Az enyém is 550-es RXV! Pontos adatot még sehol sem találtam a folytatlan teljesítményéről, de szerintem nem kevésbé nyomatékos, mint az 1 hengeres társai, csak gondolom sokkal magasabb fordulaton van a teljesítménycsúcsa! Ezért van az, hogy ahol fordulatból kell menni, ott nem sok ellenfele van, de hegynek felfelé a csiki-csukiban igencsak gépészkedni kell a kuplunggal, míg az 1 hengeresek alapjáraton pöfögnek felfelé...!
De a tiéd az sxv nem?
70-80-nal megyünk és én már forgok azért. Más meg jön mellettem,fulladozik és egyet még vált!
Siratón meg majd kiderülne,hogy milyen. Mert ugye most is elkapar vagy ha nem húzod akkor megáll. Ez nem nyomatékos ugye.
A magas fordulatnak én sem örülök, de ha szoktál siratófalazni, akkor oda (nekem) túl hosszú a gyári áttétel! Nem az erővel van baj ott sem, hanem sokkal hamarabb bele kell csúsztatni a kuplungba, ha csökken a tempó felfelé, mert 2000rpm alatt ugyebár lefullad...!
Áttételeket még nem raktam fel, szerintem majd csak télen, lendkerék lehúzót megvettem hozzá, de az egyik fogaskeréknél egy minimálisan marni kell a blokkot. Bovdenek úton vannak még.
Lett valami érdembeli változás a módosított önindító áttételtől?
Ha igen és lesz megint valahol jó áron, akkor valószínű engem is érdekelne!
Kuplungbowdenekről van valami hír?
Azt a nagyobb tömegű lendkereket lehet valahogy installálni az én évjáratú motoromba is, vagy több ponton is modosították hozzá a blokkot?
Jól jönne alul több nyomaték...
Motorjában tudomásom szerint nagyobb tömegű lendkereket alkalmaztak, illetve a könnyebb kezelhetőség végett aszimmetrikus karral volt összekötve a 2 fojtószelep, így sokkal kiszámíthatóbb volt a teljesítmény leadása, olyasmi mint hogy "elindulna" az egyik henger és csak utána "jön" a másik.
Ahogy SXV ből volt a VDB repilka úgy RXV ből is csináltak egy Merriman replikát ami gyárilag felextrázott változat. Alpina kerekek, mart villabefogó, zárt kamrás elsőteló, más hátsóteló, Arrow kipufogó, kevlár blokkvédő stb
70-80-nal megyünk és én már forgok azért. Más meg jön mellettem,fulladozik és egyet még vált!
Siratón meg majd kiderülne,hogy milyen. Mert ugye most is elkapar vagy ha nem húzod akkor megáll. Ez nem nyomatékos ugye.
Köszi.
Tessék!
Szerintem meglepően jó áron vannak a cuccok!
Mit írnak róla, milyen előnye/hátránya van a könnyebbel szemben?
Ha igen és lesz megint valahol jó áron, akkor valószínű engem is érdekelne!
Kuplungbowdenekről van valami hír?
ITT van pár bontott alkatrész liciten, küld magyarországra is. Tőle vettem a 3db önindító áttétel fogaskereket 14 ért postával
Jól jönne alul több nyomaték...
Motorjában tudomásom szerint nagyobb tömegű lendkereket alkalmaztak, illetve a könnyebb kezelhetőség végett aszimmetrikus karral volt összekötve a 2 fojtószelep, így sokkal kiszámíthatóbb volt a teljesítmény leadása, olyasmi mint hogy "elindulna" az egyik henger és csak utána "jön" a másik.
Köszönöm az okositást. :)!
ITT árulnak is egyet.