Kevés olajat. Nem kellene füstölnie. Az ismerősöd rosszul tudja. Ez a motor alapból katalizátor nélkül teljesíti a euro2-es normát és nincs füst. Azért feltöltheted az olajtartályod néha. Én nem szoktam megvárni, hogy kiürüljön és világítson. Tény, hogy nagyon keveset eszik, hogy dehogy mennyit hány km-en nem tudom, de Dzsokiék nem belőlem gazdagszanak meg.
Sziasztok. Szeretnlm megkérdezni hogy menniy olajat fogyaszt az Parilia Sr 50 Di-tech? Nekem vagy egy ilyen Apriliam, lassan mentem vele 3000 kilómétert de még nem kellett töltenem bele olajat. Egy ismerősöm azt mondja hogy füstölnie kellene, de az enyém nem füstöl.
Tudnátok segíteni? Mennyi olajat fogyaszt?
Köszi
Felesleges egy 9-10 lovas hengerre nagyon drága puffot venni, mert nem dob rajta annyit. Az egyik cimbimnek volt rajta egy zx majd utána vett egy MHR replikát és nem ült seggre a különbségtől...
MHR TEAM I-est. A kettes az egy folytott szar ...
Csak az I.-es ajánlom ditech-re....
Esetleg még Polini Evo, Cristofolini Racing, Yasuni C30 BLACK EDITION.
Ezek jöhetnek szóba ...
Ennél alább nem adnám ha DiTech-em lenne. Ezek a kipuk jók a DiTech-re. Más szóba se jöhet .....
Hali mindenkinek.
Van egy eladó giannelli next kipufogóm piaggio blokkos apriliára vagy piaggiora ha érdekel írj nem drágán adom vegyél fel akár msn-re adatlapomon megtalálod!
Szerintetek ez gyári festés?Kiderül valami érdekes a képből ami vásárlás esetén fontos lehet?2002-es évjáratúnak mondják,szerintem ez egy kicsit necces.
Jól indult a mai regelis épp tolom neki jobbos balos kanyarba vagy 30 . 40 el a balos kanyar elején kezdtem sasolni hogy nemakar bedőlni a gép erre be az utszéli porba és zakóztam a jókis mocimat meghúzta az aszfal egy kicsit de semi nagy baja nemlett
jó mitorozást meg kevés balkanyart
Fogyasztani nem fog többet. Rajtad múlik, hogy húzod és mennyire nyírod. Mihelyst elkezdesz tuningolni bármit is csökken az élettartam de nem számottevően.
A gp1 egy replika szín a motogp világából. Egy márkás sportkipufogó meghajítja egy picit a motorodat, mert nagyobb teljesítményt tud kihozni mint a gyári.
hy nekem egy sr 50 di-tech gp 1 motorom van.. 2002-es évjárat . kérdésem az lenne hogy mit is jelent az a gp1 cimke a végén, és hogy egy márkás sportkipufogó mennyiben különbözik a gyáritól?
De am Gianelli reverers vagy Polini Super Race ami ditech-re ajánlott
Amugy ha 1 DiTech füstöl akkor ott már nagy a baj
Tudnátok segíteni? Mennyi olajat fogyaszt?
Köszi
Csak az I.-es ajánlom ditech-re....
Esetleg még Polini Evo, Cristofolini Racing, Yasuni C30 BLACK EDITION.
Ezek jöhetnek szóba ...
Ennél alább nem adnám ha DiTech-em lenne. Ezek a kipuk jók a DiTech-re. Más szóba se jöhet .....
Van egy eladó giannelli next kipufogóm piaggio blokkos apriliára vagy piaggiora ha érdekel írj nem drágán adom vegyél fel akár msn-re adatlapomon megtalálod!
100% hogy minarelli
Majd az okosok megmondják meddog gyártották
De ha alvázszámot mondasz akkor megmondom mikori a gép.
És az 100% pontos ...
jó mitorozást meg kevés balkanyart
ha vennék a ditechemre egy sportlégszürőt attol nem lenne baja ugye?(a motorom 50 es)
https://bolt.egumotors.hu/inde...