Az már az ujabb verzió ugye? A factory típus? Sztem nagyon jó ár reális! Fogyasztás gondolomint átlag robogóknál 2-3 l max, végsebesség olyan 70 a garantált. Elég keveset lehetett használva, meg fura hogy 2500 km után veszik kii a fojtást...
Sziasztok!
Kedden tulajdonosa leszek egy sr50-nek (2005-ös karbis,2500 Km-rel,szinte karcmentes állapotban) amiért 320 000Ft-ot fizetek!
Szerintetek megérte ezt a pénzt? Mire számíthatok végsebességre? Fogyasztásra?
(Ja a folytást most szedik ki)
Az a másik a levegőt szabályozza hát azt most ugy kell beállítani hogy csavarsz rajta egy kicsit és nézed hogy hogy reagál a gázra a motor ha jól veszi a lapot akkor az az ideális beállítás!Vigyáz csak kicsiket kell csavarni sok sikert!
Szevasztok srácok innen jön valaki egü weekendre?Mert mink megyünk és keresztül megyünk pár városon ha gondoljátok felveszünk beneteket! indulás szegedről aztán balástya;kistelek;kiskunfélegyháza;kecskemét;lajosmizse;tábor
falva;örkény;dabas;bugyi és végül kiskunlacháza.Ha akar valaki jönni akkor vegyen fel msn-en az adatlapomon megtalálod.
Háát nekem ezek az Areák nem nagyon tetszenek. Elég űrhajó kinézete van, meg a lábnál az a középső nagy puttony idom... fura.
Kicsit meg semmi képp nem akarunk én 197cm vagyok úgy néznék ki egy kis jogon vagy nemtudom min mint majom a köszörükövön :D
De ami a legnagyobb baj hogy Kaposváron lakom, mindegyik motor általában az alfödön van vagy a világ végén. Ha már egyér elmegy az ember akkor valószínü meg is veszi nincs nagy variálás mert ha meg a sok utiköltséget amit feleslegesen mentünk eddig is hozzáraknánk a motorhoz...
A másik meg a kereskedők. Ott garancia van legalább, de itt olvastam ott is rásózták a faszira a régebbi motort 50es hengerrel, a papírjába meg újabb évjárat meg nagyobb motor, szóval ott is átvágják az embert a szarokkal és még drágább is mint ha vkitől megveszem.
Majd nézegetek aztán belinkelem ide amit nagyon meg akarnék venni hogy szakértsétek :)
Egyértelműen vízhűtéses.
Annak van jövője
Igaz drágábbak hozzá a hengerek, de csak jobb a vizes, nemcsak a menetszél hűti ...
Új motort soha ... csak ha szereted tudni hogy buksz rajta kib*szott sokat ....
Igaz hogy az Are idomban neccesebb, de elég jól hegeszthető az idomja, elég gázos helyzetet kell összehozni ahhoz hogy új idom kelljen....
SR-ekből is a régi (csőrösből) megéri keresni vízhűtésest. 150 körül mozognak. Beadod a szerelőhöz, görgő, szíj csere egyként alkatrész felújítás. Még akár egy sportkiput is dobhatsz rá és benne leszel a 200-ba. Lesz egy megbízható motorod, ami bőven 100-at megy óra szerint ... Eszik majd 4-4,5 litert. Viszont nemfognak megnézni vele az utcán ...
Az újabb kerek SR (gömb) szinte csak idomzatban külömbözik ....
És mondom ami kultúrált az 250 körül kezdődik ...
Area is 250 körül már elég szépeket ki lehet fogni ...
Aerox? háááát, én Apriliás vagyok (adatlapomon is eléggé látszik ...)
Jók azok is. Meg 250 körül már abból is szépeket lehet kapni. Az ellen se szól semmi ellenérv ...
A Malaguti F12-vel csak egy baj van, hogy kicsi. Viszont ha nemvagytok 2 méteres srácok, akkor az is jó választásnak tűnhet. Vagy egy F15-ös. Szép is (szerintem). Meg nem is horror drága.
Viszont amit a malagutiről tudni kell hogy az gyárilag 70-nél nemfog jobban menni.
Sportkipufogóval is 90 körül. Annyit meg egy széria Aprilia ha jó, akkor megy ...
Ezekben érdemes gondolkozni.
Nézegesd a netet. Ha találsz valamit, ami tetszik, és úgyvagy vele hogy érdekel, rakd be ide.
Megnézzük hogy kép alapján mit látunk.
A karburátoron található 2 csavar, az egyikkel az alapjáratot a másikkal a levegő v. benzin mennyiségét lehet állítani. A kérdés az lenne, hogy ha kifelé csavarom a második csavart akkor több vagy kevesebbet kap. Illetve kb. hogyan állítsam be?
Nekem a ditech előtt keeway focusom volt. Jó volt az de nem ment. Ezért lett sr. Elcsesztem ezt a ditech vásárlást, mert a karbisat kellett volna vennem. Bár mostmár beállt és most jó. De ha baja lesz szinte semmit se tudsz rajta csinálni, tuning nehézkes, rossz beállítani, nagyon érzékeny.
Nem akarom idézni stoppie szavait mindenben maximálisan igaza van. Egyedül talán azt tenném hozzá, hogy area viszonylag kevesebb van, ha idombeli problémáid vannak (lesznek) nehezen találsz majd dolgokat.
Előszőr is köszönöm a terjedelmes választ! Nem gondoltam hogy rögtön ilyen értelmes felvilágosítást kapok, felért egy történelem órával :)
Akkor most kezdődhet minden előről böngészés járkálás a motorok után lutri az egész. Arra is gondoltunk hogy befizetünk egy új Aeroxra részletre 600 az új ára asszem, de fölösleges annyi pénzt adni érte mert ami az öcsém kezébe kerül az brutális amortizáció áldozata lesz. Akkor már vmelyik Sr és akkor azt ha felújítják elmegy egy darabig. Amit mondtál hogy Minarelli blokk azt évjárat függő vagy mindegyik srbe az van? Vagy miről lehet felismerni?
A vízhűtéssel nincsenek gondok nagyon ? Levegő vagy vizes a jobb?
ÉS amit még nem értettem hogy a kereklámpás Sr karburátorosba újabb motor van mint a régi csőrös típusba? Mert írtad hogy az újba egy elálított karburátor "csodákra" képes...
Hát ez a motornézés-vásárlás ez egy ilyen szemét dolog magyarországon. Sajnos átérzem a helyzetet mert múlthéten még én is ebbe a cipőbe jártam.
Igazából Di-Tech-et nagyfaternak vennék. De csak újat. Mert a régivel mindíg baj van, mert nem megbízható konstrukció ez a Di-Tech, és azért az új mert 5 év gari, és azért nagyfaternak mert ő nem hajtaná szét 1 év alatt ...
Szoval maradjon a karbis. Abból is a Minarelli. Egy Areát hajtok. Szoval tudom miről beszélek. Karbis az jólbevált mechanikus szerkezet. Érdekes régen a karbis gépekkel (nagy polski és társai) nem volt gond. Bezzeg egy mai modern befecskedezős autó hetente megfordul a szervízbe ...
Tuning szempontjából is jobb a karbis. Olcsóbb is, és variálhatóbb is a tuning összetétele.
200E Ft?
Aeroxot nem vennék, mert annyiért csak alja szart kapsz.
Marad az SR. A rég csőrösök nagyonjól bevált technikák. 100-ért kapsz is. Szerelőnél hagysz még 30-40 ezret és annyiból úgy helyrehozza hogy legközelebb a sarki közértbe látod a szerelőt viszont, nem a műhelybe ...
De a gömb SR az szép. Meg lehet is találni olyanokat 200 körül. Szét kell jól nézni, mert a karbin egy elállított levegőcsavar is sírbatesz a javítási számlával... Oda kell figyelni rá hogyha elmész megvenni hogy ne csak szép legyen, de jó is. Nem könnyű jót találni, de nem is nehéz.
75-öt ment a karbis blokkos SR? na az hurka.
Én 100kg vok, adatlapomon lácc is képet, alattam az area 88-at megy. Halál pontos órával és GPS-el mérve.
Aerákat is lehet találni 200 körül. Bár mindbe sok km van általában. de 250 körül már szépeket ki lehet fogni ... Én szeretem, mert nekem még ma is a legszebb robogó ...
Nagy is. Kényelmes is.
CPI és Keeway az meg öreganyámnak való, aki 40-nél visongat hogy lassabban. Ezek a kínai hulladékok 50-60at mennek, és ha tuningolni akarod a vázon kívül mindent ki kell cserélni...
Ezt az ötletet el lehet vetni ...
Aztmondom egy SR vagy egy Area remek választás lehet.
Bár még a Piaggio házatájékán is nézz szét (NRG...)
Gyárilag 90 fölött mennek. És van aki a piaggio blokkra esküszik ...
Én minarellis vagyok.
Amúgy SR-t is meg Areát is inkább 250 környékén találsz normálisat.
Lehet 200ért is venni, de az álatlában olyan is.
Ámbár még most jutott eszembe a Malaguti F12.
Az se rossz robogó.
Bár kicsi.
És 70 fölött nemnagyon mennek gyárilag.
De egy kipufogóval 90 körül megyegetnek.
Relatív olcsó motorok.
Alkatrész rengeteg van hozzájuk
Az is egy megfontolandó robogó ...
Na ha van még kérdésed írj bátran.
nincs már kedvem többet írni...
Ez látod jo kérdés!Nem tom!Választ igazábol nem tudok rá adni!Már énis elgondolkoztam ezen!
Pedig eccerübb lene veni egy nagyobat és ahoz nem kell legalább már hozányulnom!Csak hát nincs pénz!Ahogy a mostani motorom is kinéz azér én dolgoztam meg!Egy fillért se kaptam szüleimtöl rá!2 nyarat dolgoztam érte!És igazad van hogy mér ragadok le itt!Pedig nem akarok leragadni itt hisz a motor az életem!Motor nök az élet
Keewayre nem igazán lehet tuningot rakni!Én ha robogorol van szo és még tuningolniis akarod akkor vagy egy Yamaha Aerox vagy egy Aprilia Sr Di-tech vagy Lc az már máskérdés!Szerintem ez a két fajta ami a primet viszi robogoknál!
Kedden tulajdonosa leszek egy sr50-nek (2005-ös karbis,2500 Km-rel,szinte karcmentes állapotban) amiért 320 000Ft-ot fizetek!
Szerintetek megérte ezt a pénzt? Mire számíthatok végsebességre? Fogyasztásra?
(Ja a folytást most szedik ki)
Elöre is THX az infókat!
Bentről kicsavarni pl. 1 vagy valami?
Akkor ha jól értem akkor ha kifelé csavarom akkor több levegőt kap és ehez több benzint is!
Az a másik a levegőt szabályozza hát azt most ugy kell beállítani hogy csavarsz rajta egy kicsit és nézed hogy hogy reagál a gázra a motor ha jól veszi a lapot akkor az az ideális beállítás!Vigyáz csak kicsiket kell csavarni sok sikert!
A 1485-ös kérdésre tud vki válaszólni?
üdv: K
http://yszap.extra.hu/plakat3....
falva;örkény;dabas;bugyi és végül kiskunlacháza.Ha akar valaki jönni akkor vegyen fel msn-en az adatlapomon megtalálod.
Kicsit meg semmi képp nem akarunk én 197cm vagyok úgy néznék ki egy kis jogon vagy nemtudom min mint majom a köszörükövön :D
De ami a legnagyobb baj hogy Kaposváron lakom, mindegyik motor általában az alfödön van vagy a világ végén. Ha már egyér elmegy az ember akkor valószínü meg is veszi nincs nagy variálás mert ha meg a sok utiköltséget amit feleslegesen mentünk eddig is hozzáraknánk a motorhoz...
A másik meg a kereskedők. Ott garancia van legalább, de itt olvastam ott is rásózták a faszira a régebbi motort 50es hengerrel, a papírjába meg újabb évjárat meg nagyobb motor, szóval ott is átvágják az embert a szarokkal és még drágább is mint ha vkitől megveszem.
Majd nézegetek aztán belinkelem ide amit nagyon meg akarnék venni hogy szakértsétek :)
Annak van jövője
Igaz drágábbak hozzá a hengerek, de csak jobb a vizes, nemcsak a menetszél hűti ...
Új motort soha ... csak ha szereted tudni hogy buksz rajta kib*szott sokat ....
Igaz hogy az Are idomban neccesebb, de elég jól hegeszthető az idomja, elég gázos helyzetet kell összehozni ahhoz hogy új idom kelljen....
SR-ekből is a régi (csőrösből) megéri keresni vízhűtésest. 150 körül mozognak. Beadod a szerelőhöz, görgő, szíj csere egyként alkatrész felújítás. Még akár egy sportkiput is dobhatsz rá és benne leszel a 200-ba. Lesz egy megbízható motorod, ami bőven 100-at megy óra szerint ... Eszik majd 4-4,5 litert. Viszont nemfognak megnézni vele az utcán ...
Az újabb kerek SR (gömb) szinte csak idomzatban külömbözik ....
És mondom ami kultúrált az 250 körül kezdődik ...
Area is 250 körül már elég szépeket ki lehet fogni ...
Aerox? háááát, én Apriliás vagyok (adatlapomon is eléggé látszik ...)
Jók azok is. Meg 250 körül már abból is szépeket lehet kapni. Az ellen se szól semmi ellenérv ...
A Malaguti F12-vel csak egy baj van, hogy kicsi. Viszont ha nemvagytok 2 méteres srácok, akkor az is jó választásnak tűnhet. Vagy egy F15-ös. Szép is (szerintem). Meg nem is horror drága.
Viszont amit a malagutiről tudni kell hogy az gyárilag 70-nél nemfog jobban menni.
Sportkipufogóval is 90 körül. Annyit meg egy széria Aprilia ha jó, akkor megy ...
Ezekben érdemes gondolkozni.
Nézegesd a netet. Ha találsz valamit, ami tetszik, és úgyvagy vele hogy érdekel, rakd be ide.
Megnézzük hogy kép alapján mit látunk.
Aprilia sr50 lc-vel kapcsolatban kérdeznék.
A karburátoron található 2 csavar, az egyikkel az alapjáratot a másikkal a levegő v. benzin mennyiségét lehet állítani. A kérdés az lenne, hogy ha kifelé csavarom a második csavart akkor több vagy kevesebbet kap. Illetve kb. hogyan állítsam be?
köszönettel: K
Nem akarom idézni stoppie szavait mindenben maximálisan igaza van. Egyedül talán azt tenném hozzá, hogy area viszonylag kevesebb van, ha idombeli problémáid vannak (lesznek) nehezen találsz majd dolgokat.
Előszőr is köszönöm a terjedelmes választ! Nem gondoltam hogy rögtön ilyen értelmes felvilágosítást kapok, felért egy történelem órával :)
Akkor most kezdődhet minden előről böngészés járkálás a motorok után lutri az egész. Arra is gondoltunk hogy befizetünk egy új Aeroxra részletre 600 az új ára asszem, de fölösleges annyi pénzt adni érte mert ami az öcsém kezébe kerül az brutális amortizáció áldozata lesz. Akkor már vmelyik Sr és akkor azt ha felújítják elmegy egy darabig. Amit mondtál hogy Minarelli blokk azt évjárat függő vagy mindegyik srbe az van? Vagy miről lehet felismerni?
A vízhűtéssel nincsenek gondok nagyon ? Levegő vagy vizes a jobb?
ÉS amit még nem értettem hogy a kereklámpás Sr karburátorosba újabb motor van mint a régi csőrös típusba? Mert írtad hogy az újba egy elálított karburátor "csodákra" képes...
Hát ez a motornézés-vásárlás ez egy ilyen szemét dolog magyarországon. Sajnos átérzem a helyzetet mert múlthéten még én is ebbe a cipőbe jártam.
Igazából Di-Tech-et nagyfaternak vennék. De csak újat. Mert a régivel mindíg baj van, mert nem megbízható konstrukció ez a Di-Tech, és azért az új mert 5 év gari, és azért nagyfaternak mert ő nem hajtaná szét 1 év alatt ...
Szoval maradjon a karbis. Abból is a Minarelli. Egy Areát hajtok. Szoval tudom miről beszélek. Karbis az jólbevált mechanikus szerkezet. Érdekes régen a karbis gépekkel (nagy polski és társai) nem volt gond. Bezzeg egy mai modern befecskedezős autó hetente megfordul a szervízbe ...
Tuning szempontjából is jobb a karbis. Olcsóbb is, és variálhatóbb is a tuning összetétele.
200E Ft?
Aeroxot nem vennék, mert annyiért csak alja szart kapsz.
Marad az SR. A rég csőrösök nagyonjól bevált technikák. 100-ért kapsz is. Szerelőnél hagysz még 30-40 ezret és annyiból úgy helyrehozza hogy legközelebb a sarki közértbe látod a szerelőt viszont, nem a műhelybe ...
De a gömb SR az szép. Meg lehet is találni olyanokat 200 körül. Szét kell jól nézni, mert a karbin egy elállított levegőcsavar is sírbatesz a javítási számlával... Oda kell figyelni rá hogyha elmész megvenni hogy ne csak szép legyen, de jó is. Nem könnyű jót találni, de nem is nehéz.
75-öt ment a karbis blokkos SR? na az hurka.
Én 100kg vok, adatlapomon lácc is képet, alattam az area 88-at megy. Halál pontos órával és GPS-el mérve.
Aerákat is lehet találni 200 körül. Bár mindbe sok km van általában. de 250 körül már szépeket ki lehet fogni ... Én szeretem, mert nekem még ma is a legszebb robogó ...
Nagy is. Kényelmes is.
CPI és Keeway az meg öreganyámnak való, aki 40-nél visongat hogy lassabban. Ezek a kínai hulladékok 50-60at mennek, és ha tuningolni akarod a vázon kívül mindent ki kell cserélni...
Ezt az ötletet el lehet vetni ...
Aztmondom egy SR vagy egy Area remek választás lehet.
Bár még a Piaggio házatájékán is nézz szét (NRG...)
Gyárilag 90 fölött mennek. És van aki a piaggio blokkra esküszik ...
Én minarellis vagyok.
Amúgy SR-t is meg Areát is inkább 250 környékén találsz normálisat.
Lehet 200ért is venni, de az álatlában olyan is.
Ámbár még most jutott eszembe a Malaguti F12.
Az se rossz robogó.
Bár kicsi.
És 70 fölött nemnagyon mennek gyárilag.
De egy kipufogóval 90 körül megyegetnek.
Relatív olcsó motorok.
Alkatrész rengeteg van hozzájuk
Az is egy megfontolandó robogó ...
Na ha van még kérdésed írj bátran.
nincs már kedvem többet írni...
Pedig eccerübb lene veni egy nagyobat és ahoz nem kell legalább már hozányulnom!Csak hát nincs pénz!Ahogy a mostani motorom is kinéz azér én dolgoztam meg!Egy fillért se kaptam szüleimtöl rá!2 nyarat dolgoztam érte!És igazad van hogy mér ragadok le itt!Pedig nem akarok leragadni itt hisz a motor az életem!Motor nök az élet
Csak eladnám már végre!
Aeroxot akarok mer azt külsöre meglehet csinálni nagyon faszán!
Ja belsöre is komolyan meglehet csini:
hozzá raksz még a 200-hoz egy 100-ast azt el is viheted