Miért nem nézed meg azt a felmatricázott 450est 980ért azon silmoto is van és nem kell rá már költened, h sm legyen belőle évjárat pedig ua. Abban biztos lehetsz megeszi az összes wr-t meg narancsot is reggelire
Az rxv karakterisztikája és futóműve messze van az sxv-től, profi sm nem lesz belőle csak ha mindent átpakolsz az meg horror.
Ha szar lett volna akkor szerintem oda is adja annyiért,sőt!Nem tudom szombaton megnézzem-e megint,mert én többet nem akarok fizetni 1 motorért sem,ez pedig úgymond ÚJ!Csak sz.rozza mindenki az Apriliát,de ez legalább nem tömegcikk! 13-as WR-t tudok 1.860-ért,13-as 500as sixdayt 2,2 ért......de annyi pénzt nem akarok kiadni.(mindkettő új)
1 kipuff kellene még,silmoto (e ez tele megy sárral nem?)vagy akra.Super kerék is kellene,mert nekem a supermotor a kedvencem,csak itt nem űzi senki sem
Az nem volt rossz ajánlat érte bár mindkét felet meg lehet érteni, te kp-t vittél ő meg majdnem új motort ad féláron.
Hosszú lenne most itt leírni mire kell figyelni ha gondolod dobj rám egy mailt, megadom a számom és elmondom.
A lényeg a ténylegesen 2008 (tehát nem amikor forgalomba helyezte a mille motor) utániakkal már nem voltak ilyen gondok.
Amikkel meg voltak az pedig 90%ban user hiba véleményem szerint.
Mire veszed? Endurot akarsz v. supermotot? Mert ha a másodikat akkor még kell rá költeni rendesen...
1,1-et vittem magammal és itt volt az a kis diferencia a 2 ár között.Ha a 25-öt ott mondja akkor el is hozom.Sajnos ktm fannal mentem és.......nekik más motor nem létezik és csak mondja mindig,hogy :önindító,olaj-víz,szar meg stb. és olyankor azért elbizonytalanodik az ember.
A tiédről mondanál pár szót csak azért,hogy megnyugtass jó vétel lenne.?
Mi ott voltunk megnéztük éééééés.....nem egyeztünk meg!Úgy van ahogy leírta,karcmentes stb de ott még 50,itthon már csak 25 a különbség a 2ár elképzelés között!Mentem vele 1 kanyart(100méter kb)és le is raktam,nem akartam véletlenül elvágódni vele.2-ben olyat húzott,hogy és alig húztam gázt!
Ha 10e-re van állítva a tiéd, akkor miért 10800-nál tilt?!
...és ha a fordulatot tiltja, akkor miért lehet 500-tól vagy 1000-től beállítani a tiltást, hiszen az alapjárat alatt van?! Az enyémen csak a váltólámpa kezd el világítani a beállított értéktől...
Próbld ki, hogy beállítod mondjuk 6000-re és ha ott ledadog a motorod és nem forog tovább, akkor te "nyertél"!
Hát én nem tudom, hogy csinálja az akinek az általa beállított fordulaton letilt a motorja, de szerintem nézesse meg a gyertyáit, vagy a légszűrőjét...! Direkt lementem a garázsba és beállítottam több fordulatra is, de csak a piros váltófény gyullad ott ki, a motort nem szabályozza le! Felhívtam a márkaszervízes szerelőt is, de ő sem tud ilyenről! Ha valakinek mégis letilt a beállított értéknél, akkor azt a motort azzonnal zsírozza le és tegye a vitrinbe, mert egy olyan egyedi darab van a birtokában, mint a "200 éves ember" című filmben a robot!
Szerintem az szabályoz de ki tudja.
Egy kérdés tegnap észre vettem hogy váltó oldalt a csavarnal csöpög az olaj de csak nagyon picit meg húztam a csavart de nem változik a probléma milyen megoldás javasolt ja es ugyan ez az ellenorzonel műanyag cső valószínű megsérült
Szerintem az csak a váltófény fordulatszám beállítása!
Nekem 8000rpm-re van állítva, de simán leforog végig ha jól emlékszem!
Ha tévednék, akkor javítsatok ki!
Az rxv karakterisztikája és futóműve messze van az sxv-től, profi sm nem lesz belőle csak ha mindent átpakolsz az meg horror.