Én úgy tudom hogy nem mert más az agy!
Sőt az SXV nek a tengelye is vastagabb!
Átalakítás másik csapágy, és táv tartozni kell a féket és a tengelyt is!
Bartos úr Hajdúszoboszlón nagyon keni én csak méreteket adtam neki és ő megcsinálta nekem! :-) 80.000,- volt úgy hogy ő adta az agyat a küllőt, ráfot sőt még a féktárcsákat is! :-) Nagyon korrekt ár volt!
Sztem az eleje belemegy csak a féket kell variálni, a hátulja biztos nem megy bele, csak ha SXV agyra van fűzve a ráf. De kovi erről biztos tudna mondani.
SXV a tiéd is gyárilag ugye, nem RXV?!? Ha SXV, akkor igen, a nagy csavart kitekered, nem ugrik szét semmi, a rugó is a helyén marad, fejjel lefelé fordítod egy bödön felé, és ki-be mozgatva kipumpálod az olajat belőle, mintha hokiznál egy bazinagy pisztojjal!
Persze ezt írtam, hogy ha nem folyik, elég egy olajcserebere. Telószárak ki a leírtak szerint, felső kupak kivétel előtt meglazít, olaj amennyire csak lehet kipumpál, és mehet a helyére az új olaj, ha tudod csináld úgy, hogy külön flakonba engeded az olajat száranként, és akkor tudod mérni, hogy ugyanannyit önts vissza bele! Én legalábbis így csináltam az első olajcserénél.
Nem folyik a szimering csak ragad a gátló kéne benne cserélni nagyon, meg úgye én endurozom is és nem ártana ha lágyabb lenne!
Elég lenne csak olajat cserélnem azt is lehet benne szétszadés nélkül?
Szimeringhet is akarsz cserélni? Ha nem folyik, akkor szerintem ne szedd szét! Tavalyelőtt az első olajcserét én szétszedés nélkül csináltam. Úgy valószínűleg elég 1 liter, mert ugye nem tudod teljesen kifolyatni belőle az olajat, valamennyi tuti marad benne. Persze a legtisztább az ha csumára szétszeded, és patikára kimosod belőle a koszos olajat. Csak akkor esélyes, hogy széthúzáskor szétbarmolod a szimeringet, és akkor mindenképpen cserés. Szétszedéskor én azzal szopattam meg magam, hogy a felső nagy csavart úgy próbáltam meg lazítani, hogy nem lazítottam meg a felső befogó csavarjait, amik rászorítanak a telószárak tetejére, és így kicsit szét is barmoltam a felső csavart. A szimering benyomásához pedig egy megfelelő méretű félberéselt PVC csövet használtunk célszerszámként.
Hogy mennyire fontos? Neked mennyire fontos hogy meg tudj állni?
Kb 2000 Ft-os akció egy fékfolyadékcsere, meg kétszer fél óra. 2évente mindenképp illik megcsinálni!
Köszi, ebben legalább egyértelműen külön van véve az SXV/RXV technikai adatok! Eszerint az RXV-ben kell 100 mm-re önteni az olajat, az SXV-ben pedig 125 mm-re, tehát abba kevesebb kell! Köszi mégegyszer!
Ha nem kalimpálna olyan alacsonyan a blokkom alja, lehet én is elgondolkoznék egy bütykös szett beszerzésén!
Sőt az SXV nek a tengelye is vastagabb!
Átalakítás másik csapágy, és táv tartozni kell a féket és a tengelyt is!
Bartos úr Hajdúszoboszlón nagyon keni én csak méreteket adtam neki és ő megcsinálta nekem! :-) 80.000,- volt úgy hogy ő adta az agyat a küllőt, ráfot sőt még a féktárcsákat is! :-) Nagyon korrekt ár volt!
Akkor 7,5 w lesz benne.
Hoki az jóóóó
Csak a nagy csavart kell levenni és akkor nem ugrik szét semmi?
Elég lenne csak olajat cserélnem azt is lehet benne szétszadés nélkül?
Én most gondolkodom rajta mert kéne csak vigyem szervizbe vagy meg csináljam én?
Kb 2000 Ft-os akció egy fékfolyadékcsere, meg kétszer fél óra. 2évente mindenképp illik megcsinálni!
Ha valaki netán olajat cserélne SXV első telókban: Teljesen száraz rendszer esetében 1,15 l olaj kellett a kettőbe együtt.
inkább itt. :-)
itt lesd meg.
Nem lehet hogy a 125mm superlotyoba kell a 100 meg az endurotyba?