Tervben van a karbi puccen. A bowdenállítás volt az első. Már alig emel ki, de gázra mégis megcsúszik. Ami érdekes, ha hosszabban megyek egy fokozatban, akkor mintha nem csúszna ha gázt adok. Remélem csak szorulása van valahol. Ja, a karburátoron, az olajbemeneti furatba, egy imbuszfejű csavar van tekerve. Kókány család rendesen dolgozott ezzel a motorral.
Az a baj, hogy így is sokba van. Amúgy menne szerencsétlen gép, de visít a kuplung miatt. Jó hangja van, veszi a fordulatot, bár valahol falsot szív mert lassan ejti a fordulatot üresben. Próbálom csinálgatni, de idő híján lassan megy.
Megnéztem, de igazad van, nem rendesen. A hibákat elmondta a srác, de a kuplungcsúszásról egy szót sem szólt. Valaki tudna feltenni egy képet a blokk kuplungoldali belsejéről? Jövő héten lekapom a deknit, hátha valami kukac van a tengelyek közt.
én azt javaslom neked, hogy inkább próbáld meg megcsinálni a hibákat, mert ezek a hibák más hibákat fognak előidézni! vagy add el minél elöbb, mert sokba lesz neked! zz4 be szokott számítani ilyen gépeket.
Pfff. Köszi. De azt hiszem majd ősszel kukacolom össze a királytengelyt, mert most már motorozhatnékom van. Előre sajnálom szegény gépet a sok össze-vissza váltás miatt. Kár, hogy annak idején nem volt Jawa Mustangom. Annak gyárilag volt így megcsinálva a váltója.
Köszönök minden segítséget. Széles utat mindenkinek!
Ha 4 sebességes akkor ráadásul RV blokkos. Nekem 3 sebis volt belőle és nagyon nagyon kevés volt a 3 sebesség. Szerintem neked is kevés lesz a 4!Királytengely nállam az a tengely ami a léptetővillákat tologatja lehet nem ez a neve én így hallotam:) Sajnos azon kívül amit leírtam nincs más ötletem:( Viszont előre is rengeteg kitartást hozzá, sajnos én nagyon rá***tam a mina blokokkal. Mondjuk ha egyszer össze van rakva akkor iszonyatosan jó és megbízható!
Úgy tűnt, mintha természetes lenne ez az állapot neki. Csak úgy mellékesen jegyezte meg, hogy ez ilyen. Hazafelé mindenféle csuklós áttételen gondolkodtam, mint ami a nagy japán gépeken van. Haver 650-es Hondáján egyszer fordítva raktuk össze. Mókás volt mikor 2.-ban 8000-ig kihúzatva berakta egyesbe.
Egy Andris nevű srác kukactengelyről beszélt, hogy valszeg az van fordítva berakva. Remélem ennél egyszerűbb a dolog.
Szia!
Már így vettem. Még sosem volt olasz motorom, csak simson meg japán, de azokat én is összeraktam. Ez még új. Királytengelyről csak a régi négyüteműeknél hallottam, ennél nem. Viszont tény, hogy fent van az egyes, és lent a többi 3 sebesség. Nagyon bosszantó. Nem örülnék ha szét kellene húzni a blokkot. éppen azért vettem, mert motorozni akartam nem szerelni.
Valóban becsukott szemmel is összerakom már:D Viszont ilyen hibával nem nagyon találkoztam, az pontosan mit jelent hogy fordítva működik? Ha lefele akarsz váltani felfelé vált és ugyan ez fordítva? Ha ez akkor ennek az lehet az oka hogy a királytengely fordítva van benne!? Bár akkor más problémának is lennie kell, mert elég nehéz fordítva berakni.
A fogastengelyeket pedig majdnem lehetetlen fordítva beépíteni mert a kuplungos oldala menetes ott lehet rögzíteni a másik oldala pedig nem.
Szóval ami lehetséges az tényleg csak a királytengely, de ez is kicsit hihetetlen számomra.
Kérdés még az is hogy így vetted vagy pedig egyszercsak megfordult?!
Ahogy atox is nem lehet betenni a GYÁRI helyre 125ccm-es blokkot.
Ha hajlandó vagy oly mértékben átalakítani a vázat hogy a bölcsőt megvágod akkor viszont szinte bármit betehetsz.
Tehát bölcsőátalakítás nélkül NEM fér be a 125ccm-es blokk az AM blokk helyére.
A kuplung bowdenen próbáltál már állítani?
Ha csak kicsit csúszik meg, akkor a rossz
olaj miatt is lehet.
A segitséget előreis köszönöm
Köszönök minden segítséget. Széles utat mindenkinek!
Egy Andris nevű srác kukactengelyről beszélt, hogy valszeg az van fordítva berakva. Remélem ennél egyszerűbb a dolog.
Már így vettem. Még sosem volt olasz motorom, csak simson meg japán, de azokat én is összeraktam. Ez még új. Királytengelyről csak a régi négyüteműeknél hallottam, ennél nem. Viszont tény, hogy fent van az egyes, és lent a többi 3 sebesség. Nagyon bosszantó. Nem örülnék ha szét kellene húzni a blokkot. éppen azért vettem, mert motorozni akartam nem szerelni.
Valóban becsukott szemmel is összerakom már:D Viszont ilyen hibával nem nagyon találkoztam, az pontosan mit jelent hogy fordítva működik? Ha lefele akarsz váltani felfelé vált és ugyan ez fordítva? Ha ez akkor ennek az lehet az oka hogy a királytengely fordítva van benne!? Bár akkor más problémának is lennie kell, mert elég nehéz fordítva berakni.
A fogastengelyeket pedig majdnem lehetetlen fordítva beépíteni mert a kuplungos oldala menetes ott lehet rögzíteni a másik oldala pedig nem.
Szóval ami lehetséges az tényleg csak a királytengely, de ez is kicsit hihetetlen számomra.
Kérdés még az is hogy így vetted vagy pedig egyszercsak megfordult?!
Repi:)
Ha hajlandó vagy oly mértékben átalakítani a vázat hogy a bölcsőt megvágod akkor viszont szinte bármit betehetsz.
Tehát bölcsőátalakítás nélkül NEM fér be a 125ccm-es blokk az AM blokk helyére.
(de ha valakinek sikerült leírhatja hogy )
Benne is volt a 125 blokk,vagy csak próbálkoztak?
Mert én is ezen töröm az agyam!
Eladóvá váltak motorjaim szeretnék áttülni nagyobb kategóriára és ezért válok meg tőlük
http://www.kepesmotor.hu/april...