Na megyeget a masina?
Velem minden a régi csinálgatom a blokkodat ahogy van rá pénzem.
Most éppen tekerek egy blokkfél után.
Szerintetek hol érdemes dugót és gyűrűt venni?
Soha nem fogom megszokni azt, hogy csak 7- ezertől van ereje a motornak egy simóhoz képest alul sokkal rosszabb.
Sziasztok Am blokkos yamaha dt 50 em van. Az lenne a kérésem,hogy a tank alatti gázbowden elosztót hogyan lehet szétszedni. Nekem a gázkartól az elosztóig vezető bowdent kellene cserélni,de nem tudom szétszedni.Az RX,MX nek is ilyen a bowdene.Aki tud valami tutit,kérem segítse. Előre is köszi.
A rezó még szar, mert kedden odaadtam a szerelőnek , hogy csinálja meg, de csütörtökön még nem nyúlt hozzá mert sok a dóóga! talán holnap kész lesz Lehet , hogy nem érlek utol, de amikor nyélen mész már, akkor én alapjáraton tartom a tempódat! Azért egy aprilia bármikor megesz egy riejut
Ahoy népek! Bocsi egy kicsit lemaradtam brutál sok dolgom akadt, akad! Szóval rally az komolyság, jó lenne elindulni ajax koma csak jókat mesélt!
Még jóval előbbi hsz-re reagálva: igen nekem a gyári főtengővel van a 80as henger, bírja is de megmondom őszintén hogy kicsit fosok is mikor esik ki:S
Ajax: mit csinálsz hétvégén?:) Kertészkedés közben pihiként kimehetünk pályára, de csak ha nem félted a KROSZmotorod a tereptől:DDDDD
Nimrod: Ajax átadta az üdv-öt:) És viszont neked is:) De csinálj valamit a gépeddel hogy végre jöhess velünk tekerni:)
Más: fogyasztás/végsebesség téma! Tapasztalatom: 50es heger gyári 12es karbi 75-80 a vége terepgumival aszfalton, de az emelkedőket nem szerette! 80as DR henger(nimrod jóvóltából) 16os karbi 85-90 a vége, nagyon jól gyorsul, alacsony tartományban is jól húz az emelkedőket sokkkal jobban bírja, gyakorlatilag amig nem nagyon meredek észre sem veszi! Mind2 esetben ugyan azok a gumik és a kipu! Fogyasztás a 80as konfiggal 5-6 liter között mozog! De persze én csak nyélen közlekedek, Ajax mindig le is marad:DDDDDDDDD
Nem peströl indul, hanem dunavarsányból(népstadiontól 46km volt nekem), szeged a cél!
Teljesíteni nem sikerült, mert Gusztáv barátom beletörte a kulcsot a guliverjébe és 1 órát vett igénybe az összes zár átállítása csavarhúzóra!
Szimósokat is vártuk párszor, akik hozzánk csapódtak, végül meghalt a szimójuk! Aztán két robeszossal mentünk 1ütt féltávig, a 15000ftos robijuk behalt, nekünk a gps lemerült úgyhogy este 6 körül hazaindultunk!
Az út nem eszi a motort, ha ésszel megy az ember, robogónk is simán kibírta. Az rx meg 'szárnyalt' :D Mi aznap 250 kilómétert ültünk a motoron, ami kb olyan 14 órát vett igénybe, ebben pihenők. . .minden benne van! Nagy buli volt, jövőre is megyünk!
80-as hengerrel szerintem az nagyon korrekt.
Mopedrallyról viszont lenne egy két kérdésem: ugye Budapestről indul és szeged a cél? neked mennyi idő alatt sikerült teljesíteni? Mennyire durva az út (nagyon meggyilkolja a motort)?
Csak azért kérdezem mert a kiírás alapján jó kis bulinak gondolom de Miskolcról se Szeged se Budapest nincs közel 50-es motorral.
3.5 literes fogyasztás nekem is volt, a mopedrallyn! 3-7000 fordulat között mentem vele full terepen! A többiek robesszal voltak és még így is állandóan várni kellett rájuk :DDD
Jah, persze 110-et 50ccm-vel! :DDD Akkor a 125-ösök mennyivel mennek, 220-al? Ha, supermoto kereket raknék előre, akkor az én 80-asom kb 130-at tudna, nevetséges! A karbid az a levegőmennyiség állítócsavaros? Mert azt sztem nem lehet tökéletesen belőni!
Végig nyélen ami a csövön kifért, betonon, és majdnem végig laposon. Szerinted s ok az a fogyasztás? Ha visszaveszek a főfuvin kisebbre, akkor meg nem akar menni, gyenge. Most 70- es főfúvóka van benne, Dellorto phva- 12- karbi, a gyári légszűrőfedelet egy kicsit kifurkálta az előző tulaj.
Nagyon sokat olvasom itt a forumon, hogy egy gyári 50- es- rx-nek a végsebesége 100- 110, szerintem egy gyári széria motorral ezt nem lehet. Az én motorom mért megy csak 70- et. '2- 51- es lánckerék, 6- os motor, 50- es- henger.
Na megyeget a masina?
Velem minden a régi csinálgatom a blokkodat ahogy van rá pénzem.
Most éppen tekerek egy blokkfél után.
Szerintetek hol érdemes dugót és gyűrűt venni?
Soha nem fogom megszokni azt, hogy csak 7- ezertől van ereje a motornak egy simóhoz képest alul sokkal rosszabb.
KERESEK egy rx- első fékcsövet.
Még jóval előbbi hsz-re reagálva: igen nekem a gyári főtengővel van a 80as henger, bírja is de megmondom őszintén hogy kicsit fosok is mikor esik ki:S
Ajax: mit csinálsz hétvégén?:) Kertészkedés közben pihiként kimehetünk pályára, de csak ha nem félted a KROSZmotorod a tereptől:DDDDD
Nimrod: Ajax átadta az üdv-öt:) És viszont neked is:) De csinálj valamit a gépeddel hogy végre jöhess velünk tekerni:)
Más: fogyasztás/végsebesség téma! Tapasztalatom: 50es heger gyári 12es karbi 75-80 a vége terepgumival aszfalton, de az emelkedőket nem szerette! 80as DR henger(nimrod jóvóltából) 16os karbi 85-90 a vége, nagyon jól gyorsul, alacsony tartományban is jól húz az emelkedőket sokkkal jobban bírja, gyakorlatilag amig nem nagyon meredek észre sem veszi! Mind2 esetben ugyan azok a gumik és a kipu! Fogyasztás a 80as konfiggal 5-6 liter között mozog! De persze én csak nyélen közlekedek, Ajax mindig le is marad:DDDDDDDDD
Egyenlőre ennyi majd írok még persze:))
Teljesíteni nem sikerült, mert Gusztáv barátom beletörte a kulcsot a guliverjébe és 1 órát vett igénybe az összes zár átállítása csavarhúzóra!
Szimósokat is vártuk párszor, akik hozzánk csapódtak, végül meghalt a szimójuk! Aztán két robeszossal mentünk 1ütt féltávig, a 15000ftos robijuk behalt, nekünk a gps lemerült úgyhogy este 6 körül hazaindultunk!
Az út nem eszi a motort, ha ésszel megy az ember, robogónk is simán kibírta. Az rx meg 'szárnyalt' :D Mi aznap 250 kilómétert ültünk a motoron, ami kb olyan 14 órát vett igénybe, ebben pihenők. . .minden benne van! Nagy buli volt, jövőre is megyünk!
Hát igen.. ez szerintem így korrekt.
Szerintem ez a normális, amit most leírtál, a fogyasztás és a végsebesség.
Mopedrallyról viszont lenne egy két kérdésem: ugye Budapestről indul és szeged a cél? neked mennyi idő alatt sikerült teljesíteni? Mennyire durva az út (nagyon meggyilkolja a motort)?
Csak azért kérdezem mert a kiírás alapján jó kis bulinak gondolom de Miskolcról se Szeged se Budapest nincs közel 50-es motorral.
Teljesen friss méréssel tudok szolgálni összehasonlításként:
Pega 50 am3 SHA1214 : full aszfalt, Bükki út (dombos) nyélen (10-11k fordulat) 170km 6,7liter fogyasztás.
Végig nyélen ami a csövön kifért, betonon, és majdnem végig laposon. Szerinted s ok az a fogyasztás? Ha visszaveszek a főfuvin kisebbre, akkor meg nem akar menni, gyenge. Most 70- es főfúvóka van benne, Dellorto phva- 12- karbi, a gyári légszűrőfedelet egy kicsit kifurkálta az előző tulaj.
Nagyon sokat olvasom itt a forumon, hogy egy gyári 50- es- rx-nek a végsebesége 100- 110, szerintem egy gyári széria motorral ezt nem lehet. Az én motorom mért megy csak 70- et. '2- 51- es lánckerék, 6- os motor, 50- es- henger.