Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem ugyanezvolt a baja pont a multhéten lett kész hálistennek
már megmondtam az üzenet elején vmikor nektek már nem 1x szer hogy injektorost 1 naaaagy foosss xarrr neem megy úgy értsétek már meg! !karbi forever!
Ezek a dolgok mind okozhatják, nekem a leggyanúsabb a kompresszor mert jó pár ilyen volt, de most nemrég volt egy ilyen ami ette a gyertyát annak a kompressziójával volt gond, nem bírt rendesen sűríteni ezért szar volt az égés és tönkrevágta a gyertyákat!
okés lehet h ez is sokat segített!majd kiderül!köcce
Kompresszor,befecskendező fej nyomáshatárolója,levegő inyektor választhatsz esetleg valami zárlat a kábelek közt de ez nem jellemző. Lehet hogy csak nem szereti a gyári gyertyát nekem nem csípte az NGK cpr8e-t beleraktam a champion RG6YCA t és megjavult vagy a Denso MU31ET-R.Ez a gyertya sem 8000.- csak 2310.-A leggyanusabb az első két tippem de nem biztos én csak ezzel a kettővel találkoztam.Bár én még kezdő vagyok e téren és nem is vagyok nagy szerelő zseni nálam vannak tapasztaltabbak majd ők megmondják a tutit.
hali! nekem van 1 aprilia sr diteh 70 robeszom és kb 20 perc alatt megeszik 1 gyertyát ez lehet 2000FT-os vagy 8000ft-is!nem tudja vki h mért csin ezt?
Üdv...

nekem rx50-sem van.... kéne bele henger karbi... nem tudjátok hol vehetek? ja és a folytások hol vannak?
köszönöm a segítséget! holnap menünk 1 citrom sárgáért!
Köszi a válaszokat srácok!
Csak karbis vegyél az jobb avval nem lesz gond, az injektor az maszerás nem megy jobban.
Csak karbis jöhet szóba Ha a karbisra ráteszel 1 pufót meg nagyob fúvóka akkor 100at sikít! De ezek az új piaggio-s DiTech-ek nem nagyon mennek 80felött Meg ha valami baj van vele akkor betolod h gariba meg kéne csinálni és csak néznek h akkor mi is lehet a baja
A Malossi DiTech szettre nem mondok semmit..... Volt 1 ismim és gömb ditech-je volt de már a piaggio blokkos.... Megvette a hengert,mhr replica pufót asszem multivar volt benne meg végáttét is és bejáratta és semmit nem ment 1500km után vissza tették a gyárit mert szar volt az egész...... Nekem a teljes cuccot 90-be ideadta volna de mior a szerelő elmesélte h mit tudott az a Malossi cucc akkor arra döntöttem h nem fogom kidobni a pénzt meg a gari is elmenne
oksi, csak mert minden ismerősömnek karbis van és a ditechről fogalmam sincs annyit tok róla h néha okoz egy kis fejtörést
Karbisat vegyél. Nem bánod meg. Ennyi.
Sziasztok! holnap menek kecskemétre robogót venni és kéne a segítségetek. a ditech v a karbis megy jobban? most nem az ár a döntő mert beszámítással veszünk robeszt... köszi a segítséget.
Persze az enyém olasz nyitott elektronikás, de ha magyar is akkor egy sportprogram felülírja az alap folytottat tehát lehet tenni ellene. Vagy kell bele venni egy malossi cuccot és azzal adnak tuning computert... ha végleg nem nyugszik valakinek a lelkivilága...
Cserélj görgőt, szíjat. Egyébként a morinis ditech 100 felett azért erős 50-esen. Nekem ment üres gyomorral ebéd előtt (mikor könnyebb voltam) 95-töt hosszú szakaszon 1x. Most 70-esen sportpuffal sem ugrik 100 felé nagyon.
80-90km/h közt kell h menjen
Amelyik motorok olaszból jönnek azok mennek 100fölött 1 picivel!
Nem tudom mit csinálnak neki vagy jó programjuk van vagy van még valami folyás amit itt M.O nem szokás kivenni
De mondjuk már csináltam olyat is ami ment 100 fölött egy picivel gyári állapotban!
Helló! Óra szerint olyan 90 környékére képesek a nyitott programmal!
Én mikor megvettem 3 hónapja, akkor még ment 86 km/h-t, most már csak 80at.

egyébként van valakinek ötlete, hogy miért lehet ez?
Heló srácok! Légyszi mondjatok meg valamit! Egy alap (2003-as körlámpás) DiTech-nek mennyinek kell a végének lenni, tuning és folytások nélkül? Légyszi többen is válaszoljatok! Előre is kösz.
a hengerről nincs sajna képem vagy legalább lenne 1 videó h mit megy a gép de semmi körülnéztem a youtubon de semmi
A felnit rlnéztem gyári csak nem az a átok kék színű át van festve.
A kompresszoron csak az anyaga a fura bár érthető nem tágul a féhálós cső nem úgy mint a sima gumicső.A kis cső meg széria tartozék az az olajpumpából jön és megy a karterházba a piaggionak ilyen az olajzása.De azt a gépet elég rendesen átalakították más kipuff a felni is egy aeroxról jött lehet a hengren is változtattak ezért kell más pillangó szelep állás érzékelő.Ha van kép a hengert megnézném hátha trükköztek vele.
na igen azt furcsállom h a légtömegmérő el van tüntetve és hogy a kompresszorra megy 1 cső és ahoz hozzá van kötözve 1 kis benzincső Egész este ezen gondolkoztam h mi lehet ez