Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...letíltani nem fog a motor, ha nem cseréled benne időben a dolgokat, csak előbb utóbb széthullik alattad...!
Minden versenymotor üzemórás és általában ezekre a masinákra 10üó-át szoktak megadni, legyen az Aprilia, KTM, Yamaha vagy bármilyen márka!
Ha nem cseréled le időben az olajat, akkor azzal magaddal és szeretett motorodnak ártasz..., bár ha nem gyötröd agyon, akkor nem kell olyan szigorúan venni ezeket a számokat, főleg nem a dugócserét! De nagy mértékben nem tanácsos eltérni tőle! Attól még nem lett baja motornak, ha elöbb lett lecserélve az olaja!
Persze Én értelek.! Söt még1x köszönöm.!
Olvastam h igényli a törödést. ..rengetegszer.! Egyébként ez durva.
500km -picsafüst ... ! Hogy lehetett ezt igy megcsinálni.:O ?
500km-ént kell (motorolaj+váltóolaj+olajszűrő) cserélni ha jol értem ...! Baazzdd :O !
Meg mi ennek az oka.? És ha nem csinálom tegyük fel csak 1000-1500km-ént ? Letilt? Vagy ilyenek nincsenek.:)

És ezek a számok nem tolodnak a késöbbi üó-nál?
Érted h 90 üó.. Után dugo gyürű....! És ezután.. Megint 90 üó-a .. És csere megint? !

Ha ez igy megy.! Télleg kemény.( arrol nem is beszélve , h más alkatrészek is kopnak.:/ ) huuuu :/ :) érdekes.!
Vagy.. Ez már
Nem lebeszélni akartalak, csak segíteni, hogy objektíven láss!
De hogy számosítsuk is a dolgot...
A 10üó-kénti (az kb 500km) olajcsere (motorolaj+váltóolaj+olajszűrő) még ha te is csínálod minimum 10e, és ebben nincs benne még a levegőszűrő!
A fogyasztása az én Rxv 550-esemnek (utcai gumikkal) közúton 8-10L!
A gyártó ha nem tévedek akkor 90üó-ként (tudom versenykörülmények között..) dugó és gyűrűcserét ír elő, amibő ennél a motornál duplán kell számolni!
Jo jo oké ! Értem h nagyon erős meg. Pályára van kitalálva.!
Nem nyertem még semmit .. ! De beleszeremesettem ebbe a motorba és annyi.:)
Nem mondom hogy 100%-an ki lesz használva.. Lehet 90%-ba sem
És fel is fogtam! Ezt a részét hagyuk....! Ha nem birom elado sorba lesz..!
De nem vagyok egy elvszett gyerek.:D . !
Ha már az enyém lesz 1 ... Megmutatom mennyire merem huzni a gázt :)
Sajnos nincs is a közelemben ilyen motoros emberkék.. .. ! Örülnék pár ilyen közvetlen ismerösnek mint Ti.:)
...gondolom csak az Rxv rövid áttételezésű váltója, lágyabb futóműve és gyengébb fékje miatt gyorsabb..., egy Sxv-vel már lehet hogy "fűbe harapna"...!
Február 11.-én műtöttek másodszor amitöl úgy néz ki, hogy a gyógyulás útjára léptem..., szerdán már voltam is dolgozni 4 és fél hónap után előszőr!
...amúgy még gyógytornára járok...!
Veled mizu? Az a Fs650 nekem is bejövős lenne..., már megfordult a fejemben jónéhányszor, hogy be kéne cserélnem egy supermotyóra, mert nem szeretnék még egy ilyen jópár hónapos "pihit" magamnak és a környezetemnek!
Hagyad mán. Én meg a profizmus. Néha azt is elfelejtem melyik oldalon van a gázkar. Mentem egy husaberg fs650e-vel. Nagyon finom egy gép. Minden profi rajta, következő lehet az lesz. Mondjuk nem olyan agresszív mint az olasz, de gyorsabb az biztos. Nagyon tetszett.
Mélbe küldtem az infót. De jól vigyázz ! Csak egyszer próbálhatod, utána ki kell égetni a rezót kétszer . Úgyhogy azt ajánlom olvasd el vagy ötször, de lehet hogy hétszer, vessél keresztet oda-vissza, három bucskázás előre, kettő hátra és csak utána kezgyé neki . Mi a fisz van veled, rég hallottam rólad. Lábad?
Csak akkor vegyél Rxv550-est terepre ha már nyertél párszor az Erzberg rodeón vagy a Dakaron, vagy annyira beszari vagy hogy még véleten sem mersz negyed gáznál nagyobbat odahúzni (de akkor meg felesleges)!
Mert eddig akiről én tudok (magamat és akitől vettem is beleértve) mindenkit összetört az 550-es! ...persz a Lacigazdán kívűl, mert saját tapasztalatból tudom, hogy ő nagyon profi!
Ha meg utcára akarsz venni motort, akkor én helyedben elfelejteném az Apriliát gyorsan és egy nem üzemórás KTM-et, Husaberg-et, vagy egy Husqvarna SM610-est vennék!
Az Aprilia Rxv-Sxv nem utcára való!
Szia Laci!
Az engem is érdekelne, hogy milyen gombokat is kell nyomkodni, hogy tudja a köridőt és miegymást a fedkomp?
Ennek is kihajtották az oldalát.
Nem vagyok biztos magamban, nem emlékszem pontosan, lehet hogy 550-es. Bankos moci, állt egyhelyben évekig. Most tették bele a 600at. Sztem még a folytás is benne van. Egyből vinni kell szerelőmhöz, hogy megcsinálja nehogy összefolyjon. De legalább tudod hogy meg van csinálva. Az +80 körül van. Egy sm szettet csináltatsz 140-150-ből, oszt cserélgeted a kereket. Én is így csinálom, nincs pénzem 2 vasra. Egyébként nagy élmény a terep.
Na hát én nem tudom ! :) de igazad lehet.:) !
Ha 550es lenne az RXV :) -s ajánlatod.!
Igen gondolkodtató.....:/ ! Ajj hihetetlen.:D

Oh segáz ,bár ott tartenék.:)
Sztem csak sportkipufogó volt rajta, azt oldalt vezetik ki és nem fért el a műanyag és kihajtották, mert ez hosszab műa, mint a gyári. Ha mégis kiviszed terepre nagyobbat is fog kapni ne agódjál.
Nem tudom látad-e a képet.?! Arrol van valami véleményed.?
2011es model :) 4300km.-el :)! Kutya baja elvileg :) csak ott kapot egyszer .. Igaz az nem a váz.?.

Köszönöm a rám forditott idöded .! Az ilyen hozzászolásoktól ..tisztul az ember feje :) na meg a menet széltől ;)
Halihó !

Egy pár gomb megnyomásával be lehet rakni a köridőmérést meg vagy még 4 funkciót, amit sose fogsz használni. Lehet hogy tudok egy vadis új papíros, rendszámozható RXV-t 650 Km-rel összesen. Asszem 450-es, de nem biztos. 7 kila ha valakit érdekel. 07-esnek mondják, de alvázszám szerint 06-os. Se hirdetés, se kép.
Szia.
Hu erre nem is gondoltam. Azt hittem elirkált dolgok . Bizony a biztositási költség..stb. .... Válalhatob :)! A jogsis trükk sem hátrány :) !

Na igen ha belejövők. És birom anyagilag :D ..! Visszatérünk erre a kis vagdosásra ,plus extra szoftverre :)

Valoszinű ,hogy amit veszek rég elfelejtette a folytást :) (ujonnan még mindig horror áron kaphato :/ ) .. És csak remélni tudom., hogy megkapta a kötelező alap odafigyelést :) Bár az az 1000km. :/ télleg nem sok.:O !
Uh ez elégé erösnek hangzott :/ ... Mikre gondolsz h igy irtad..? Mi kerül annyiba :O ? Csak az olajcserék ..nem lehetnek olyan sokba :/.....
Már pedig nekem pályára nincs lehetöségem...vinni a Mocit az tuti :/.!

Igen azota olvastam még többet. .. Az SXV kicsit de erösebb. ! Más alkatrészek itt ott ...nem vonz annyira a terep .:)..nekem SM kell utcára.. Szoval SXV 550
Szia!
Mert gyárilag ezzel a teljesítménnyel dobták piacra, gondolom azért hogy tudja teljesíteni a zajemissziót és környezetvédelmi elvárásokat és így forgalomba helyezhető legyen! Ami valljuk be mindenkinek nagy segítség, már csak ha a fentartási költségeket nézzük..., és még talán "A" korlátozott jogsival is legálisan vezethető...!
Aztán két nyisszantás a kipufogócsövön meg egy másik gyújtásszoftver és kész is a szinte már kezelhetetlen teljesítmény!
Viszont attól a pillanattól, hogy kikerül belőle a fojtás, már ÜZEMÓRÁS(!) a motor, ami azt jelenti, hogy a gyártó által előírt (nem tudom pontosan, de talán 3000km helyett) 10üó-ként olajat kell cserélni a motorban és váltóban egyaránt!
Innentő kezdve azt hiszem sokak számára felejtős vele az utcai motorozás...(bár nem is oda készült), kivéve ha annyi pénze van, hogy csak hobbiból jár dolgozni és azt a keresetet is csak a motor fenntartására szeretné költeni!
Az Rxv és Sxv között azért sokkal több eltérés van, mint a szélesebb hátsó kerék az Sxv javára...! Az Sxv-ben vastagabbak az első villaszárak, ebből adódóan nagyobbak a befogadó "kiflik" is, keményebb elöl-hátul a felfüggesztés csillapítása, radiális féknyereg és munkahenger van elöl nagyobb tárcsával, szélesebb hátsó lengőkar és kerék, 17coll-os kerekek, más a váltófokozatok áttételezése (hosszabb a vége is...), magasabb fordulaton szabályoz le a motor, más gyújtástérkép, ami az Rxv-hez képest alul kevésbé nyomatékos de magasabb fordulaton harapósabb, lehet hogy még a fed.computere is más, mert sok helyen olvastam köridőmérő funkciót, de az Rxv-ben ilyet nem találok (de ezt csak feltételezem!), és biztos kijavítanak még pár dologban az Sxv tulajok..., nekem most ennyi jutott hirtelen eszembe!

Az évjáratok között is vannak szintén eltérések...!

Ezeket mérlegelve hozd meg döntésed, hogy melyik típust választod! Te tudod, hogy hol és mire akarod használni....!

Sok szerencsét és sikert a vásárláshoz!
Sziasztok.
1 kisebb sérülése látszik a motornak ... Álitolag nincs is több !
Ott az ülés alatti fekete résznél látszik valami.! Kapgatott 1 ütést...
Azt szeretném kérdezni. Hogy az csak 1 müanyag idom vagy .. Valami fontosabb?(nem ismerem a motort igy nem tudom) :/

Remélem nem a váz , sérült... Vagy hajlott el...:s ?!?

Ti mit vesztek ki a képből.?

Mostmár TUDOM hogy csak is SXV 550 -re fáj a fogam :)
Jah és azt tudja valaki .. Hogy miért irnak ilyeneket hogy 14kW 21Le meg ilyen hülyeségek.?. !Mikor tudni hogy 550-es 55kw 70-75le ..!
Igen ezt veszem észre ..mind 2006 vége vagy 07 eleje.! 2 választásom van vagy beválalok egyett (06-07) :) vagy kivárok ..hátha lesz elado..!
:) Teszteket olvasgattam .. Mindig elvoltak ájulva mennyivel jobb az 550es és nem értették.. Hogy hogy lehet , mert most az a 100ccm™. .....És mégis !
Am semmi kétségem hogy mind a kettő nagyon jo!
Köszönöm a tanácsokat. , odafigyelek.!

Véletlenül nem tudod mi a különbség egy sxv vs rxv között.! Keskenyebb hátsó kerék....ilyenekről tudok..
Egy kis infot a motorrol. Irhatnál.:)
Paraméterek ilyenek....évjárat :) .... Elérhetöséged ..ár?
Privát üzenetet ,itt nem tudom h kell irni. :/
Supermoto szetted van hozzá?
Ha megtutsz gyözni ... Bizony érdekel.!



Ha jol tudom nem sok a különbség az SXV.. vs . RXV között !?
RXV 550 ha valakit érdekel.
Na ,erre nem gondoltam! De ki próbálom! Köszi!
És mióta van benne a benzin?
Meg lehet jót tenne neki egy kis injektion tisztitó!:-)
Én Télire mindig úgy teszem el hogy bele öntök egy picit és járatom.
Aztán 4hónap mulva elöveszem és nincsen gondom.