Még nem nyúltam hozzá. Pihenem a tegnapi nap fáradalmait! Azt hittem nem érünk haza soha!
Nem láttam még ilyet közelről,de olyan csapágy hangja van.De ugye lehetséges,hogy nincs is benne,de én olyannak hallom.
Sőt! Még azt is meg kell keresnem,hogy hol találom a motoron
Szét is szedted és oda lett teljesen az önindító, vagy még menthető Pl.: szénkefe csere, kommutátor felszabályozás, csapágy csere,...?!
Bár nálam már kétszer sem vált be a felújítás, csak az újabb típusra csere!
Nem akarom elszólni,de örülök,hogy ezt a motort választottam! De ezt tényleg én csináltam magamnak,pedig menet közben gondoltam is rá.......de nehogy már!
Én meg tegnap elindultam az első motorozásra a felújított kuplungbowdenemmel és kb. 3km-ert bírt!
Még szerencs, hogy aszfalt úton voltam és nem terepen egy jó kis saras katlanban...!
Ezúttal szeretném még egyszer megköszönni .M3nyus-nak a bowdeneket, mert ma azzal voltam kint és úgy tűnik, hogy az bírja!
Ismerős ez a gőzborotvás érzés, csak én az utcai motort mostam le gőzborotvával és egy óvatlan pillanatban rányomtam a hűtőre (mivel az RXV hűtője bírja), pont a ventillátor előtt...!
Aztán hosszas lamella csípkedés után bementem a belvárosba csúcsidőbe... és máris könyebb lettem 150e-rel!
A "szegény" embernek ha nincs baja, akkor csinál magának és a saját kárán okul!
Azóta persze a kerékagy csapágyat is kellett cserélni...
Jó ez a gőzborotva, csak tudni kell használni és azt is, hogy mire!
Mínuszba esett a motor és ilyenkor ugye kifolyik az olaj. Gondoltam még a kúton lemosom meleggel,ne füstöljön és ne csúfoskodjon rajta. Vagy vizet kapott vagy leverettem a jobb oldali gyertya pipát. Vagy 5 perc indítózás (én ökör!) és elkezdett nyikorogni az önindító. Biztassatok már meg egy pár forint kiadással. De még ezt le is sz@rnám. Elsőre indult mindig,örök élet lett volna az indító és ELB@SZTAM!
Nekem 2008-as 550 van és azért nem írok ódákat,mert úgyis azt mondja mindenki,hogy szar! Pedig nem az! Érdekes módon a 13-as narancssárga 500-asnak több betegsége is van,mégis az a király motor!
Nem láttam még ilyet közelről,de olyan csapágy hangja van.De ugye lehetséges,hogy nincs is benne,de én olyannak hallom.
Sőt! Még azt is meg kell keresnem,hogy hol találom a motoron
Bár nálam már kétszer sem vált be a felújítás, csak az újabb típusra csere!
Még szerencs, hogy aszfalt úton voltam és nem terepen egy jó kis saras katlanban...!
Ezúttal szeretném még egyszer megköszönni .M3nyus-nak a bowdeneket, mert ma azzal voltam kint és úgy tűnik, hogy az bírja!
Aztán hosszas lamella csípkedés után bementem a belvárosba csúcsidőbe... és máris könyebb lettem 150e-rel!
A "szegény" embernek ha nincs baja, akkor csinál magának és a saját kárán okul!
Azóta persze a kerékagy csapágyat is kellett cserélni...
Jó ez a gőzborotva, csak tudni kell használni és azt is, hogy mire!
Nálam eddig a legjobb fogyasztás (550-es) olyan 8L körül volt, de inkább 10L az általános!