noss mitől lehet az hogy semmi külömbséget nem tapasztalok az alapjáratomon, ha benne van a vízleválasztó, és ha nincs? Ugyan úgy ingadozik. Vszínű hogy a nyomástartómmal lehet a gebasz? Vagy esetleg más tipp?
Erdekes hogy megy mint állat. Erős. Mondjuk ilyen us volt. De milyen lenne ha lenne benne kompresszió?
Mindenesetre kijelenthetjük hogy 4 bar nál még simán indul a ditech.
Megrendeltem az új szabályzót. Kedden jön. Ezzel hackeltel vanbak bajok.
Akkor ne vegyél karbit, csak szívatót keress.
A karbi oldalán elvileg ott a pontos típusa, az alapján, DO-n belül is van eltérés. Persze ha valami DO hamisítvány, akkor nem tudom, akkor jól utána kell nézni.
Megnéztem. 2 bar körül kezd átengedni. Jonak tünik. Viszont tapaszalok némi átengedést a levegő csonk felé. Nagyon kevés de van. Ez gondolom. Nem jó így?
Előző hsz ben ami fotoztam sikerült kivenni . o gyűrűk jók nem ott enged hanem szerintem belül a magnesszelepnel. Egy szetszedgető jobban vagy kuka ilyenkor? Mi a pontos neve? Gondolom jó drága.....
Nem biztos, hogy jól értem a kérdésesedet.
Igen, a kézi szívató egy külön egység, az elektromos szívatóval csereszabatos, már ami a beépítést illeti. Ugyanazt csinálja amit az elektromos, csak most kézzel kell egy kar segítségével egy tűt felhúznod egy furatból. Nézz körbe jó alaposan, mert 5 ezer körülre emlékezem utoljára, amikor vettem, Néha kikaphatsz használtban (komplett karbi) olyant, amiben eleve az van.
A kérdésed azéért nem tiszta, mert nem vágom, hogy komplett karbit akarsz cserélni, vagy csak szívatót, mert karbi az egyféle van (maradjunk a topikban megjelölt SR-hez ÁLTALÁBAN használatos DO-nál) abba meg olyan szívatót raksz, amilyent szeretnél.
Sziasztok.Kézi szívatós karburátort szeretnék beépíteni,de ilyennel még nem volt dolgom.Ehhez a típushoz ha megveszem kell külön vennem egy kézi szívatót?Vagy hogyan műkődik?Köszönöm a segitségeteket
A nyomásszabályzót is le tudod tesztelni a bemenő benzincsövön megfújod levegővel és 2,5 bár felett le kell a visszatérőn fújnia azaz egy állítható nyomásszabályzós kompresszorra kötöd letekered a nyomásszabályzót 1-1,5 bárra megnyomatod és szép lassan tekered felfelé a nyomásszabályzót 2,5 bár felett a benzin visszatérő ágán el kell kezdeni neki lefújni ha jó
Nézd ez egy laharcolt moci ,nem sokat ér. Vagy meg tudom javítani vagy szét lesz bontva. Elvinni valakihez aki megjavítja nem járható út . eleve utánfutó kell, távolság, stb. Pont azért jöttem a fórumra hogy segítséget kapjak így talán meg tudom javítani és lesz még pár éve. Hidd el más nem nagyon vállalná. Ránézne és azt mondaná nem nyúl hozzá mert nem biztos hogy össze tudja rakni. sok a törött elem, nem fognak a csavarok. szóval én vagyok az utolsó esélye.
A 4 bár kompresszió kevés ez eddig ami biztos. Van egy új hengerem ezt ki tudom cserélni saját magam.
Írtad sok a benzin vagy kevés a levegő. A levegő hogy lehet kevés ? Azt egy mechanikus pillangó szelep adagolja, nem tud kevés lenni ha működik már pedig a gázkar rendesen forgatja. Azt is Írtam hogy külső kompresszor van most rajta 6 bárral, tehát a kopott kompresszor sem játszik. Nyomásszabályzó szelep. Ezt nem tudom ellenőrizni de a tégely üres nincs benne benya ergo nem lyukas. Az injektor porlasz szépen bár én sokallom az adagot amit befúj de lehet hogy ez így jó. Remélem miofan előkerül és mond rá valamit.
Normális dugó (meteor, vertex, prox, wössner, stb) ~13-15e. Fúrás 5-6e. Tömítések, szimeringek, postaköltség 6-8e. Munkadíj, ha nem maga csinálja.... csak az ég tudja. Én már régen csináltam ilyet, azóta lehet hogy csökkentek az árak, bár kétlem. Meg persze minőségi munkáról beszélek, nem arról hogy jóskapista belekalapálja a főtengely csapágyat a helyére, közben homokban jól meg is forgatja hogy legyen kenése. :D Szóval a 30e az kezdésnek oké. Mindennek megvan az ára, ha jó munkát akarsz. Ez az én véleményem.
"Én nem akarok tökéletes 90 el menő robogót" De akarj. A ditech-nél vagy flottul működik minden vagy sehogy. Ha elektromos alkatrész probléma lenne, akkor azt észrevenné az ECU és vadul villogná a hibakódot. Persze ez csak nagyon sarkítva igaz. Olyasmit írtál hogy ha kiveszed a gyertyát és visszarakod akkor indul pár pillanatra. Tehát: sok a benzin vagy kevés a levegő. Mindkettő lehetőség a ditech-nél. Kopott kompresszor, áteresztő, hibásan működő nyomásszabályzó szelep. Mivel ezek nem olcsó alkatrészek és találomra vásárolni nem a legjobb dolog, azt javaslom vidd el olyanhoz aki ért hozzá. Van is itt olyan ember ("miofan") csak most elbújt vagy sok a dolga. Szerintem ez a legjobb választás, még mielőtt teljesen szétbarmolod a motort. Hallgass rám, otthon, műszerek és hozzáértés nélkül nem boldogulsz a ditech-el! Szóltam...uff...
Na megmértem pont 4 bár a kompresszió sajnos jó volt az első mérés.
Mivel nincs más 5letem ,van egy új cserehengerem és hozzá dugó kicserélem ,bár nem ez volt a tervem vele.
Csináltam egy checklistát , szépen kérek valakit akinek vannak mért adatai is pipálja ki a sorokat:
1. Nincs hibakód
2. belső kompresszor nyomás 4bár köri (most külső van rajta 6 barral)
3. benzinpumpa nyomás 8 bár körül
4. henger kompresszió 4-4.5 bár
5. Pillangó 700-1400 Ohn közötti értékek a 4 csatin, szépen változik az ellenállás ha tekergetem a pillangót
6. cseréltem gyertyát újra
7. van szikra, szép fehér erős kb 1mm a hézag
8. injektor fújáskép a lentebbi pár HSZ ben . videó
9. légszűrő tiszta
10. van motorolaj a tankban, nem világít az olajhiány lámpa
11. injektor alsó tégelyében nincs üzemanyag
12. tartja a levegőnyomást napok alatt sem megy el.
13. cseréltem benzint hátha
14. nincs felcserélve az üzemagycső a visszatérővel az injektornál
15. injektornál mind a két mágnesszelep kattog a 12V ot teszek rá. ohm mérővel sincs szakadás,zárlat
16. vezeték hiba sincs mert ha lehúzom a csatikat , rögtön villogja a hibakódot.
17. hőgombát nem mértem még de ha baja lenne gondolom lenne hibakód
18. akku fullra töltve
19. önindító szépen és gyorsan teker
20. üzemanyag szivattyú úgy megy mint eddig. ha gyújtásra teszem kicsit teker majd leáll.
henger kompressziót ma újra mérem mert nem vagyok biztos a mérésben. Nehéz volt a lyukba szorítani a mérőt és nyomni a start gombot. lehet volt kis rés és emiatt kevesebbet mértem. Ma hívok gombnyomó embert és két kézzel tudom nyomni a mérőt, sajnos nem betekerős
Persze tök igazad van. EZ így van.
De addig nem szeretnék rákölteni míg nem tudom miért nem indul. A helyzet az hogy beindul pár másodpercre és leáll mert megfojtja az üzemanyag.
ha kitekerem a gyertyát szinte folyik a lyukból a benya.
Namost ha nem kompresszió baja van akkor hiába cserélek , furatok hengert, dugót . ugyanúgy nem fog elindulni és költhetek rá még . Furatás , dugó mennyi 30000 körül? aztán ott tartok hogy nem megy. lehet kell még 30000 mire elindul. Szóval ennyit nem ér a motor.
Az a baj hogy senki nem reagált a videóra amit csináltam. Sokat segítene a hiba behatárolásában ha tudnám hogy jól működik az injektor rész.
Nekem úgy tűnik túl sokat spriccel de mivel nincs viszonyítási alapom simán tévedhetek.
Nem elhanyagolandó, hogy miért csak ennyi a kompresszió! Legalább azt meg kellene nézni miért csak ennyi, kopás, sérülés miatt ilyen alacsony. Egy motort nem addig kell hajtani amíg szét nem hullik.
Én nem akarok tökéletes 90 el menő robogót. Jo lenne egy kicsit leharcoltabb gyengébb is.
Tehát a kérdés még mindig az hogy 4 -4.5 komresszio a baj es ezért nem indul vagy ezzel azért mennie kéne csak gyengébben?
?
Mindenesetre kijelenthetjük hogy 4 bar nál még simán indul a ditech.
Megrendeltem az új szabályzót. Kedden jön. Ezzel hackeltel vanbak bajok.
Nyo.ás.szabályzó szarakodik. Megiscsak atenged. "Meghackeltem" most megy de így nem maradhat kell vennem ujat
A karbi oldalán elvileg ott a pontos típusa, az alapján, DO-n belül is van eltérés. Persze ha valami DO hamisítvány, akkor nem tudom, akkor jól utána kell nézni.
Előző hsz ben ami fotoztam sikerült kivenni . o gyűrűk jók nem ott enged hanem szerintem belül a magnesszelepnel. Egy szetszedgető jobban vagy kuka ilyenkor? Mi a pontos neve? Gondolom jó drága.....
Ez simán lehet baja és ezért nyom be túl sok benyát.
Igen, a kézi szívató egy külön egység, az elektromos szívatóval csereszabatos, már ami a beépítést illeti. Ugyanazt csinálja amit az elektromos, csak most kézzel kell egy kar segítségével egy tűt felhúznod egy furatból. Nézz körbe jó alaposan, mert 5 ezer körülre emlékezem utoljára, amikor vettem, Néha kikaphatsz használtban (komplett karbi) olyant, amiben eleve az van.
A kérdésed azéért nem tiszta, mert nem vágom, hogy komplett karbit akarsz cserélni, vagy csak szívatót, mert karbi az egyféle van (maradjunk a topikban megjelölt SR-hez ÁLTALÁBAN használatos DO-nál) abba meg olyan szívatót raksz, amilyent szeretnél.
A 4 bár kompresszió kevés ez eddig ami biztos. Van egy új hengerem ezt ki tudom cserélni saját magam.
Írtad sok a benzin vagy kevés a levegő. A levegő hogy lehet kevés ? Azt egy mechanikus pillangó szelep adagolja, nem tud kevés lenni ha működik már pedig a gázkar rendesen forgatja. Azt is Írtam hogy külső kompresszor van most rajta 6 bárral, tehát a kopott kompresszor sem játszik. Nyomásszabályzó szelep. Ezt nem tudom ellenőrizni de a tégely üres nincs benne benya ergo nem lyukas. Az injektor porlasz szépen bár én sokallom az adagot amit befúj de lehet hogy ez így jó. Remélem miofan előkerül és mond rá valamit.
Mivel nincs más 5letem ,van egy új cserehengerem és hozzá dugó kicserélem ,bár nem ez volt a tervem vele.
1. Nincs hibakód
2. belső kompresszor nyomás 4bár köri (most külső van rajta 6 barral)
3. benzinpumpa nyomás 8 bár körül
4. henger kompresszió 4-4.5 bár
5. Pillangó 700-1400 Ohn közötti értékek a 4 csatin, szépen változik az ellenállás ha tekergetem a pillangót
6. cseréltem gyertyát újra
7. van szikra, szép fehér erős kb 1mm a hézag
8. injektor fújáskép a lentebbi pár HSZ ben . videó
9. légszűrő tiszta
10. van motorolaj a tankban, nem világít az olajhiány lámpa
11. injektor alsó tégelyében nincs üzemanyag
12. tartja a levegőnyomást napok alatt sem megy el.
13. cseréltem benzint hátha
14. nincs felcserélve az üzemagycső a visszatérővel az injektornál
15. injektornál mind a két mágnesszelep kattog a 12V ot teszek rá. ohm mérővel sincs szakadás,zárlat
16. vezeték hiba sincs mert ha lehúzom a csatikat , rögtön villogja a hibakódot.
17. hőgombát nem mértem még de ha baja lenne gondolom lenne hibakód
18. akku fullra töltve
19. önindító szépen és gyorsan teker
20. üzemanyag szivattyú úgy megy mint eddig. ha gyújtásra teszem kicsit teker majd leáll.
henger kompressziót ma újra mérem mert nem vagyok biztos a mérésben. Nehéz volt a lyukba szorítani a mérőt és nyomni a start gombot. lehet volt kis rés és emiatt kevesebbet mértem. Ma hívok gombnyomó embert és két kézzel tudom nyomni a mérőt, sajnos nem betekerős
De addig nem szeretnék rákölteni míg nem tudom miért nem indul. A helyzet az hogy beindul pár másodpercre és leáll mert megfojtja az üzemanyag.
ha kitekerem a gyertyát szinte folyik a lyukból a benya.
Namost ha nem kompresszió baja van akkor hiába cserélek , furatok hengert, dugót . ugyanúgy nem fog elindulni és költhetek rá még . Furatás , dugó mennyi 30000 körül? aztán ott tartok hogy nem megy. lehet kell még 30000 mire elindul. Szóval ennyit nem ér a motor.
Az a baj hogy senki nem reagált a videóra amit csináltam. Sokat segítene a hiba behatárolásában ha tudnám hogy jól működik az injektor rész.
Nekem úgy tűnik túl sokat spriccel de mivel nincs viszonyítási alapom simán tévedhetek.
Nem elhanyagolandó, hogy miért csak ennyi a kompresszió! Legalább azt meg kellene nézni miért csak ennyi, kopás, sérülés miatt ilyen alacsony. Egy motort nem addig kell hajtani amíg szét nem hullik.
Tehát a kérdés még mindig az hogy 4 -4.5 komresszio a baj es ezért nem indul vagy ezzel azért mennie kéne csak gyengébben?
?