Én ezt készséggel elhiszem neked, de az Rxv nem aszfaltra való motor, arra ott az Sxv, aminek a váltója is annak megfelelően van áttételezve...
Így viszont én néznélek meg a "töketlen paripáddal" (PEACE ) olyan terepen, ahol igencsak jól jönne a "rövid" 1-2...!
Tudom, te ott majd csúsztatod a kuplungot...!
Remélem nincs harag?!
A gyári olaja az Agip 10w-60 Racing, de szerintem a Motul 7100 10w-60 is ízlene neki!
Ne feledd, hogy a váltóba külön hajtómű olaj kell!
Ha jól emlékszem a gyári váltó olaja az Agip full syntetic 75w-90!? De ha jót akarsz, akkor abból is mehet a Motul 75w-90 hajtómű olaj!
ki kel probálni így .aztán véleményt nyilvánítani .eddig 1 ben és 2 ben nem lehetett vele normálisan gyorsulni betonon .most meg sem bírnál fogni a tökős paripáddal
...".szerintem érdemes át átételezni .mert 48 fogakkal egy agreszív szar volt ."...
Magyarán mondva, "kasztráltad az Olasz csődört" és csináltál belőle egy "üzemórás unalmas Olasz kiherélt buzit"!?
Szerintem ennek a motornak pont az a lényege, hogy egy (a te szavaiddal élve) "agresszív szar"!
Ennyi erővel a 40 fogas hátsó lánckerék helyett, elcserélhetted volna egy 50 lovas Drz400E-re is, az legalább nem üzemórás!
De ha te így vagy tőle boldog, akkor kívánok nektek sok örömteli együttlétet!
Nekem van egy rxv 450 és 3 hete használom nagyon jó kis motor .bár az elején észre vettem nem szereti a hosszú utat nem jó volt vele menni .csináltattam rá egy 40 fogas kereket hátra .na az mán döfi :) 178 a vége és 150 kényelmesen lehet vele menni .és ugyan úgy ki pakolom egy keréken az összes sebességben .szerintem érdemes át átételezni .mert 48 fogakkal egy agreszív szar volt .
Hoooogynelenne! Először egy Suzuki SV 650 blokkját méricskéltem, de 50 cm van a két henger teteje közt, tehát ha azt választom, akkor vagy az első kereket, vagy a hátsó rugóstagot kellett volna kihagyni a játékból!
Jujj, csúnya képek, őszinte részvétem!
A Kawa-blokk merőben más, mint a gyári kis vékettő. Nyomatékosabb alul, nem kell szénné forgatni hogy történjen valami, viszont szeret forogni is. 72 Le-t adnak meg gyári adatnak, ez főtengelyen mért adat, hátsókeréken 64-et mért Ago padon. Hallottam már KTM-blokk beültetésről is, bár én igazából a narancsok tartósságában sem bízom...
Így viszont én néznélek meg a "töketlen paripáddal" (PEACE ) olyan terepen, ahol igencsak jól jönne a "rövid" 1-2...!
Tudom, te ott majd csúsztatod a kuplungot...!
Remélem nincs harag?!
Ne feledd, hogy a váltóba külön hajtómű olaj kell!
Ha jól emlékszem a gyári váltó olaja az Agip full syntetic 75w-90!? De ha jót akarsz, akkor abból is mehet a Motul 75w-90 hajtómű olaj!
Most vettem 450es RXV-t 2007est!
Milyen olajat ajánlotok bele illetve dugattyú és ilyesmiket hol lehet hozzá jó áron venni?:)
Magyarán mondva, "kasztráltad az Olasz csődört" és csináltál belőle egy "üzemórás unalmas Olasz kiherélt buzit"!?
Szerintem ennek a motornak pont az a lényege, hogy egy (a te szavaiddal élve) "agresszív szar"!
Ennyi erővel a 40 fogas hátsó lánckerék helyett, elcserélhetted volna egy 50 lovas Drz400E-re is, az legalább nem üzemórás!
De ha te így vagy tőle boldog, akkor kívánok nektek sok örömteli együttlétet!
Mióta használod és mennyi km van benne?
Lehet tudni, hogy pontosan mi és hogy történt?
Részvétem!
Részvétem Taki69!
na de viccet félretéve valamit kell tenni
A Kawa-blokk merőben más, mint a gyári kis vékettő. Nyomatékosabb alul, nem kell szénné forgatni hogy történjen valami, viszont szeret forogni is. 72 Le-t adnak meg gyári adatnak, ez főtengelyen mért adat, hátsókeréken 64-et mért Ago padon. Hallottam már KTM-blokk beültetésről is, bár én igazából a narancsok tartósságában sem bízom...
Vázat nem akarom eladni mert tetszik maga a forma de ilyen motort mar nem akarok bele