Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10üó, de Lightosabb használat mellett szerintem nem lesz baja, ha 15üó-ként cseréled (de ez csak az én véleményem...)!
Én ezt készséggel elhiszem neked, de az Rxv nem aszfaltra való motor, arra ott az Sxv, aminek a váltója is annak megfelelően van áttételezve...
Így viszont én néznélek meg a "töketlen paripáddal" (PEACE ) olyan terepen, ahol igencsak jól jönne a "rövid" 1-2...!
Tudom, te ott majd csúsztatod a kuplungot...!
Remélem nincs harag?!
és mennyi időnként cseréled az olajat ?
A gyári olaja az Agip 10w-60 Racing, de szerintem a Motul 7100 10w-60 is ízlene neki!
Ne feledd, hogy a váltóba külön hajtómű olaj kell!
Ha jól emlékszem a gyári váltó olaja az Agip full syntetic 75w-90!? De ha jót akarsz, akkor abból is mehet a Motul 75w-90 hajtómű olaj!
ki kel probálni így .aztán véleményt nyilvánítani .eddig 1 ben és 2 ben nem lehetett vele normálisan gyorsulni betonon .most meg sem bírnál fogni a tökős paripáddal
Sziasztok!
Most vettem 450es RXV-t 2007est!
Milyen olajat ajánlotok bele illetve dugattyú és ilyesmiket hol lehet hozzá jó áron venni?:)
...".szerintem érdemes át átételezni .mert 48 fogakkal egy agreszív szar volt ."...
Magyarán mondva, "kasztráltad az Olasz csődört" és csináltál belőle egy "üzemórás unalmas Olasz kiherélt buzit"!?
Szerintem ennek a motornak pont az a lényege, hogy egy (a te szavaiddal élve) "agresszív szar"!
Ennyi erővel a 40 fogas hátsó lánckerék helyett, elcserélhetted volna egy 50 lovas Drz400E-re is, az legalább nem üzemórás!
De ha te így vagy tőle boldog, akkor kívánok nektek sok örömteli együttlétet!
Tényleg nagyon sajnálom,mennyi km volt a gépben.
...még egy indok rá!
Fúú vazze,pedig ma nem akartam inni.
Nekem van egy rxv 450 és 3 hete használom nagyon jó kis motor .bár az elején észre vettem nem szereti a hosszú utat nem jó volt vele menni .csináltattam rá egy 40 fogas kereket hátra .na az mán döfi :) 178 a vége és 150 kényelmesen lehet vele menni .és ugyan úgy ki pakolom egy keréken az összes sebességben .szerintem érdemes át átételezni .mert 48 fogakkal egy agreszív szar volt .
Ez meg hogy?
Mióta használod és mennyi km van benne?
Lehet tudni, hogy pontosan mi és hogy történt?
Részvétem!
Ezt úgy mindenkitől kérdeztem!
Részvétem Taki69!
Újfent válaszoltam.
van valami külföldi bontos oldal ahol lehet szemezgetni?
irtam neked emailt h segits mar elérni a mukikat akik neked csinaltak a cuccot meg aki beépitette
Így 5 év tapasztalatai után talán még egy BMW F800 R blokkjával bepróbálkoznék! Odaverne a kibaszott Husqvarna Nudának a francba!
Hoooogynelenne! Először egy Suzuki SV 650 blokkját méricskéltem, de 50 cm van a két henger teteje közt, tehát ha azt választom, akkor vagy az első kereket, vagy a hátsó rugóstagot kellett volna kihagyni a játékból!
Méretbe van határ h mit lehet berakni?
73 ló az nem rossz
Kéne csinalni egy 1000 st:D RSV motor azt csocsi
na de viccet félretéve valamit kell tenni
Jujj, csúnya képek, őszinte részvétem!
A Kawa-blokk merőben más, mint a gyári kis vékettő. Nyomatékosabb alul, nem kell szénné forgatni hogy történjen valami, viszont szeret forogni is. 72 Le-t adnak meg gyári adatnak, ez főtengelyen mért adat, hátsókeréken 64-et mért Ago padon. Hallottam már KTM-blokk beültetésről is, bár én igazából a narancsok tartósságában sem bízom...
apra sokkal gyengébb a kawa blokk?
Vázat nem akarom eladni mert tetszik maga a forma de ilyen motort mar nem akarok bele
Azt hiszem jöhet egy másik blokk