Igazából csak a felét tod jól a dolognak.Tény hogy a piaggio felvásárolta az Apriliát és pigi blokk van minden Apriliában.De hogy az Aeroxban is ugyanaz a blokk van az emeletes marhaság.Az aeroxban minarelli blokk van amit a Yamaha saját tulajdonú gyára a Motori Minarelli gyárt olaszhonban és az Aeroxot is olaszországban gyártják.
Az meg hogy az Aereox jobb mint az SR nem teljesen igaz tény hogy Roxból több van bár SR sincs kevés de sok mindenben a piaggio blokk jobb.Aeroxnak egy nagy előnye van több hozzá a tuningkiegészítő karosszéria terén motorikusan egy hangyányit erősebbek a pigi blokkjai alacsonyabb fordulaton ezért gyorsulásban jobb viszont az Aerox egy hangyányit gyorsabb végre.Bár már azt is hallottam hogy a környezetvédelem miatt a régebbi blokkok sokkal erősebbek.
Én aeroxot vennék a hellyedbe Naggyon zsir motor és fasza is motorikusan! A fútóműse nem a legjebb de azért elmegy! Én is majdnem azt vettem csak elvitték az oroom elöl 2004es 2000kmes volt és 350be adták Női tulaj Átkozom azt a napot mikor bementem az apriliába
Sziasztok.A múltkori összehasonlítást az injektoros és a karburátoros sr között elolvastam.Köszönöm a segítségeteket.Mostmárcsak arra lennék kíváncsi hogy az aprilia jobb-e a yamaha aeroxnál,mert sokan mondják hogy a yamaha megbízhatóbb motor,valamint olcsóbb fenntartani.De jobb is?
Valaki abban tudna segiteni hogy sr 50 lc hez ( 2006-os ) milyen a rupsulya a gorgoknek ? meg hogy malossi E5 szurot vegyek vagy inkabb E13 at ? meg ha szuro akkor egy uj fuvoka is ugye ?
Sziasztok !
Egy olyan kerdesem lenne hogy en ugy hallotam hogy az uj sr-eket 4000 ezernel szervizbe kell vinni.... na en a kijelzomon mar egy jo ideje kint is van egy villaskulcs féleseg es most olyan 4410 km lehet benne es 3600 nál kaptam de pontosan nem tudom miota jelzi ezt a kiss kulcsot :) koszi
Sziasztok! Nem vagyok egy tapasztalt motor szerelő és szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni. Egy 2000-es SR-ről lenne szó. Ha beindítom minden rendben, normálisan jár a motor de ha elindulok egy fémes hangot lehet hallani a blokk környékéről, mintha 2 alkatrész úgy érne össze ahogy nem kellene... Van öteltetek, hogy mi lehet az oka? Előre is köszönöm a segítséget
gyáh joe tesóm odafigyeljél:D én is taknyoltam mán eccer a gépsasal de megvan csinálv azóta de az isten megbaszta ezt a ditech szart egy fos az egész:Dxd
Na ma lefotóztam a gépet! Teszek fel 1-2 képet! Eladó a gép ha készlesz teljesen új idomokkal, új tükrök meg ami a földet érte az új lesz rajta!420ezer az ára és ha jól meg tudunk eggyezni akkor 1 ajándék TT kipu mert a gyári minha picit horpadt volna és nem új gyári lesz rajta hanem 1 leo TT! Remélhetőleg már szebtember 1-jén rotálni fog a gépsas !
5500 km van benne, minden papírja megvan, szervizek igazolva, ugyhogy szerintem ennyi a kilométer benne. Ausztriában vették, onnan hozta be az, akitől vettem. Be van rajt ütve 2007. 04. 29-es szerviz, ami Bécsben történt, utána hozták be. Hátul Pirelli EVO 22 elöl Pirelli EVO 21 a gumi. Szerintem valami korlátozása lehet az injektornak, mert az előző gazdája nő volt, és nem hiszem hogy száguldozott vele. 70-ig meg megy, mint az állat, ezért gondolom, hogy nem lehet baja. Ma felhívom a szervízt.
Azért köszi a tanácsokat.
Van egy sr-em kb. 94-es lehet.Teljesen fel lett újítva a motor - henger, főtengely, vízpumpa, kuplung... szóval minden ami mozog. A műszer szerint túlmelegszik a víz - úgy 10 km-er után, pedig nem szoktam hajszolni. Ilyenkor ki is nyomja a vizet a tartályból a kupak mellett. A hűtőrendszer légtelenítve lett, a víz is rendesen kering. Levettem a kupakot járó motornál, kicsit oda is húztam neki és láttam, hogy nyomja a vizet a tartályba.
Hány km van benne? Mien a hátsó gumi ? VOlt-e felújítva a motor? Jó állapotú? Mert ha gyári a hátsó gumi akkor a km nem lehet annyira vészes mert az órába sose annyi van amennyi a motorba
Nemtom, magánszemélytől vettem, minden jo, tiszta üzlet volt. De olyan érzésem van, mikor kigyullad a lámpa, mintha lebökne, megtorpanna. Holnap felhívok egy hozzáértő szervízt. Remélem nem lesz baja. Nem szeretnék szívni vele, így hogy még frissen van megvéve. Azért köszi a tanácsot.
Az meg hogy az Aereox jobb mint az SR nem teljesen igaz tény hogy Roxból több van bár SR sincs kevés de sok mindenben a piaggio blokk jobb.Aeroxnak egy nagy előnye van több hozzá a tuningkiegészítő karosszéria terén motorikusan egy hangyányit erősebbek a pigi blokkjai alacsonyabb fordulaton ezért gyorsulásban jobb viszont az Aerox egy hangyányit gyorsabb végre.Bár már azt is hallottam hogy a környezetvédelem miatt a régebbi blokkok sokkal erősebbek.