Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! bocsi, hogy beleszólok, de a 243 as loctite jó lesz oda, a 13 nm viszont felejtős. nagyonsok szabadonfutót cseréltem ilyen bicikliken, és találkoztam már én is fellazult csavarokkal.
azoknak a csavaroknak a helyes meghúzási nyomatéka a következőképpen alakul: úgy húzd meg őket, ahogy bírod. mikor a szerszám már látványosan görbül a kezedben akkor jó.
Megint okosabb lettem! pedig nem vagyok már én sem mai gyerek!
Hát én azt a szimeringet nem keresem meg,de a csőből akkor leeresztem az olajat! De még mindig nem látom át az egészet.
Pontosabban egy leeresztő cső ami a felgyülemlett olajat gyűjti össze, amit le kell engedni, és azért van ledugózva, hogy visszafele ne menjen be semmi, ha mondjuk egy patakba megállsz, vagy sár, vagy pl. holdkőzet. Illetve én néha ránézek és ha tiszta megnyugszom, ha vizes takony akkor előveszem a tárcámat és a nyaralásra szánt pénzt ráköltöm. Ha új a szimmering akkor alig gyűlik olaj, ha időről- időre félig vagy tele van a cső akkor cserélni kell. Pontosan nem tudom hol van, nekem szerelő cserélte, tőle tudom, hogy olcsó alkatrész.
Tiszta olaj volt. Kihúztam a dugót.....de nem értem ezt a dolgot. Az vezeti el,de hová ha be van dugózva?! Szimering? Na majd lesz valahogy.
Köszi szépen a hasznos infót megint!
Ha csak félig van az egész jó. A légszűrőház aljából jön ki és ez vezeti el a feljövő olajat, ha balra borulsz, vagy negatívba. A csőben tiszta olajnak kell lennie, ha tejszerű, vagy kicsit kapucsinós, akkor vagy összefolyt a víz az olajjal, vagy kávét főztél benne. Elvileg van egy 200 forintos szimmering a légszűrőház alatt, azt ki kéne cserélni, azzal tudod csökkenteni a csőbe az olajat. Nekem elveszett a dugó belőle ezért egy 6x40 hatlapfejű van betolva. Ha tejszerű akkor ne kockáztasd mert szétmegy a csapágy meg a vezérműtengely.
Még 1 kérdés. Bal oldalon a levegő szűrőből jön 1 kb 40 centis cső,de a vége le van dugaszolva. Mi a bánat ez? Félig volt a cső valam folyadékkal.
Meg szereti az olajat is egy kicsit.
243 szerintem, az közepes erősségű
Pont most jöttem föl,gondoltam megnézem,hogy a 2701 a 349 vagy a 243 loctite lesz a jó hozzá!? Vagyis ezek vannak itthon.
Azért köszi a segítséget!
Lecserélem az olajakat is és megnézem majd holnap(este nem akarok ébreszteni senkit),hogy a szívató kell-e majd az indításhoz?! Mert sokkal jobban indult az előbb.
Mindenképp ragasztani is kell, nem elég meghúzni.
Nekem is újra kellett ragasztani, és 2 csavart cserélni, mert már elment a menet is. Sokan nem hiszik el, hogy van ilyen, köztük én sem amíg nem láttam. Ez azért is fontos mert az a külső fogaskerék szerűség a jeladója a gyújtásnak v. holtpont jeladó nem tudom, de amíg laza addig nehezen indult, mert nem pontos a jel.
Most akarok olajat cserélni,akkor inkább megragasztom ezeket is! Nehogy gubanc legyen.
Érdekes, ez DRz típusbetegség, hogy fellazulnak ugyanezek a lendkerékben lévő csavarok amik az önindító fogaskerekét tartják, és egyszercsak elszakadnak, és szépen bezúzzák az állórész tekercseit. Én is így jártam többek közt.
Lenne még 1 kérdésem.Nekem ez a 6 csavar fel volt lazulva.Gondolom ez nem direkt volt laza ugye?Megrántottam mind a hatot,igaz most olvastam valahol,hogy ragasztó és 13 nm erő.
Negyed órája végeztem,jobb,mint új korában!
Azért köszi,hogy leírtad azt amit,mert legalább megnyugodtam,hogy magamtól is azt csinálom.Sikerült elsőre jól össze forgatni (2-szer beindítottam) legalábbis remélem,hogy jól raktam össze.
Kösz,hogy elmondod.....de már beleugrottam a hibába. Szétkaptam és azonnal el is felejtettem,hogy miként volt összerakva (pedig tudhattam volna,mert mindent elfelejtek,éppen ezért fényképezek mindent!) ezért jöttem most a gép elé megnézni valami képet,hátha sikerül összerakni normálisan. Kiszedtem az indítót,odafogtam testre,indítottam és szerintem az nyikorgott-bár nem olyan hangosan.Igaz addigra a bal oldalt le is kaptam,mert mindenki a szabadonfutót mondta.
Még egyszer köszi...........megyek és remélem be is fejezem még ma!
Szervíz: az enyémre 2-3 kiló ráment
Fogyasztás: nekem terepen 60 km-nél gyúl a lámpa, még 30-at elmegy, így 90km/7,5l. Supermotonál egy kakucs 2 tank cirka 120km/15l.
Kényelem: 2 óra terepen és vágyok le róla. Pályán viselhető.
Szervíz: Kellesz néha
Fogyasztás: Hááááááááááááááát, ki mit mond
Kényelem: Ezt komolyan kérdezted?
Sziasztok!
Tapasztalaitokat kérném SXV-be gondolkodom. Tudnátok róla mondani néhány szót(szervíz, fogyasztás, kényelem...). Olvastam, hogy vannak típushibái(önindító stb.)
Válaszaitokat előre is Köszönöm!
Nyugodtan szedd szét az önindítót, sztem tiszta grafitpor lesz. Én féktisztítóval takarítottam ki, majd egy pici wd40. Van benne csapágy. Pici csavarhúzóval össze is tudod rakni. A szénkefe rugókon egy kicsit húzzál. 2 dologra vigyázz: mielőtt szétszeded filccel jelöld meg az állórészt és a szénkefe alaplap pozícióját, ne tekeredjenek el egymástól, ill. az állórész egyik felén, kívül van egy bemarás körbe. Na az nem mindegy hogy felül van vagy alul, mert nem szimmetrikus a mágnes az állórészben. A forgórészen a szigetelést nem kicsiszolni! Nekem sikerült megcsinálni, remélem neked is. Égesd ki a gyertyát akkor indulni fog.
Nekem is!
De én csináltam a bajt magamnak, nem szerette a 35 fokos melegben az egyesben leszabályzós gumifüstölést.
Nekem meg pont az lett főtengelyes!
Szia!

Kellene pár szót váltanunk.Küldenél egy elérhetőséget!
Adatlapomon ott van az enyém!
halló, még itt vagyok ! megnéztem a videókat amiket Kotyesz tett fel. Jó kis útvonal. Merre van ?
Aki esetleg bukógombát keres sxv hez annak ezt ajánlanám: LINK
LINK

Vagy ha esetleg kell méret letudom mérni az enyémet, szépen illeszkedik.