne kockáztass!
esetleg a fékkel anyit tudsz csinálni h leszeded a tárcsáról és a dugatyukat mozgatot (kinyomod aztán visszanyomod)és mindig fuj 1 kis olajat a dugatyukhoz.
lehet rég voltak használva és kicsit szorulnak...
Szia!
Fékhez nem igazán értek, de sztem ha levegős marad, akkor is csinálhat ilyet! Az 50-es henger fúrásáról nincs infóm, hogy meddig lehet fúrni, de gyanítom, hogy 86ccm-re nem. Nekem top racing 80 hengerszett van rajta. A főtengő elbírja az olcsóbb tuningokat , csak a hajtókart(kb 12000ft) kell kicserélni rajta. olyan 30000 ft-tól lehet venni tuning főtengőt újat kompletten. nagy henger viszont kéri a nagyobb karbit is 19-21-est. 86 ccm-es hengert a malossi gyárt , csak kurva drága ,meg ahhoz már kell a főtengő is. Kb egy éve volt aki hirdetett az apróban tuningolt felújított motorokat 65000 ért!
Végre mennyit megy neked most?
Szia
Köszi az infót. Tehát am6 a motor. Ma kicsit belenéztem. Valóban nem volt a kipuban folytás, viszont a rezó úgy tele volt olajjal, hogy tulajdonképpen olyan volt mint ha ott sem lenne. SZétrántottam, kiégettem belőle a dzsúzt és lám, a 8.500 helyett máris kipörgött 9.500 ig és gyönyörűen érezhető lett a kipu munkálkodása a gyorsulásnál. Meglepően dinamikus lett :-)
Az előző tulaj mutatott képet a henger belsejéről. Baromi vastag a henger fala. Ezt is fel lehet 86 ra fúrni? Tudsz nekem mondani méreteket? Elég a hajtókarból erősebb? A főtengely bírja?
Most az első fékkel küzdök. Nincs :-( Feltöltöttem olajjal, átjárattam a munkahengereket, de amikor behúzás után elengedem a fékkart akkor nem tolja vissza a dugattyút hanem bent marad. Van ötleted?
50-es hengerrel eléggé felejtős a gépezet! Olyat sztem ne is vegyél, mert pár motorozás után úgyis zsebbenyúlós tuning lesz a vége!
200 pénz alatt is már vannak 80-as tuninggal ellátott gépek!
Fogyasztás 80 ccm-re vetítve 3,5-6l , ami persze csuklófüggő, természetesen a két szélső értéket írtam le!
Megbízható konstrukció, de ha nyélen tudsz csak közlekedni akkor pikk-pakk beadják a kulcsot, dehát melyik motor nem!
50-esek végre olyan 75-80 km/h-t tudnak, 80-asok pedig 100km/h környékét!
Hello, hát... Saját tapasztalataimat mondom el.. Szerintem nagyon jó kis gép, erős is. Én leginkább terepem használom illetve lightosabb krosszpályán, arra nagyon jó. Városban nem nagyon szoktam vele járni talán 1-2x voltam vele. Fogyasztása nekem 7l/100km bár az enyém nem 50ccm-es hanem 80, illetve huzatom rendesen neki. Megbízható a kisdisznó... Eddig még mindig hazahozott :D Durván 2 éve van meg, és csak kerék cserét kapott semmi mást.. 200.000Ft-ért szerintem kapsz normális RX-et. Sok sikert, remélem hasznos volt!
Sziasztok!
Tudnátok mesélni ezekről a motorokról? milyen teljesítmény, megbízhatóság, fogyasztás...stb... :)
már a teszteket végigolvastam 200 körül már kapható ebbe a kategóriába is értelmes gép?
köszönöm előre is a segítséget
leginkább városbajárásra használnám a motort, meg kisebb földút (de az csak ritkán) szerintetek megéri beruházni?
szia! üdvözöllek a fórumon!
A motorod rx, nem sx! a szinéből itélve olyan 98 körüli évjárat. Minarelli am blokkos , ami sebességi fokozatok szerint. lehet am3,am5,am6! Folytas ezekben max a rezóban van,de túl sokat nem jelent. lehet rá 70, 80, 86ccm-es hengert rakni, de minimum a hajtókar csere is ajánlott vmi tuning darabra!
Most vettem meg egy SX 50-et. Már meg is szerettem :-) De ilyen motorom még nem volt, így rengeteg kérdésem lenne:-)
- Azt olvastam, hogy több féle motorral szerelték. Honnan tudom meg, hogy az enyém milyen?
- A kipufogón kívül van-e valahol gyári folytás és az elektronikából hogyan lehet kivenni?
- Mi a legnagyobb henger méret amit ezekre fel lehet pakolni? hogy jól szaladjon a nagy tohonya testemmel :-)
Remélem segitettem
Utóbbi időben nem működik az üresjelzőm, folyamatosan világít. Ennek a javításához nem tudtok valami leírást? Mondjuk ez még a kisebb gondom, azt sem jelzi a motor, ha kezd kifogyni a benzin, pedig az izzó rendben van. Ennek az érzékelőjét hol találom?
Ti milyen fordulatszámon használjátok? 7-11k-ig nagyon jól gyorsul, de tartósan hosszabb úton mekkora a max fordulat ami jó neki? Nekem 11k-nál jelen állapotában 75 körül megy magasabb fordulattal már nem nagyon kínoztam.
Az enyém 97 es. Kívülről alunak nézem. Jelzik valahol ha nicasilos, vagy az csak akkor derül ki ha szétbontom?
Burján Dani (harcos)
vagy itt. Ha más típusú motort(am6 blokkosat) adsz meg a keresésben ezen az oldalon, akkor más alkatrészek is kijönnek! pl: yamaha dt50, rieju, motorhispánia
http://motoroswebaruhaz.hu/sho...
Köszi az ötleteket. Reggel az éjszakás műszak után már válaszoltam, de úgy tűnik belealudhattam valahol, mert nem jött fel a fórumra :-) lehet, jobb is.
Szóval a lényeg az - ahogy kiszűrtem az ötletekből - hogy jól csináltam én a fék javítást, csak nem elég alaposan. Addig járassam a munkahengereket és adjam nekik a kenést míg bejáratódnak újra és megoldódik a probléma.
Azért ha valaki képbe van henger felfúrás ügyben akkor örülnék ha kiokosítana. Nem tunningbolond vagyok, csak itt a Bükkben kell a lóerő a dombokhoz. A 80-100ccm már ad annyit, hogy ne kínlódjon a jószág partnak felfelé. Gondoltam ha lehet annyit fúrni az eredeti hengeren akkor addig nem veszek újat míg az bírja. A Yamaháknak sokkal vékonyabb a henger fala és azokat is lehet hetvenig fúrni. Ezért gondoltam, hogy ez a vastag hengerfal kiadhatja a 80 at.
Egyébként a tunning blokk 65 ért nem hangzik rosszul ha az eredetit el tudom adni valamennyiért. Bár az előző tulaj szerint fel van újítva a motor és a motorhang alapján el is hiszem neki, úgyhogy egyenlőre ebben gondolkodom.
A karbi ugyanaz a Delorto amit a Yamaha használ? Mintha más lenne. Mert a haveromnak adtam egy 19 est és egy 21 est. hátha megvannak még neki.
Szóval hé valaki!
Mik a 80 as, 86 os henger méretei, mekkora dugó való bele és az am6 os hengert meddig lehet fúrni? (nem nicasilos ugye?)
Mától három szabadnap, úgyhogy ápolgatom a kicsikét és tolok egy-két félkövér próbakört a Bükkben :-)))
lehet rég voltak használva és kicsit szorulnak...
Fékhez nem igazán értek, de sztem ha levegős marad, akkor is csinálhat ilyet! Az 50-es henger fúrásáról nincs infóm, hogy meddig lehet fúrni, de gyanítom, hogy 86ccm-re nem. Nekem top racing 80 hengerszett van rajta. A főtengő elbírja az olcsóbb tuningokat , csak a hajtókart(kb 12000ft) kell kicserélni rajta. olyan 30000 ft-tól lehet venni tuning főtengőt újat kompletten. nagy henger viszont kéri a nagyobb karbit is 19-21-est. 86 ccm-es hengert a malossi gyárt , csak kurva drága ,meg ahhoz már kell a főtengő is. Kb egy éve volt aki hirdetett az apróban tuningolt felújított motorokat 65000 ért!
Végre mennyit megy neked most?
Köszi az infót. Tehát am6 a motor. Ma kicsit belenéztem. Valóban nem volt a kipuban folytás, viszont a rezó úgy tele volt olajjal, hogy tulajdonképpen olyan volt mint ha ott sem lenne. SZétrántottam, kiégettem belőle a dzsúzt és lám, a 8.500 helyett máris kipörgött 9.500 ig és gyönyörűen érezhető lett a kipu munkálkodása a gyorsulásnál. Meglepően dinamikus lett :-)
Az előző tulaj mutatott képet a henger belsejéről. Baromi vastag a henger fala. Ezt is fel lehet 86 ra fúrni? Tudsz nekem mondani méreteket? Elég a hajtókarból erősebb? A főtengely bírja?
Most az első fékkel küzdök. Nincs :-( Feltöltöttem olajjal, átjárattam a munkahengereket, de amikor behúzás után elengedem a fékkart akkor nem tolja vissza a dugattyút hanem bent marad. Van ötleted?
200 pénz alatt is már vannak 80-as tuninggal ellátott gépek!
Fogyasztás 80 ccm-re vetítve 3,5-6l , ami persze csuklófüggő, természetesen a két szélső értéket írtam le!
Megbízható konstrukció, de ha nyélen tudsz csak közlekedni akkor pikk-pakk beadják a kulcsot, dehát melyik motor nem!
50-esek végre olyan 75-80 km/h-t tudnak, 80-asok pedig 100km/h környékét!
Csak gondoltam jelzek neked!
Tudnátok mesélni ezekről a motorokról? milyen teljesítmény, megbízhatóság, fogyasztás...stb... :)
már a teszteket végigolvastam 200 körül már kapható ebbe a kategóriába is értelmes gép?
köszönöm előre is a segítséget
leginkább városbajárásra használnám a motort, meg kisebb földút (de az csak ritkán) szerintetek megéri beruházni?
A motorod rx, nem sx! a szinéből itélve olyan 98 körüli évjárat. Minarelli am blokkos , ami sebességi fokozatok szerint. lehet am3,am5,am6! Folytas ezekben max a rezóban van,de túl sokat nem jelent. lehet rá 70, 80, 86ccm-es hengert rakni, de minimum a hajtókar csere is ajánlott vmi tuning darabra!
Most vettem meg egy SX 50-et. Már meg is szerettem :-) De ilyen motorom még nem volt, így rengeteg kérdésem lenne:-)
- Azt olvastam, hogy több féle motorral szerelték. Honnan tudom meg, hogy az enyém milyen?
- A kipufogón kívül van-e valahol gyári folytás és az elektronikából hogyan lehet kivenni?
- Mi a legnagyobb henger méret amit ezekre fel lehet pakolni? hogy jól szaladjon a nagy tohonya testemmel :-)