Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most írtál valamit amiből semmi nem derül ki, ergo válasz sem lesz rá ;)
Visszaengeded nagy fordulatrol...
Ez mit jelent ?
-allohelyben felporgeted és visszaengedve csorog?
-hosszan nyelezed melegben és mikor visszaengeded, akkor csörög? Se előtte, se utana ?
-teligazzal gyorsítassz x km/h-ig és felengedve csörög?
Ez csak 3pelda, de a leírás alapján bármelyik lehet. Naugye ;)
Én nem fogok nektek itt netdoktorkodni, de legalább a fáradságot vennetek, hogy normálisan leirjatok a problémákat.
Legjobb esetben lehet:
csuszka
Legrosszabb esetben:
hajtókar alsó tugorgoje csörög be ragadás előtt
pl.
Sakkozzatok ki ;)
Hű Apám, te aztán képben vagy rendesen :D
"főfúvóka meleltti kisebb, az mi lenne? Gyorsítónak valami fúvókája?"
Az legyen inkább az alapjárati...
A karburalas nem annyiból áll, hogy cserélhetjük a fofuvokat és ha nem jó, akkor "basztatjuk" a tűpoziciot, hanem azt a teljes gáz mellé választjuk meg. Pont.
Reszterhelesnel ami számít:
- tű alakja / csak 14 féle van ;) /
- tű helyzete
- suber letörési szöge
Felejtsétek el, hogy 3 fuvokaval a polcon tökéletesre karburaltok... ahhoz nagyon bele kell nyúlni a tutiba. Mivel látom elszánt vagy, így a motorod védelmében legalább ezt tanulmányozd át
Szerintem ne járd végig azt az utat, mi a baja, miért akarod átépíteni?
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni hogy az aprilia sr 50 injektoros, kör hátsó lámpás robógom 2004 -es évjáratu , szeretném átszereltetni karburátorosra!!! Kérdésem : Valaki tud ebben a dologban segiteni??? Jó ötlet - e vagy hadjam az egészet???? Segitségeteket elöre is köszönöm! Üdv: Lallersky
Bocs!Mina blokk.
Nos, egy kis update. Fogtam, visszaraktam a 62es főfúvókával (a gyárival) gyári legfelső tűpozícióra, így nyilván egész jó, vagyis, az eddigiek közül a legjobb, csak most így meg az lesz a parám, hogy nem e szegényedik el esetleg felül....... Lehet, hogy a 66os csak sok még neki, teljesgázon nem, csak pont ebben a kisgázos részfázisban..... Talán egy 64essel... De hát, az már annyira pici variáció, hogy nem is érteném...... A franc ebbe a variálásba amúgy :D.
(Esetleg én volnék a zavarodott és csak van egy részüzemért felelős fúvóka???) A főfúvóka meleltti kisebb, az mi lenne? Gyorsítónak valami fúvókája?)
Nos, kissé nem vágom, hogy most mégis miért, de nem igazán akar jó lenni.. Elmondom milyen verziókat próbáltam ki. Tehát, minden gyári, kivéve a kipufogó. :
66os főfúvókával lejjeb raktam a seegert 2 hellyel (5 ricnis, nem 3, gyárilag a legfelsőn figyelt).. Eredmény nagyon gáz, részüzemben rücög, dadog, nem jó.
Na, mondom nézzük a "csak 1 hellyel lentebbi seger verziót" úgy sem jó, részüzemben ugyanaz...
Na, mondom a nénikédet, visszarakom a 62es gyári főfúvókát, a seegert még ott hagyom az "1 gyel lentebbi állásban" ugyanúgy szar.
Hát, mondom ilyet még nem basztam.. :D. Mindenzt úgy, hogy ha elkezdem húzni, akkor meg megy, ahogy kell, magyarul a teljes gáz üzem az jó, vagy jónak tűnik.... Nem füstöl, nem kormol, nem csinál semmit... :). Ez most csak egy részbeszámoló, még reportolok, ha érdekel valakit :D
A Malosssi blokk az milyen? ;-)
Sziasztok!Egy kis segítség kellene.SR 70-es Mallossi blokos motoron miért csinálja hogy ha visszaengedték a gázt nagy fordulatról csörög húzom elhalgat.köszönöm!
pénzt is adtak mellé? jól el fogyott
?!?!?
Az utolsó sorokban rejlik tán a megoldás
Helló mindenki.
Egy kis karburátor beállítási segítség kellene
Adott egy (eddig) gyári Piaggio blokkos Sr50 Street. Kapott a héten, egy Gianelli Extra V2-t, újat, ha számít. Szépen vettem hozzá főfúvókákat, a gyári 62es helyére először 72est raktam, az sehogy nem volt jó, mondom, volt még a tarsolyban 70es, mondom az kicsi lépcső visszafelé, legyen 66os, beleraktam, meg a kipuhoz kapott 4,3as görgőt is beraktam. Viszonylag szépen üzemel, a mai hőségben sem ment a vizem fel, viszi a 80at GPS-szel szóval örültem. Egy dolog viszont kicsit zavar. Részüzemben, mondjuk ~50km/h nál tartom a gázt, haladok és ha egy pici gázzal akarok csak továbblépni az adott tempón, egy pillanatnyi torpanást hallok-érzek, majd veszi a parancsot és gyorsul finoman... Ugyanez a dolog nincs meg, ha ugyanarról a tartós ~50ről hirtelen teljes gázt húzok, akkor nincs meg ez a torpanás, egy tizedmásodpercre se és megindul, amennyire bír :)... Ha számít, a karbiban benne hagytam a kifurkált réz izét, szűkítőt, vagy mittomén tányért :D, azt gondolom, ez nem baj.. A kérdésem az volna, volt e valaki, aki ugyanígy járt már (mert biztos nem én vagyok az első) és tudja, hogy X a megoldás, hogy még az a pici megtorpanás is elmúljon. Vagy, kezdjem el "baszogatni" a tűt is és mondjuk rakjam feljebb (vagyis lejjebb) egyel a seegert a siberben? Köszi a választ. Üdv all!
itt van
Helló!
2005-ös SR GYÁRI karbijának mennyi a szívónál átmérője?
Sziasztok!

Több kérdésem lenne. Először is, a kipufogógáz visszavezetés mire szolgál, illetve az micsoda/mire jó, amire az a cső rámegy ami a kipuffból jön? Folytás kiszedést követően ezt leszedték nekem.
Gyári street Piaggo blokkos verzióra valakinek már van tapasztalata Gianelli go-val?
Vagy mi lenne a legjobb megoldás a gyári zörgős katalizátoros helyett?
Teljesen tökéletes porvédő ki és mehet bele a motorba
A lényeg pont kimaradt. Főtengely igen. Koyo C3-as csapágy, ha leszedem róla, kimosom, és beolajzom, jó lehet továbbiakban?
Mert hallottam olyat is, hogy nem lesz jó csak egy rövid ideig.
Jól gondoltam akkor, csak megmondom az őszintét, 4 kerék az én világom, a két kerék kissé idegen számomra.
Köszönöm a segítséget!!
Gondolom a főtengelyre gondolsz. Oda porvédő nélküli kell, mivel a műanyag porvédő szétolvadna a magas hőmérsékleten. A csapágyak oldalán a műanyag porvédőt le kell szedni és úgy összerakni. Ha a hajtóműben akarod cserélni, ott is le kell szedni a porvédőt, mert ott a hajtóműolaj keni a csapágyat és a szimmeringet is.
Üdv.

Egy kissé tanácstalan vagyok.
OLD SR, csapágyas lett, meg lett csináltatva, viszont zárt csapágyakat kaptam hozzá. Benne nyitott volt. Melyik való bele? Gondolom nyitott kellene.
Pontosan, a porlasztó engedett. A második képen pucolattlanul kormosan, a harmadik kép takaritás után. Mivel nem nyom eleget a kompresszor, csak idő kérdése mikor kormozza be újra annyira hogy ne zárjon rendesen
Hát ahol porlaszt ott vannak a buborékok körbe
Szia. Melyik rèsze engedett????
Végül sikerült letesztelnem a rendszert, igaz sajátos módszerrel, de meglett. A levegőinjektor engedett! Megtakaritottam wd40-el, és láss csodát eltüntek a bubik. Most még csak egy jó kompresszort kell beszereznem!
Dupla csati narancs és fekete.Külön szálak piros-fekete,piros-fehér,fekete-fehér.