Lehet te a pillangószelep állás érzékelőre gondolsz amit én is furcsállom mert mintha fordítva lenne bekötve a légszűrő csőve valami irdatlan nagy és mintha a sisaktartóba lenne vezetve és az elektromos csatlakozó is el van tüntetve vagy a másik oldalon van.
Hát kérem szépen ez a ditech egyik legrejtélyesebben meghaló alkatrésze.A kompresszor bár a meghalás dolog a morinis verzióra jellemző piaggioson még nem hallottam.Az már érdekes hogy fémhálós csövet adnak hozzá.
Nagyobb fúvókát tegyél bele A gyujtás nem fix de ha semmiféleképpen nem jó akkor el kell tolni 1el a gyujtás (a minarelli motoroknál a TOP ék ezt csinálja) és akkor nem szabad dadognia de a fúvókát próbáld meg először is
Köszi a választ.
Mit értesz azon hogy átfúvókázni?
Kicserélni a fúvókákat? De ez egy ideji 2007 rs50 csak nem koptak meg a fúvókák?
Én annyit megtettem hogy kipucoltam a karbit(igaz semmit sem lattam benne).
Miért lehet az hogy néha nem dadog? Igaz kevés ideig, de néha teljesen jól megy.
A gyujtásra énis gondoltam, de szerintem ha csak 3-4000 fordulaton dadog és a többin jó, akkor ez hogyan lehet.
Gondolom a gyujtas fix ezeknél a motoroknál, igaz még nem lattam szétszedve a gyujtás részt.
Nemlenne semmi bajom ezzel a motorral, csak ez de ez nagyon zavaró. Arra vettem hogy munkába járjak vele, és mégsem egy robogó.
Én Pécsen lakom, itt elég dimbes dombos minden (mecsek) és nagyon zavaro pont amikor kellene hogy huzzon a motor akkor kezd dadogni.
Előre iis köszi a választ.
Zoltán
A karbiba kéne belenézni sztem át kéne fúvókázni és ha nem akkor gyujtás próbléma mert ha nem karbi akkor így van beállítva a gyújtás mint pl az RS125-nél hogy bedadog h tudja azt a környezetvédelmi és hangszint normát tartani és lehet h az 50esbe is van ilyesmi
sziasztok
lennye 1 kis problémány a 99 es évjárató sr emmel mégpedig nincs semmijen gyújtás
leátítottama motort 5 perc múlva beakartam indítani de indult be vagy 50 x berugtam indítóztam de semmi
kivettem a gyertyár megnéztem másikkat semmi gyertypipa le gyujtókábelt hozzáraktam a kipuhoz indítózok semmi szikra most tanácstalan vagyok ha tuda valaki segíteni az írjon thx
eladó a HJC CL 14 tipusú M es bukósisakom! a bukóhoz adom a fehér és a kék plexit is!
az ár: 25 000 HUF! Érdeklődni 06 30 303 7775 vagy apriliasr91@freemail.hu
Sziasztok.Szeretnék vásárolni egy sr 50 lc-t.A színét már ki is néztem és a pénz is meg van rá csak úgy hallottam,hogy jó pár helyen már megszűnt az ajándék benzinutalvány.Legalábbis a Millénél azt állítják,de én bízom abban,hogy talán még pár motorhoz maradt.Ha tudtok olyan helyet,ahol még jár hozzá,akkor légyszí írjatok!,mert jövőhéten már meg szeretném rendelni.Mégvalami:úgy hallottam,hogy nagyon lopják az új sr-eket;mit érdemes venni amivel a lopást meg tudnám akadályozni?Segítségeteket előre is köszi!
Szolnokon lehet megnézni. még sohasem volt felújítva, deh nem is szorul rá a motor csak a kipufogó lett rárakva deh az ios szakszervízben az i ár: 289 000 Ft . az e-mailemre írhatsz nyugodtan ha érdekel . a telefonszám édesapám telefonjának a száma
Sziasztok!
Vettem pár hónapja egy rs 50 motort 2007 évjáratú.
Nagyon tetszik DE!
Dadog, köhög, ez 3-4000 fordulat tartományban alatta, felette okés.
Mi lehet az oka? Nagyon zavaró.
Az előző rs 50 1998-as évjáratút ezért adtam el.
Gyertya csere után is ezt csinálja.Már mindent megnéztem, de semi hibát nem találtam.
Ritkán de van mikor semmi dadogás, de ez ritka.
NGK BR8ES gyertya van benne.
Karburátor tiszta, gyertya ok.
Én semmi hibát nem látok ami ezt okozná.
Vagy ez szériahiba?
Mert ha ezt nem tudom kiküszöbölni akkor megvállok tolle.
Veszek egy Hondát.
Öcsémnek Hondája volt és soha semmi probléma nem volt vele.
Gondoltam valaki tud segíteni ezügyben.
Elöre is köszönöm!
Email:
axel@vodafone.hu
Helló! Én nagyon is jól tudom hogy minarelli az Aerox csak nem sikerült kifejeznem magam rendesen !
Akkor úgy mondom hogy 2000ig ugyan az a minarelli blokk volt az SRben és AZ AEROXban is, de 2000 után az Sr ben már piaggio blokk van!
Piaggio NRG 2003-as (mc3) 5800 km van benne
garázsban tartott szervízkönyves , legapróbb karcolás sinncs rajta
motorikusan és esztétikailag kitűnő állapotban van. A robogón egy giannelli sportkipuffogó is van.
Nagyon dinamikus kis robogó. Ajánlom mindenkinek aki éppen robogó vásárlás előtt áll.
Érdeklődni a 06 20 9410 414-es számon vagy az e-mail címemen lehet: roboman@freemail.hu
Mit értesz azon hogy átfúvókázni?
Kicserélni a fúvókákat? De ez egy ideji 2007 rs50 csak nem koptak meg a fúvókák?
Én annyit megtettem hogy kipucoltam a karbit(igaz semmit sem lattam benne).
Miért lehet az hogy néha nem dadog? Igaz kevés ideig, de néha teljesen jól megy.
A gyujtásra énis gondoltam, de szerintem ha csak 3-4000 fordulaton dadog és a többin jó, akkor ez hogyan lehet.
Gondolom a gyujtas fix ezeknél a motoroknál, igaz még nem lattam szétszedve a gyujtás részt.
Nemlenne semmi bajom ezzel a motorral, csak ez de ez nagyon zavaró. Arra vettem hogy munkába járjak vele, és mégsem egy robogó.
Én Pécsen lakom, itt elég dimbes dombos minden (mecsek) és nagyon zavaro pont amikor kellene hogy huzzon a motor akkor kezd dadogni.
Előre iis köszi a választ.
Zoltán
lennye 1 kis problémány a 99 es évjárató sr emmel mégpedig nincs semmijen gyújtás
leátítottama motort 5 perc múlva beakartam indítani de indult be vagy 50 x berugtam indítóztam de semmi
kivettem a gyertyár megnéztem másikkat semmi gyertypipa le gyujtókábelt hozzáraktam a kipuhoz indítózok semmi szikra most tanácstalan vagyok ha tuda valaki segíteni az írjon thx
az ár: 25 000 HUF! Érdeklődni 06 30 303 7775 vagy apriliasr91@freemail.hu
Megtudnátok mondani hogy sr50 lc-be (2005. karbis) milyen gyertya kell?
Tudom a gyári CHAMPION xxx , de még milyen jó bele?
Vettem pár hónapja egy rs 50 motort 2007 évjáratú.
Nagyon tetszik DE!
Dadog, köhög, ez 3-4000 fordulat tartományban alatta, felette okés.
Mi lehet az oka? Nagyon zavaró.
Az előző rs 50 1998-as évjáratút ezért adtam el.
Gyertya csere után is ezt csinálja.Már mindent megnéztem, de semi hibát nem találtam.
Ritkán de van mikor semmi dadogás, de ez ritka.
NGK BR8ES gyertya van benne.
Karburátor tiszta, gyertya ok.
Én semmi hibát nem látok ami ezt okozná.
Vagy ez szériahiba?
Mert ha ezt nem tudom kiküszöbölni akkor megvállok tolle.
Veszek egy Hondát.
Öcsémnek Hondája volt és soha semmi probléma nem volt vele.
Gondoltam valaki tud segíteni ezügyben.
Elöre is köszönöm!
Email:
axel@vodafone.hu
Zoltán
Köszönettel: Tábori András /Nagykanizsa/
végsebesség meg ilyenenk, miért jó nekem hamás az elindulási fordulatszám?
Akkor úgy mondom hogy 2000ig ugyan az a minarelli blokk volt az SRben és AZ AEROXban is, de 2000 után az Sr ben már piaggio blokk van!
Még annyit h az sr-ek közül melyik a "legjobb" (factory, sr 50 R stb..)
Szerintetek melyik a leggyorsabb 50cc-s motor folytás, tuning nélkül!
Előre is kössz.
Piaggio NRG 2003-as (mc3) 5800 km van benne
garázsban tartott szervízkönyves , legapróbb karcolás sinncs rajta
motorikusan és esztétikailag kitűnő állapotban van. A robogón egy giannelli sportkipuffogó is van.
Nagyon dinamikus kis robogó. Ajánlom mindenkinek aki éppen robogó vásárlás előtt áll.
Érdeklődni a 06 20 9410 414-es számon vagy az e-mail címemen lehet: roboman@freemail.hu
meg tudjátok nekem mondani, hogyha kicserélem a kuplungrugókat a ditechemben, akkor miféle változásra számíthatok?
köszi