Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk az meg jo kérdés hogy ha csak a bowden vég szakadt le es eddig jo volt akkor az alsó kiemelő részt mert kell annyira vissza hajtani? Hum:(
Köszi megnezem a bowdenhaz csavarokat
Először alul akasztjuk be,valaki segítsen akár kalapácsnyéllel kiemelni a kuplungot,aztán már felül be tudod akasztani.Tudsz csalni ha a kuplungkarnál,vagy akár a bowden ház csavarjait visszatekered.Nem árt ha pontosan leméred a régi bowen belső hosszát,és egy olyan darabbal próbálkozol.Nekem már a harmadik,nem árt ha felkészülsz az ilyenre.
Ha csak pár mm a híja, hogy be tudd akasztani, akkor oldalcsípőfogóval próbálj meg elbontani picit a bovdenházból!
Egyébként haverom 550-eseén is elszakadt a gyári kuplungbovden úgy 4000 km környékén...
Valaki járt mar úgy hogy elszakadt a kuplung bowden? Össze raktam a bowdent szerelhető sapkaval vissza is húzza de alul sokat kellett feszítenem hogy be tudjam akasztani. Szinte pár mm el kissebb a bowden van valakinek tapasztalata vagy esetleg tippje hogy hol allitsak utánna?
Aha csak nem tudtam hogy ebben van!
A karter szelep egy vissza csapó szelep ami a szelep fedélben van ahol kijön a karter cső ezt mondta a szerelo rem tudtam segíteni
holnap rákérdek
:-OOOO Ez engem is érdekelne! Az meg hun van?
Én csaptam vele egy ismerkedő kört tegnap semmi extra kb 90 ig mentem fujdogált a szél de hum illegett billegett
Ja és stabil, mint a kuvaéletfasza!
A vázat hálistennek sikerült nagyszerűen visszamerevíteni, miután kiflexeltem belőle egy jókora darabot.
A hasmagasság sajnos csökkent: ugratások, durva lépcsőzések kizárva! A súly viszont nőtt! Kb 170 kg 12 liter benzinnel teletankolva.
töblet suly
keményen megcsináltad.
Stabil amugy a gép?
hogy csökkent a magasság meg a suly?b
Van igen! Kicsit beleolvad a környezetbe, de kivehető a hátsó fékmunkahenger felett! Ez valami kínai robogó hátsó lábtartója, a váznyúlvány alsó sűrűmenetű csavarja helyett egy picivel hosszabbat tettem bele, és azzal van felfogatva. Nem túl kényelmes, de szükségmegoldásnak megteszi, egyébként sem túl kényelmes az ülés még a sofőrnek sem hosszabb távon, nem még az utasnak...
zsír!
ez jó megoldás van hátsó lábtartód is?
Csak nem volt világos, hogy mit akarsz megoldani..érted. Én így oldottam meg, a gyári lámpa nagyon szép, meg Ledes, meg minden, de egy buzinagy krumpli, elrontja a gép kecses hegyes seggét! Én egy lapos füstszínű szintén Ledes univerzális lámpát vettem hozzá, ami ugyanúgy tartalmazza a féklámpát, és rendszámvilágítása is van! Egy aprócska tartókonzolt hajtottam/fúrtamfaragtam hozzá vékony alulemezből, és kész!
máskor odafigyelek ígérem de ha meg tévelyednék csak szolj
ó bocs főnök ha unalmas a kérdés....
bal lábbal indult a reggel?:)
hat arra hogy akinek le van szedve a gyári hogy oldotta meg a féklámpát meg a helyzetjelzőt meg a rendszámtábla vilagítást az utóbbi annyira nem nagy kérdés.
lehet valamivel helyettesíteni most van benne egy ledes de elég gagyin van megoldva
Ezak a kérdések! Mit? Hogy? Mire gondolsz egészen pontosan? Mivan vele? Kicserélni, vagy nem világít? ?
Hogy lehet megoldani a hatsó lampat?
nektek hogy van?
Milyen kuplung bowden kell az sxv be?
hány cm?
kb mennyibe kerül?
Nem tom megkérdezzük a szervizbe
Meg volt akadva
Karterszelep beállítás, azt meg hogy kell?