fejben kialakul egy kép, aztán körvonalazódik mely motorokat lenne érdemes megnézni. Igen, ezt is megnézném. De azt nem értem a forumon még senki se dicsérte, nem írd ódákat a tipusról
Meg is van rá a pénzed, vagy csak álmodozol?
Mert ha zsebben a lóvé, akkor menj el és nézz meg párat, köztük ezt is!
Ha lehetőséged van rá, akkor próbáld is ki őket, hogy legyen fogalmad, mit is akarsz venni!
Sajnos mi nem vagyunk röntgen szeműek, se távgyógyítók!
Egyszerűen csak ilyenünk van és szeretjük!
de nekem is ez a mindenem a krossz v2. Natix kft-hez beadni a gépet jó ötlet? Ott értik a dolguk rxv téren gondolom. Én vittem oda Rsv-t de mindig szörnyülködtek milyen motorikus állapot...
Én tavaly év elején hirdettem az enyémet, ha jól emlékszem 650e-ért! 2007-es RALLY KIVITEL (!), típushibák kijavítva, hidegen-melegen pöccre indul, hasonló mennyiségű kilóméterrel....! De pár csereberélgetős/át nem íratós idiótán kívűl, senki sem hívott 1,5 hónapon keresztül! Aztán úgy gondoltam, hogy elég volt a sok idióta hallgatásából, hiszen sokkal jobb motor ez, mint ahogy a többség gondolja, így inkább megtartottam!
Az hogy hidegen nem indul, annak több oka is lehet! A leg valószínűbb okai: már gyengélkedő önindító, nem megfelelő gyertya, nem megfelelő Ecu szoftver, elfokolt vezérlés, lelazult lendkerék, vagy ezek egyvelege! Ha más baja nincs, akkor nagy "csoda" nem hiszem, hogy lehet vele! Ennél valószínű, hogy nem lettek még javítva a gyerekbetegségek, mivel még műanyag kupakos az olajszűrő és gyanítom, hogy piros színű a két blokkfél közötti paszta is!? Egy jó szerelőt kell találni, aki tényleg érti a típust, és akkor nem kell jobban "odafigyelni" rá, mint más típusra ebben a kategóriában! Bár én mai fejjel, inkább a 450-est vállasztanám terepre..., az 550-es inkább Supermotoban élvezetes! Ha viszont, sokat akarsz meredek hegyet mászni vele és nem szeretnél állandóan a "hirtelen lovakkal" küzdeni, akkor a fórumban már korábban említett okok miatt, jobban jársz egy alul nyomatékosabb 1 hengeressel!
Én meg felhívtam ma az Apriliát és megkérdeztem az első lánckereket, hátha rajtam kívül mást is érdekel!
Nem tudtak pontos árat mondani, csak tavalyi Eurónak megfelelőt, ezért valószínű, hogy picit drágább már. 13-14-15-16 fogszámúban van és ~11-12e között van az áruk és úgy kell rendelniük!
Gázt megcsavarod és a szivató kis sárga gombját lenyomod és óvatosan vissza engeded rá a gázt! Ennyi!
Nem hiszem, hogy tönkre tud menni, esetleg, ha elkopik vagy eltörik! Igazából semmi mást nem csinál, csak nem engedi visszatekeredni a gázmarkolatot, így magasabban tartja a fordulatot!
Próbáld meg innen!
Pár hete én is innen rendeltem hozzá olajakat és még pár dolgot, amiket ingyen kipostázták!
Csak kuplung/fékkart ne rendeljél, mert nekem rossz fékkart küldtek ,gondolom az SXV-ét! Visszavette szó nélkül, csak nem akartam fizetni a visszapostázásért, így egy kicsit macerás volt a folyamatos munka mellett visszajuttatnom...
A kuplungkar is hosszabb kb. 3cm-el, de majd levágok belőle! Az később érkezett és már nem akartam bajlódni vele...!
Mert ha zsebben a lóvé, akkor menj el és nézz meg párat, köztük ezt is!
Ha lehetőséged van rá, akkor próbáld is ki őket, hogy legyen fogalmad, mit is akarsz venni!
Sajnos mi nem vagyunk röntgen szeműek, se távgyógyítók!
Egyszerűen csak ilyenünk van és szeretjük!
Az hogy hidegen nem indul, annak több oka is lehet! A leg valószínűbb okai: már gyengélkedő önindító, nem megfelelő gyertya, nem megfelelő Ecu szoftver, elfokolt vezérlés, lelazult lendkerék, vagy ezek egyvelege! Ha más baja nincs, akkor nagy "csoda" nem hiszem, hogy lehet vele! Ennél valószínű, hogy nem lettek még javítva a gyerekbetegségek, mivel még műanyag kupakos az olajszűrő és gyanítom, hogy piros színű a két blokkfél közötti paszta is!? Egy jó szerelőt kell találni, aki tényleg érti a típust, és akkor nem kell jobban "odafigyelni" rá, mint más típusra ebben a kategóriában! Bár én mai fejjel, inkább a 450-est vállasztanám terepre..., az 550-es inkább Supermotoban élvezetes! Ha viszont, sokat akarsz meredek hegyet mászni vele és nem szeretnél állandóan a "hirtelen lovakkal" küzdeni, akkor a fórumban már korábban említett okok miatt, jobban jársz egy alul nyomatékosabb 1 hengeressel!
Hidegindítás 99% hogy megoldható egy programcserével, tehát nagyjából ~5000 Ft os költség
Mert nagyon "karcmentes gép" link
Állítólag a JT nem is csinál más méretben...?!
Nem tudtak pontos árat mondani, csak tavalyi Eurónak megfelelőt, ezért valószínű, hogy picit drágább már. 13-14-15-16 fogszámúban van és ~11-12e között van az áruk és úgy kell rendelniük!
Nem hiszem, hogy tönkre tud menni, esetleg, ha elkopik vagy eltörik! Igazából semmi mást nem csinál, csak nem engedi visszatekeredni a gázmarkolatot, így magasabban tartja a fordulatot!
Ha valaki rendel, akkor összebeszélhetnénk a postaköltség miatt...!
Tegye a dolgát, oszt annyi!
Bár ki tudja...?!
Köszi.
Pár hete én is innen rendeltem hozzá olajakat és még pár dolgot, amiket ingyen kipostázták!
Csak kuplung/fékkart ne rendeljél, mert nekem rossz fékkart küldtek ,gondolom az SXV-ét! Visszavette szó nélkül, csak nem akartam fizetni a visszapostázásért, így egy kicsit macerás volt a folyamatos munka mellett visszajuttatnom...
A kuplungkar is hosszabb kb. 3cm-el, de majd levágok belőle! Az később érkezett és már nem akartam bajlódni vele...!
A kuplungbowdent majdnem 16e forintért adják...!
63nm-re emlékszek és 73 lovat mondott a szerelő a múltkor.
Teljesen igazad van abban amit leírtál.