Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nem tudja valaki milyen gyertya kell az rxv 550 be?
Nagyon parasztul néz ki a bütykösökkel!
Ha nem kalimpálna olyan alacsonyan a blokkom alja, lehet én is elgondolkoznék egy bütykös szett beszerzésén!
Én úgy tudom hogy nem mert más az agy!
Sőt az SXV nek a tengelye is vastagabb!
Átalakítás másik csapágy, és táv tartozni kell a féket és a tengelyt is!
Bartos úr Hajdúszoboszlón nagyon keni én csak méreteket adtam neki és ő megcsinálta nekem! :-) 80.000,- volt úgy hogy ő adta az agyat a küllőt, ráfot sőt még a féktárcsákat is! :-) Nagyon korrekt ár volt!
Sztem az eleje belemegy csak a féket kell variálni, a hátulja biztos nem megy bele, csak ha SXV agyra van fűzve a ráf. De kovi erről biztos tudna mondani.
Azt szeretném kérdezni, hogy az SXV-be be lehet rakni az enduro kerékszettet? Azt tudom, hogy az Rxv-be nem megy bele a supermoto szett!
Igen de én az enduro miatt lágyitani akarom!
Akkor 7,5 w lesz benne.
10 W-t írnak hozzá!
Te milyet raktál bele? 5w? mármint olajat?
Aha SXV gyárilag! :-)
Hoki az jóóóó
SXV a tiéd is gyárilag ugye, nem RXV?!? Ha SXV, akkor igen, a nagy csavart kitekered, nem ugrik szét semmi, a rugó is a helyén marad, fejjel lefelé fordítod egy bödön felé, és ki-be mozgatva kipumpálod az olajat belőle, mintha hokiznál egy bazinagy pisztojjal!
A kipumpálás az hogy megy csak össze nyomom a szárat?
Csak a nagy csavart kell levenni és akkor nem ugrik szét semmi?
Persze ezt írtam, hogy ha nem folyik, elég egy olajcserebere. Telószárak ki a leírtak szerint, felső kupak kivétel előtt meglazít, olaj amennyire csak lehet kipumpál, és mehet a helyére az új olaj, ha tudod csináld úgy, hogy külön flakonba engeded az olajat száranként, és akkor tudod mérni, hogy ugyanannyit önts vissza bele! Én legalábbis így csináltam az első olajcserénél.
Nem folyik a szimering csak ragad a gátló kéne benne cserélni nagyon, meg úgye én endurozom is és nem ártana ha lágyabb lenne!
Elég lenne csak olajat cserélnem azt is lehet benne szétszadés nélkül?
Szimeringhet is akarsz cserélni? Ha nem folyik, akkor szerintem ne szedd szét! Tavalyelőtt az első olajcserét én szétszedés nélkül csináltam. Úgy valószínűleg elég 1 liter, mert ugye nem tudod teljesen kifolyatni belőle az olajat, valamennyi tuti marad benne. Persze a legtisztább az ha csumára szétszeded, és patikára kimosod belőle a koszos olajat. Csak akkor esélyes, hogy széthúzáskor szétbarmolod a szimeringet, és akkor mindenképpen cserés. Szétszedéskor én azzal szopattam meg magam, hogy a felső nagy csavart úgy próbáltam meg lazítani, hogy nem lazítottam meg a felső befogó csavarjait, amik rászorítanak a telószárak tetejére, és így kicsit szét is barmoltam a felső csavart. A szimering benyomásához pedig egy megfelelő méretű félberéselt PVC csövet használtunk célszerszámként.
És nehéz meg csinálni?
Én most gondolkodom rajta mert kéne csak vigyem szervizbe vagy meg csináljam én?
Akkor késtem egy évet,nem hanyagolom tovább,megvan a holnap esti program.
Hogy mennyire fontos? Neked mennyire fontos hogy meg tudj állni?
Kb 2000 Ft-os akció egy fékfolyadékcsere, meg kétszer fél óra. 2évente mindenképp illik megcsinálni!
Hasznos infó,még jól jöhet.De cserélt e már valaki fékolajat a gépében amióta használja?Mennyire látjátok ezt fontosnak?
De tolongunk....
Ha valaki netán olajat cserélne SXV első telókban: Teljesen száraz rendszer esetében 1,15 l olaj kellett a kettőbe együtt.
Köszi, ebben legalább egyértelműen külön van véve az SXV/RXV technikai adatok! Eszerint az RXV-ben kell 100 mm-re önteni az olajat, az SXV-ben pedig 125 mm-re, tehát abba kevesebb kell! Köszi mégegyszer!
http://www.serviceaprilia.com/... SXV 450-550

itt lesd meg.
Nekem van valahol serviz manuálom majd ha meg találom meg lesem! :-)
Nem lehet hogy a 125mm superlotyoba kell a 100 meg az endurotyba?