Amikor én vettem a motoromat már 3éve és 8000km el ezelőtt.
Akkor elvittem egy hozzá értő szerelőhöz nem sajnáltam rá a pénzt.
Megérte nekem egy hibajelenségem sem volt még!
Sziasztok!
A segìtségetek szeretném kérni. Nemrég vettem egy 2007.08 havi RXV 450 et
Elég szép állapotùt sikerült találnom. Az előző tulaj azt mondta, hogy a blokk teljes mértékben érintetlen 6000 km van a motorban olajak szűrők cserélve lettek mindig. Én vettem bele iridiumos gyertyákat és ùjra tekercseltettem az önindìtòt mert kicsit már gyengén tekert. Kérdésem az lenne, hogy pár hozzászòlást elolvastam és egy két dolgon meglepődtem pl lendkerék lelazulás, vezérlés gyárilag nincs jòl beállìtva, olaj vìz összefolyás ezek komolyan előfordulhatnak? Mert számomra nehezen hihető a lendkerék és a vezérlés része. Ebben szeretném a segìtségetek kérni, előre is köszönöm a válaszotok.
...még egy dolog eszembe jutott, hogy az enyémen is volt olyan a szerelőm szerint, hogy le volt lazulva egy kicsit a lendkerék és a lötyögés miatt nem mindig a pontos helyen adta a jelet a rajta lévő jeladó...!
Szerintem érdemes lenne rákukkantani az önindítóra, mert akkor (is) szokott ilyet csinálni, mikor még teker az önindító és úgy tűnik, hogy semmi baja, de már nem olyan erővel és sebességgel mint egy jó kondicióban lévő, csak a lassú amortizáció miatt ez nem tűnik fel! Nekem is csinált régen ilyet, hogy a 6 másodperces indítózás végefelé elkapta egy-egy pillanatra, de mégsem indult be, csak a sokadik próbálkozásra. Talán azért lehet, de ez csak a saját gondolatmenetem (ha nem így van, akkor kérlek javítsatok ki), hogy a befecskendezéshez kell egy minimum fordulatszám ami felett elkezd befecskendezni az injektor, de alatta már nem! Amit már egy gyengélkedő önindító nem tud minden esetben produkálni...
Esetleg még érdemes lenne ránézni az akksira és az önindító kábelezésére, hogy mindenhol megfelelő a kontakt és nincs sehol fellazulva, vagy oxidálódva...!
Mi nem bontottuk meg a vezérlést de már 2-é volt szedve v -mikor ,eddig-is nehezen indúlt ki tudja hogy ki csinálta ezelőtt,de azt vettem észre mikor inditom már majdnem letilt az inditás és akkor kezd befecskendezni,lehet hogy a szivatytú nem bír eleget nyomni paszz,csak találjam ki hogy most mi lehet,vagy az előző tulaj ba...ott vele valamit.
54, plusz rájön még a vám gondolom, meg egy csavarja ki van grincsolva....végülis olcsóbb mint újonnan 100 felett. Én 50-ért találtam itthon vatta újat.
Most tettem bele Repsol-t ,olaj is megy vissza a tartályba még van egy pár ötletem amit megnézek aztán kész mehet a szervizbe ! Neked mennyi olajat tol be?
Igen párba van mindegyik!
nekem is castrol olaj van most benne mindig azzal használtam és eddig nem csinálta 100km-en max 2dl azóta csinálja ezt amióta az akrapovic van rajta!
Ez nagyon sok mindentől függ a szar olajat is beszipkázza ha nincs valami baja na de én úgy gondolom ilyen mértéknél már a füstben is megmutatkozik!
Nekem volt benne Castrol meg Agip is a Castrolt jobban az Agipot is szipkázta de ami most van benne azt a legkevésbé.
Én Selenia Racing 10-60 rakok bele ez használja többe között a Maserati is meg a Ferrari egy két típusa. De ez autó ba való olaj és én is csak azért teszem bele mert itt külön van a kuplung!
CSAK SAJÁT FELELŐSEGERE!
Ma is motráztunk jó 160 km-t. Azon gondolkoztam közben,hogy akkor is bele mehetett a por amikor levettem a szűrőt tisztításkor. De ezek szerint szét kell majd kapnom,mert azt nem bírom letörölni onnan bentről sehonnan.Bele van ugye a csöveken,bowdenen stb lévő olajba ragadva.Azért köszi szépen
Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni ,az 1-ik ismerősöm rxv 550esét szeretném megvenni, elég jutányos áron, csak 1 a bökkenő nem akar beindúlni innyektorok fecskendeznek aksi új, öninditó új, állórész új, de inditásnál csak néha durrog,valami ötlet?előre-is köszönöm.
szia! első lépésben szerintem távolítsd el a port, majd cseréld ki a légszűrőház közepénél a tömítést. azokon a helyeken ahol kábel, bowden, stb. megy be a légszűrőházba, szilikonzsírral kenjed be a csatlakozó felületeket.
ennek így jónak kell lenni.
de vigyázz! ne használd a motort amíg a légszűrőház tömítettsége nem megfelelő, mert akár 1 óra alatt is tönkremehet.
Akkor elvittem egy hozzá értő szerelőhöz nem sajnáltam rá a pénzt.
Megérte nekem egy hibajelenségem sem volt még!