Ha tényleg annyira új a motor, ha megnézed a fékkarokat nem szabad csúszásnyomnak látszani. Oroszlánnak ott kell lennie. Nézz meg minden idomot belülről is. Nézd meg a gumikat gyárinak kellene lennie és ugyanolyan típusúnak. Nézd meg a markolatokat gyárinak kellene lennie, nem pro grip, meg stb. A csúszásnál ez sérül. Nézd a tükröket. Motorikusan jónak kellene lennie egy ilyen relatíve új motornak. Illetve nézd meg a vázat és felniket, hogy látsz-e rajta sérülést.
A kereskedőnek minden eladó. A ruhásboltban is minden csajnak azt mondják de jól áll rajtad ez a ruha... Ne légy balek, és légy naív, ne higgy el mindent amit a kereskedő mond. Erre van a fórum.
Arra kérek mindenkit hogy irjátok le mire kell majd nagyon odafigyelni a vásárlásnál,mik azok a dolgok a motoron amit mindenképp meg kell nézni! Mivel még csak foglalót adtam a motorra ,még visszaléphetek a vásárlástól, ezért minden tanácsot szívesen várok !
ELÖRE IS THX A SEGÍTSÉGET! TÉNYLEG FONTOS LENNE A TANÁCSOTOK!
Nem adtak ki ilyen színnel újra van festve. Legközelebb írd oda hogy nem a te morotod, ne olyan gépről mondjunk már véleményt ami nem is tied. Szívatsz itt bennünket. Az oroszlánnak ott kell lennei a gyári festésen. Na viszlát.
Ajaj milyen viták alakultak ki!
Pedig az az igazság hogy nem az a motor az amit megveszek mert arról nincs képem, ezt a képet a neten találtam ami legjobban hasonlít rá!Talán teljesen ugyanaz.
A deknire már nem emlékszem milyen, de igérem jövő 7végén rakok fel róla képeket és akkor tényleg el tudjátok mondani a véleményeteket a motorról.
Azaz igazság hogy eléggé beparáztattatok mert nekem semmi tapasztalatom ezekről az új rogógókról,az utolsó mocim simson volt (még 1991 körül)
Amugy a kereskedő váltig állítja hogy a festés még eredeti (persze lehet hogy kammerol) , nem lehet
hogy adtak ki ilyen festéssel is ebből ? Csak mert elég sok ilyet lehet találni a neten,és elég furcsa lenne hogy mindenki pont ugyanolyanra festi a sérült robogót! Nem?!
Én robogóm elején is volt egy kurva nagy matrica! Az ido mom megrepedt, így a matricába is bele kellett nyulni! Szóval lehet hogy csávó is így járt aztán lecsupaszította inkább az egséz motort! De teljesen lényegtelen, el kell menni meg kell nézni!
Megsérült mind a két oldalt, meg hátul is? Jó kis sérülés lehetett. Még jó hogy nem lett komolyabb baja.
Ezt még egy hozzá nem értő is megmondja, hogy nem gyári fényezés, persze attól még lehet igényes munka, de szerintem azért ilyen olcsó.
Nem tudom hol van rajta a berugó, és ditech levegőszűrő van rajta. Mintha hiányozna a dekni róla. Megnéztem egy két új kasznis karbis képét nem ilyen a levegőszűrője, hanem a diteché ilyen. Biztos, hogy karbis?
Sziasztok.Most vettem sr 50 factory ie robogót 2006-os és jó áron volt.A problémám az az hogy az alapjárat 2000-en van ami szerintem sok,de nem lelem hogy hol lehet állitani rajta esetleg ha valaki tud segitsen.Közönöm.
Tény, hogy ennyiért kiváló vétel, csak el kell gondolkodni, hogy ennek az árnak van-e valami oka, vagy csak tényleg sűrgős. Szerintem alaposan nézd meg.
Mondjuk furcsa, hogy az elejét és a hátulját újrafestették az alján meg látszólag egy karc sincs... Én nem láttam élőben a motort így lehet tévedek. De minek kell egy 2 éves motor újrafesteni? Ha bukott akkor az alsó idom miért nem sérült? (annyira bukott, hogy ez komplett cserés lett). Ezek természetesen csak találgatások.
THX az infót! Közben kiderült hogy a pontos típusa sr50 LC meg van egy képem is róla: http://images.netbag.hu/200707...
A folytást a kérésemre szedik ki amit a vételárba beleszámítanak (10 000FT)!
Tudna nekem valaki segiteni hogy hol tudnék levegőszürő betétet rendelni aprilia sr 50 ditech ie-be.
Előre is köszönöm.