Szevasztok!Előjött egy hiba,miszerint a henger forró a viz ömlik a tartályból,és megáll a motor.tehát dugulás nem lehet.mi lehet szerintetek?a vizpumpa új és a hajtás is jó.viszint nemtudom hogy a lapát jo e igy?
Akkor le kell szedni a kormány alsó burkolatát. Alulról úgy is látod mit kell kitekerni. Felülről pedig a plexit kell leszedni és az alatt van még két csavar.
Egy kérdés
Az mitől van,hogy lelövin a hengerfejről a levegőinjektor részt? Másodjára csinálja,először azt hittem szarul volt meghúzva a csavar, de 1 héttel később azaz most megint lelőtte és a csavar tuti jól megvolt húzva. Azt nem tudom,hogy így hogy a picsaba tudja lelöni . Tolhattam haza, mert még a csavar sem volt meg.
Nálam is ez volt óracsere! Utána meg el kell vinni hivatalos szervizbe ahol rátanítják a kulcsot. Vagy esetleg próbáld meg elvinni egy hivatalos márkaszervizbe hogy tanítsák rá. De szerintem nem fogják tudni,nekem is ugyan ez volt és vennem kellett egy új órát! Sokan bontanak factory ditechet,vegyél egy bontott órát zárral és kulccsal, de csak olyat ami egy motorból származik!
Az ember már járt a Holdon, rakétát küldött a Marsra, szóval nem hinném, hogy lehetetlen lenne még házilagosan is. A kérdés inkább az, hogy a fék bírja-e? Én legalábbis ezen gondolkoznék el legelőször.
A rendőr okozta probléma majd utána jön. :-)
Vagy jöhet a bevált megoldás: karbi.
Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni.Elhagytam a robogom kulcsait.Aprilia sr 50 factory 2004 vettem zárat hozzá valo kulcsal. Össze szereltem,biztonsági kódot kér. A kódot sajna nem tudom.Hivtam az elözö tulajt ö már nem emlekszik rá.Tudom hogy az alapbeállitás 00000 de ez nem jo!Mit tudok most csinálni????A válaszokat elöre is köszönöm.
Majd ha találsz, szóljál nekem is.
Törötten vettem, de az előző valamelyik gazdája olyan rohadt hülye SNI-s volt, hogy amikor nem tudta összerakni a fejburkolatot, inkább kivágott belőle darabokat, amik nem pattantak össze. Egy helyen egy bontóval foglalkozó srácnak volt 5 darabja, de MINDEGYIK törött, ez gondolom nem lehet véletlen.
Már ott tartok, hogy lehet, hogy átszerelem DH-kormányra az egész vackot.
Sziasztok!
Valakinek nincs elfekvőben kör sr 50 hez kormány alatti burkolatba?természetesen olyan érdekelne ami nincs eltörve. Csatoltam képet milyet keresek. Köszönöm szépen előre is.
Rég jártam erre, csak passzívan szoktaam olvasgatni.
2008-as SR50 street még mindíg.
A műszerfal világítás megszűnt a bal oldalon. Utóbbi időben menet közben hol világított, hogy nem a bal oldal..
A jobb oldali kétharmad rész az rendben. Innen sejthető, hogy 3 izzó van benne.
Honnan érdemes elkezdeni megbontani? Felülről? Tükör le, és minden ami felül van? És akkor elvileg ki lehet majd emelni a mérőórákat?
Köszönöm
lehet hogy megköveztek, de van egy GY6 os 125 ös karbis blokkom és azon gondolkozom hogy valahogy bele kéne faragnom a jetforce vázba, mert már annyit szívtam ezzel a konstrukcióval, hogy elegem lett belőle. Szerintetek kivitelezhető a dolog?
Ha tudod mérd meg a nyomástartományát, 2,5 bar a nyitási nyomás. Sanszos, hogy nálad ez nem ennyi lesz. Sajnos ezekből a kínai szelepekből nem lehet kapni ilyen nyitónyomásút és a 2,7 báros szelepet árulják, ettől kormozza és "köpi" be a gyertyát ill. ettől egyenetlen az alapjárat.
Szerintem hengerfej tömítés,a blokkod minarelli.
Az mitől van,hogy lelövin a hengerfejről a levegőinjektor részt? Másodjára csinálja,először azt hittem szarul volt meghúzva a csavar, de 1 héttel később azaz most megint lelőtte és a csavar tuti jól megvolt húzva. Azt nem tudom,hogy így hogy a picsaba tudja lelöni . Tolhattam haza, mert még a csavar sem volt meg.
A rendőr okozta probléma majd utána jön. :-)
Vagy jöhet a bevált megoldás: karbi.
Gyári sr 50 r kipufogóban lehet cseréni gyapotot (ha van benne)? Hogyan?
Egy újabb miofan gép hibátlanul teszi a dolgát !!
Segitségeteket szeretném kérni.Elhagytam a robogom kulcsait.Aprilia sr 50 factory 2004 vettem zárat hozzá valo kulcsal. Össze szereltem,biztonsági kódot kér. A kódot sajna nem tudom.Hivtam az elözö tulajt ö már nem emlekszik rá.Tudom hogy az alapbeállitás 00000 de ez nem jo!Mit tudok most csinálni????A válaszokat elöre is köszönöm.
Törötten vettem, de az előző valamelyik gazdája olyan rohadt hülye SNI-s volt, hogy amikor nem tudta összerakni a fejburkolatot, inkább kivágott belőle darabokat, amik nem pattantak össze. Egy helyen egy bontóval foglalkozó srácnak volt 5 darabja, de MINDEGYIK törött, ez gondolom nem lehet véletlen.
Már ott tartok, hogy lehet, hogy átszerelem DH-kormányra az egész vackot.
Elvileg ha a műszerfal előtti burkolatot leveszed, amit a két imbuszfejű csavar tart, akkor már hozzá is férsz.
Valakinek nincs elfekvőben kör sr 50 hez kormány alatti burkolatba?természetesen olyan érdekelne ami nincs eltörve. Csatoltam képet milyet keresek. Köszönöm szépen előre is.
Rég jártam erre, csak passzívan szoktaam olvasgatni.
2008-as SR50 street még mindíg.
A műszerfal világítás megszűnt a bal oldalon. Utóbbi időben menet közben hol világított, hogy nem a bal oldal..
A jobb oldali kétharmad rész az rendben. Innen sejthető, hogy 3 izzó van benne.
Honnan érdemes elkezdeni megbontani? Felülről? Tükör le, és minden ami felül van? És akkor elvileg ki lehet majd emelni a mérőórákat?
Köszönöm