Azzal azért tisztában kell lenned, hogy ha élmény endurókrossz motort akarsz, akkor az üzemórás és mindegyik márkának/típusnak van típusbetegsége és gyengéje! Tehát inkább előbb, mint utóbb mindegyiket javítani kell! Ez sajnos egy ilyen sport!
Vegyél 2T-t, annak kb. fele annyi a fenntartási költsége, mint egy 4T-nek!
Ha csak berúgni szereted a motort és imádod a váltót javítani, akkor az a te motorod!
A horror árú Yamaha alkatrészekről nem is beszélve...!
Amúgy nagyon jó motoroknak tartom a Yamahákat! A Honda után a legmegbízhatóbb márka szerintem a motorok között!
aha, nah igen fasza a tábortól jó messzire ahol a madár se jár
akkor ezeket a motorokat kik használják? mire? porfogónak? vagy a szervizek fenntartása a cél? 50km gurulás 4hét szerviz ? lehet kapni használtan olyat ami ki van javítva? vagy az is rögtön beszarik ? áááh, nekem kell egy mini rsv
Na látod, ilyenek ezek a városi legendák. Én meg a pitemet csak dícsérni tudom, mert rég óta hűen darálja a kávét alattam, és csak nagyon keveset kellett bütykölni, pedig "csak" 2kilós kategória.
Biztos van olyan RXV is amit szeretni fogsz, csak ne válassz bele!
volt az is 3db. 400e ft-ost ellopták. a többi meg hullott szét. 80ezer ft, meg a 180ezer ftos is. volt akinek már 650be volt, szétreszelve, agyontuningolva, aztán nagy mérgesen eladta. Belátta hogy hullik
hát valahogy úgy megyek vissza a 125forumba. Vagy inkább Rsv-be. Ltz 400 unalmas volt már,.. valami 2kerék hegymászó, faluban villantó ,... 3havonta ülök föl 5-6órára. Erre jó lenne az RXV
Az a baja, hog ynincs nekik hozzá két laptop, hogy be tudják indítani . Hogy Motocrossmania nevű felhasználót idézzem még a topik indulása környékén megjelent "memoárjából"
2. tulaja a gépnek. Most hozta el szervizből, kész a hidegindító probléma, illetve az önindító. de a többit megnézi a szervizkönyvben... Én csak azért írom, mert ahogy írtad nem akarok "szarba" nyúlni. Szeretek szerelgetni, javítgatni, nekem ez kihívás, inkább már ez a motorozás nálam. a Garázsban térdelés de már unom a gumiját elnézve elég gyári. alá kell néznem hol lehet leütve a gép.
Egybe van, de vszínű nem csinálták meg a 2006-os hibáit. A vételáron felül tegyél félre 2 kilót a javításra abból megvan. Teendők: talptömítés csere, olajszűrőfedél cs., légszűrőház szimmering cs., lendkerék csavarok újra ragasztása, önindító tisztítás-javítás, sztem a folytás benne van, akkor azok kiszedése, szoftver frissítés, egy számmal nagyobb aksi befaragása, telószimmering csere(úgyis elfossa magát). Ha még ez a gyári gumi és a folytás benne van, akkor lábujjhegyen vezették, nagy baja nem lehet. Ha már összefolyt az olaj a vízzel, akkor főtengely csapágy cs., vezérműtengely cs. is lehet. De az se vészes. Indul az csak bikázni kell.
Azt tudnod kell, két ember van a világon, akinek tetszik az aprilia , meg akinek nem . Ha még nem mentél vele nem tudod melyik csapatban vagy .
Az én véleményem(dicséret) : Nagyon szeretem nekem bejött, supermotozni lehet vele utcán, ha pályára viszed, több manna kell. Terepre csak egy 2013-as ktm 350-re cserélném. Ha nem kell anyagi okok miatt eladni, akkor marad.
Vegyél 2T-t, annak kb. fele annyi a fenntartási költsége, mint egy 4T-nek!
A horror árú Yamaha alkatrészekről nem is beszélve...!
Amúgy nagyon jó motoroknak tartom a Yamahákat! A Honda után a legmegbízhatóbb márka szerintem a motorok között!
akkor ezeket a motorokat kik használják? mire? porfogónak? vagy a szervizek fenntartása a cél? 50km gurulás 4hét szerviz ? lehet kapni használtan olyat ami ki van javítva? vagy az is rögtön beszarik ? áááh, nekem kell egy mini rsv
Jó a pitbike, de azzal halálos lehet Erdélyben.
Biztos van olyan RXV is amit szeretni fogsz, csak ne válassz bele!
Azt tudnod kell, két ember van a világon, akinek tetszik az aprilia , meg akinek nem . Ha még nem mentél vele nem tudod melyik csapatban vagy .
Az én véleményem(dicséret) : Nagyon szeretem nekem bejött, supermotozni lehet vele utcán, ha pályára viszed, több manna kell. Terepre csak egy 2013-as ktm 350-re cserélném. Ha nem kell anyagi okok miatt eladni, akkor marad.