Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZiasztok!

Nagyjából olvasgattam a fórumot, és a következő történettel illetve kérdéssel fordulok hozzátok!
A történet csak érdekesség....:
Az öcsémmel ketten szeretnénk venni egy használható megbízható kis robogót. Az öcsém ezeket az SR-eket nézegette. Először volt, hogy vegyünk régi típust aztán legyen az újjabb ami már hátul kereklámpás meg szebb, msot meg legyen DI-Tech is mert akkor már hogy az milyen jó...
Jolvan ki is néztünk egy klassz kis motort elmentünk érte nagynehezen a világ végéről 210 ezer pénz volt 6 éves kipróbáltuk semmi különös nem volt rajt megvettük hazahoztuk örültünk mint majom a farkának. Másnap elvittük mindjárt szervízbe hogy nézzék át, a szerelők köpni nyelni nem tudtak mert hogy a Di-Tech vázba régi karbis motor volt belesumákolva... Hát jolvan szerencsére a tulaj teljesen korrekt volt és vissza adta a pénzt (ő is át lett ejtve...) Na aztán hogy ilyen van még most se térek napirendre ki a fene tudta hogy hogy kell kinéznie meg hogy nem lehet rajt berugó. Na szóval ennyi a történet aki hasonlóan dilettánsan megy motort venni figyeljen oda mert bármi megtörténhet! :)

A kérdés a következő:

Van kb 200ezer forint egy robogóra. Van aki azt mondja hogy hulladék az Aprilia tonna alkatrész kell hozzá mint az olasz kocsikba, csak yamaha (mondjuk az jóval drágább) vagy suzuki. Akkor amit már itt is olvastam van akinek nagyon bevált az injektor de akinél egyszer odaszart az megbánja azt is hogy motorra ült mert a gatyája rá megy meg nem is tudják rendesen megcsinálni. Aztán még látni ezeket a szép zöld keeway robikat befizetnék 200at és havi pár ezerér részletre lenne egy vadonat új motorom... Kérdés hogy mennyit megy a végsebességre, kell e szenvedni tuningal hogy azért egy 70-80 km/h kisajtoljunk belőle vagy nincs velük gond megveszem és klassz kis motor. Vagy jók ezek az apriliák csak kell keresni egy szép új vázas karburátoros motort és kész. Nekem tetszik nagyon csak kicsit idegenkedek most már a használt dolgoktól mert kitudja hogy mit bütyköltek rajt mi gyári mi nemgyári stb stb... De ez a karbis is amit elhoztunk ditech címen ment 75öt óra szerint baj nem volt vele különösebben.

Szóval vki aki vágja itt a robogó helyzetet és nem elfogultan de van tapasztalata ezekről az apriliákról megköszönném ha tanácsolna vmit pár sorba. kb 200 ezerből milyen motort venne ami megbízható esetleg késöbb elbír egy kis tuningot. Mik a szezonális szervízcsere alkatrészek mennyiből lehet megúszni vagy hogy megy ez nekünk eddig robogónk nem volt csak simson meg ilyesmik.

Előre is köszönöm a segítségeket!
de baszhatom a görgőztetést ha az alja meg a fenti villaszár is görbült!olcsóbb ujjat venni ami nek kajla!az a baj hogy a teteje is elmen nem csak az alja! de azért köszi!
Mondtam már hogy görgőztesd meg az ISTEN F*SZÁT ....
bocsi nemtom mér azt irtam hogy kedves ismeröseim!lol:D:D:D:Na mindegy gyertek el komoly lesz
kedves ismeröseim ajánlatotokba helyezem az év legnaogyobb robogos eseményét!

http://yszap.extra.hu/plakat3....
hali 2006 os aprilia sr hez keresnék elő villát!jó a dupla kereklámpásé is! 15 ezer környékén!nagyon sürgős!
manodudu érdekel a moci digicam@externet.hu
Szia érdekelne a motorod kp re sürgös lenne
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a red filtert hova kell szerelni pontosan? Az interneten lehet-e valahol megrendelni? Van - e valahol feltéve róla kép a neten? Köszönöm!
Vidd akkor szervízbe vagy szerelőhöz. Kibaszott mindegy. Nem egy nagy munka. De megmondani is megtudja hogy kihez fordulj ilyen bajjal ...
Jaja Red filterre gondoltam végig!De miota bevan szerelve nekem az semmi bajom a gyertyákkal!Pedig miota a henyom is bene van az elött nem egy gyertyámat köpte be és nem is ketöt
amúgy ma jön egy szerelő koma akibe megbízok és az megméregeti meg megnézegeti hogy hogy van görbülve! mondom télleg nincs annyira max fél centi lehet!azt meg akkor kigörgőztetném szervízbe ha tudják!köszi szépen hogy montad!már pár éve foglalkozok mocikka de ilyenről még nem is hallotam!még egyszer köszi meg sok km ert a szép ujj vasadhoz!amiatt meg irigyellek nagyon:D
jah és pont ma van az eslő szülinapja(nálam) drága sr kémnek!együttünneplünk csak ő 16 évvel le van maradva:D
csak nem ismerek olyan szakembert akire rábíznám a vasam!nem akarok egy ilyen nagy szag embert kifogni aki több kárt csinál mint hasznot!szervízbe csinálnak ilyet?!mert viszont a szervizes srácot ismerem és lehet meg tudnánk oldani okosba!
Hát honnan tudod hogy a használt az nem volt görbülve ?

Vidd el valami szerelőhöz, mondd hogy az első villát kéne görgőztetni. Ez kb olyan mint a kerék centírozás. Meg ha a használt nemjó, elöregedett meg minden

Én nem vennék használt telót. Inkább megcsináltatnám a mostanit...
csak én inkább jobban bízok egy ujjban!meg hát 10 ezer lenne a 2 alsó szár szóval nem vészes!nem tom a görgőzésvagymi mennyi lenne de inkább ráköltök még 1-2 ezret egy hibátlan használtra!szerinted?
Ha nem tört el, csak hajlott akkor ki kell görgőztetni ....
Nem kell cserélni csak ha törött ...

Vidd el egy szakemberhez kigörgőztetni ....
Olcsó is, és 100% jó lesz ...
hali!most akarok villát cserélni a 2006 as sr ben!jobb szemből -oldalról jött nekem egy aud olyan 40 nel!annyi baja van hogy egy nagyon picit húz és ferdén áll a kerék egy nagyon picit alig észrevehető!de nem lehet az első féket használni mert kicsavarja a kezemből a kormányt!az lenne a kérdésem hogy szerintetek az egész villát vagy csak a villa alsó részét cseréltessem ki? !az egyik villaszáron éppen hogy látszik hogy el van görbülve!szerintetek akkor a fenti rész is hajlott?
Üdv Nektek!
Használtan, kereskedésből vettem egy klassz kis karbis SR-t. Adásvételi szerint 2001-es, 70es hengerrel.
Gyanakodtam, mert nem volt egy erőgép... Elvittem Misi barátomhoz, aki erre mifelénk egyik márkaszervízben dolgozik. Kiderült, hogy gyári henger van benne, ráadásul 1999-es évjárat... Ez utóbbinak én csak örülök, mert legalább Minarellis. Másrészről meg szar tudni, h át akartak b***ni.

Több mint 1 hónapos motorozás után, vasárnap este elkezdett kihagyni a blokk, szívatóval is alig indult és kb. 100m után le is állt. Visszamentem vele tegnap a keribe, mert 6 hónapig garis. Gyertyacsere megvolt, azóta úgy megy mint a golyó, bár sztem nem húz annyira, mint a régi gyertyával. Ez lehetséges? Vagy még nem égett ki a gyertya? Közeljövőben tervezem 70es hengert is, nemtom melyik a jobb: DR, Malossi vagy Polini? Jah, és mit cseréljek szerintetek hogy erősebb legyen, jobban húzzon (nem feltétlenül gyorsabb kell, csak erősebb!)?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Marco
Azért a sok beköpött gyertya után gyanakodjatok a kompresszorra is. A ditech leggyengébb láncszemére. Tuning ditechbe egyértelmű a red filter.
A gyertya már nem!Azt már megoldottam egy benzin szürö filterrel!Hanem tépkedi az ékszijat,a görgöimet nagyon hamar elkoptatja meg a légszürömet is nagyon sokszor kell tisztitani 2 naponta szinte
Mi baj szokott vele lenni?Gyertya?
Kicsijoe!
Nem válaszoltam teljesen a kérdésedre!120 körül megy kb de álandoan bajom van vele!Ugyhogy most eladásra került a sor
Kicsijoe!
jaja jön fel csak tod Di-techel nem nagyon lehet kerekezni kivéve ha tele a tank!