Van egy olyan érzésem hogy csúszik a kuplungom. Stage6 állítható kuplung van benne,de bárhová állítom,és bármilyen rugót teszek bele mintha csúszna.. Javaslat?
Sziasztok! Miért dadog a ditech melegen középgázon? Nyomástartó, gyertya új (champion), felújitott kompresszor (5.5bar alapgázon), vizleválsztó. A gyertyám őzbarna. Hidegen, minden rendben, melegen egyenletes gáztartásnál rángat, ha minimális gázt adok inkább lassul mint gyorsul, teljes gázadásra egy kicsit gondolkodik, majd megindul mint a golyó. Szóval 65-80 km/h között normális de a fordulat is kb. 8000. Pl. 30-45- röl csak teljes gázzal tudok gyorsitani.
A kis rugók erőssége szín szerint: fehér a gyengébb, piros a legerősebb, gondolom a kék a közepes erősségű lehet. A görgő rettentő nehéz, szerintem könnyebbel kellene próbálkozni.
Ezeket a cikketeket ajánlom figyelmedbe: http://www.egumotors.hu/robogo... http://www.egumotors.hu/robogo...
A másik kérdés, kuplungomba rugót szeretnék cserélni, de nem tudom melyik a leg puhább rugó,tudnátok segíteni nekem? Színek alapján 3 féle van kék, fehér, piros. Kontraszt rugóból most sárga van a motoromba, és piros kis rugók. Ezeket cserélném le puhábbra.(igen lomhán indúl meg a motorom és ezen javítanék) varió görgőket már cseréltem 9g osra, de rosszabb lett.
Eddig csak bevilágítani tudtam, elég jól be van burkolva! Ha le tudom szedni a burkolatot és hozzá férek megnézem, ha nem, szerelőhöz viszem.
Köszi szépen!
A kapcsolók helyükün vannak a karoknál ? Láttunk már kimozdult, kitört kapcsolót a fejidomban ami ezt a tünetet okozta...
Nézd át a csatlakozásokat és ha nincs más, akkor ellenőrizd.
Sziasztok!
2003-as SR50 karbis, vízes, hátsó rakétalámpás robogónál tapasztalt már valaki olyat, hogy egyszer van féklámpa, másszor nincs? Hol jó, hol nem, mint a mesében!
Érintkezési kontakthibára tippelek, de sajnos jómagam nem értek a motor szereléshez. Gondoltam, "távgyógyítással" kérek segítséget első körben, hát ha én is meg tudnám javítani, nem kellene szerelőhöz vinnem. Kicsit messze van a szerelő és eléggé elfoglalt.
Köszönöm szépen előre is!
Sziasztok erről a tipusról mi a véleményetek?43 euróért árulják.
Vergaser Set Sport 17.5 mm baugleich mit Dellorto PHVA inkl. Ansaugstutzen & Luftfilter
Mire ? Gyarira ?
Felesleges direktszuro...akkor plane, ha nem teljes szívórendszert cserélsz membránnal, rövid csonkkal, nagyobb karbival...
Amit most babráltam 16le lett fotengelyen. Van benne minden ami szem szajnak ingere egy sportkonfignak / hpc fotengely, malo mhr reed, malo vario, kevlar szíj, 2g kuplung, mhr harang, karbi, kipufogó, faragott 70es henger, süllyesztett hengerfej.../, de direktszurot nem kapott, hanem csak a gyári szurohazba egy nagyobb ateresztesu betétet...
Ez az E5os szűrő speciel nekem úgy rémlik, hogy a kör SR-be /nem irtad milyen/ a gyári box helyén el sem fér, hanem ki kell vágni a bal labadnal lévő idomot...
Sokszor láttam írkálva azt a bizonyos lemezt. Fura, hogy Jetforceban nincs. Azt én sem értem, hogy a Ditecnek miért jobb, ha az benne van. Ok, hogy azzal együtt tervezték és lőtték be a rendszert, de egyébként mi haszna azon kívül, hogy kevesebb levegőt kap.
Ezeket a cikketeket ajánlom figyelmedbe: http://www.egumotors.hu/robogo...
http://www.egumotors.hu/robogo...
Ez talán segíthet: http://scootergrisen.dk/scoote...
Köszi szépen!
Nézd át a csatlakozásokat és ha nincs más, akkor ellenőrizd.
2003-as SR50 karbis, vízes, hátsó rakétalámpás robogónál tapasztalt már valaki olyat, hogy egyszer van féklámpa, másszor nincs? Hol jó, hol nem, mint a mesében!
Érintkezési kontakthibára tippelek, de sajnos jómagam nem értek a motor szereléshez. Gondoltam, "távgyógyítással" kérek segítséget első körben, hát ha én is meg tudnám javítani, nem kellene szerelőhöz vinnem. Kicsit messze van a szerelő és eléggé elfoglalt.
Köszönöm szépen előre is!
Vergaser Set Sport 17.5 mm baugleich mit Dellorto PHVA inkl. Ansaugstutzen & Luftfilter
Felesleges direktszuro...akkor plane, ha nem teljes szívórendszert cserélsz membránnal, rövid csonkkal, nagyobb karbival...
Amit most babráltam 16le lett fotengelyen. Van benne minden ami szem szajnak ingere egy sportkonfignak / hpc fotengely, malo mhr reed, malo vario, kevlar szíj, 2g kuplung, mhr harang, karbi, kipufogó, faragott 70es henger, süllyesztett hengerfej.../, de direktszurot nem kapott, hanem csak a gyári szurohazba egy nagyobb ateresztesu betétet...
Ez az E5os szűrő speciel nekem úgy rémlik, hogy a kör SR-be /nem irtad milyen/ a gyári box helyén el sem fér, hanem ki kell vágni a bal labadnal lévő idomot...