Igen, ez a kúpos vezérlés dolog ez ok, tudom autóknál is csinálják már évtizedek óta.
Aksiban úgy döntöttem, h a nagyobb mérettel garázdálkodok inkább: YTZ 14 S + lemezmunka.
M3nyus bazmeg ez a fékbetét valami félelmeteset harap!
Minden bizonnyal az eddig használt betét volt rettenetesen pocsék, és azért érzem ennyire nagynak a különbséget, de az is tuti hogy eddig nem volt egyujjas az elsőkeréken gurulás! Most viszont az!
Jöhet majd info honnan valók ezek a pofákok!
A vezérlése kúpos a vezérműtengelynél így szinte bárhova állítható. A gyári fojtás szerintem nem vonatkozik a vezérlésre, kétlem hogy fojtás kivételkor kiszednék a blokkot, főleg nem egy írható elektronikás injektoros motornál. Tudtommal csak a légszűrőháznál illetve kipufogónál volt fojtás + elektronika.
Akkumulátorból én legutóbb lithíum aksit vettem 600gramm az egész (gyári YTZ10S 2,5 kiló), tökéletesen indítja (450), bár hozzáteszem szerencsére indul elsőre a paripa .
Na azt jól teszed! De lehet máshová is tenni még!
Nekem 2008-as van........remélem oké vele minden!
A Tuono is macerás volt? Rsv-nél olvastam,hogy 2008 az már jó,hibák kiküszöbölve. Most minden Aprilia 2007-ig "szar" volt vagy mi fene?Ez vicc!
EZ így jó.Nem kell a pia, én a másik P betűset tolom, de azt veszettül..
Világos a lábtartósdni.
Köszi.
Ez is egy vicc amúgy sztem....:-)
A 2 Hayabusa valahogy sosem kérte, hoyg simmogassm a meg a tükröt, vagy pumpáljak a kerékbe h elinduljon.
Tuonom szintén viccelgetett.De annak kivertem a garanciáját belőlük, az erndben is volt.
9L felett evett de ment is!
Szia Lacigazda
tuti hogy megnézem ezeket a dolgokat, és köszönöm a tanácsokat!
De az ugyanilyen biztos hogy 120 ezret nem adok érte blokkjavításra: a gyári bontatlan motorom XAR!WTF?!
Uraim: 71 km t tettem meg vele.
Remélem elindul
Szerencsére ANTI vagyok én is!
A lábtartót nem emelgetni kell, hanem........vagyis megemelheted,csak akkor úgy engedd el,hogy "csattanjon! Érthető így?
Új AC-t holnap este építem be.
Ha zümmögni hallom egyáltalán valaha , megígérem a lábtartót is emelgetni fogom.
És antialkoholista létemre mégis csak egy sört elszisszentek ennyi év szopi után
Szia
Dettó ezen töprengtem, mintegy laza 3 évet...Fizikailag elrakni a vezérlést a gyárban: és senki se fizessen szerelőt a moci új árának 10% áért....(?)
Igazi barom megoldás....
HA ment néha, rendszeresen nem indult a hátsó henger....
Meggondolandó ugyan a fojtás ötlete,mert hogy normális jármű elfokolásakor a kipuff szelepek elégnek, ennek meg nincs baja per pillanat...
Nekem olyan program van rajta ami nem engedi a lábtartós rugdosóst. Sok oka lehet hogy nem akar indulni, sztem a tiednek egyszerre több oka is van. Én biztos megnézném a lendkereket, meg a főtengely végén van egy ék az nekem is elnyíródott és elment a jel. Egymás után 2-3-szor adom rá a a gyújtást, hogy a benzinpumpa felnyomja a nyálat, mert elveszti a nyomást az injektor. Én már belefaragtam egy nagyobb aksit, pont belefért, javaslom másnak is. Csak a tartólemezt kellett újat vágni. Azóta önindítóval elmegyek gödöllőig. Ha kék színű az olajszűrőfedeled, vagy alvázszám szerint 2006-os a mocid, biztos cserélni kell a tömítést, azzal kezdj. Az egész mutatvány nekem kijött 120-140-ből anyaggal. Megéri mert utána egy új motorod lesz és nem írsz ilyen rosszakat erről a népszerűtlen és túlmisztifikált egyébként nagy élményt adó motorról. Nekem még az indításra volt egy trükköm. Autóról megbikáztuk, úgy hogy járt az autó motorja. Így magasabb lett a feszkó és gyorsabb lett az önindító. Minden esetben beindult így. Sok sikert. Ha végképp nem indul be adok érte két kilót.
Nekem konkrétan nem a lábtartó rugdosása segít, hanem hideg indítás előtt én 3x-4x ráadom egymást követően a gyújtást, míg mindig le nem kapcsol az AC. Ezzel a teknikával nekem fél év után is elsőre, de max másodikra indul! Persze a szívatót hidegen mindig kéri! Mondjuk nálam ez azóta működik így, mióta a szerelő teljesen szét nem borította a blokkot és újra össze rakta. Azt mondta, hogy a vezérlés is el volt fokolva és a lendkereke is fel volt lazulva..., ezért nem indult hidegen! Az én sejtésem az, hogy mivel gyárilag 15Kw-ra van folytva, azt a vezérlés elfokolásával, vagyis "elrontásával„ érik el többek között! Nem csak szoftveresen és a kipufogó fojtásáva...
Egy kérdés: ha megy majd a motorom ... Kézvédőt szeretnékráépíteni.
Van ötletetek már erre, hogy milyen terméket lehet frappánsan szerelni az RXV re?
Még egy téma: alulméretezett akku téma:
YTZ 10 S gyárilag.Vicc, 3 indítási kísérlet és lemerül...
YTZ14 est vettem, és akku tartó lemezt gyártok hozzá újat.azt hiszem 15 mm rel magasabb, alapterülete ugyanannyi, befér a váz közbe.Ezt is most építem be holnap.
Foglalkozok karbonozással, lehet h csinálok egy tartót , de egyenlőre saválló lemezből lehajtogatom.
Szia!
köszi a válaszod.Szintén Busa owner voltam.2 db om is volt .Belsejét már nem én akarom bontogatni.Teljesen korrekt amit írtál: megnézem a blokk tömítés színét.
Az új szivattyú a nyomást elvileg tudja produkálni.Holnap pucolás és indítási kísérlet.
Probléma esetén Oláh Janira bízom magam, egyszerűen kifárasztott a motor.
Ne haragudjatok, olvastam a fórumot visszamenőleg, de indítással kapcsolatos tanácsokat csak futólag találtam.
Hogyan értendő ez a rugdaljuk meg a lábtartónál című ötlet?
Van bevált szisztémátok, ami nem gyertya kiszereléses módozatba fullad?
Hidegen és melegen is érdekelne...
Sajnálom, hogy így alakult eddig az RXV-s pályafutásod, de gyanítom, hogy egy jó szetelő orvosolni tudja a problémát. Szerintem érdemes lenne a vezérlést, lendkerék rögzítísét, gyertyák cseréjét a dupla..., és az AC nyomását ellenőrizni! És a két blokkfél közötti tömítő pasztára is érdemes lenne rákukkantani... Ezek szerintem meg fogják oldani a problémát és utána csak olajat kell cserélgetni!
Sok sikert kívánok!
Sziasztok!
Olyan az RXV történetem, hogy az valami nyomor.Sorry, hallgassátok meg.
2007 ben vettem vadi újan Kecskeméten NATIX ból.
Vásárlásomkor kapásból nem indult, ott a szervizben levert a víz...
Megoldották.USB,mapping, stbstb hókusz pókusz gyertya ki...
Hazavittem: otthon sem indult.(autószerelő műhely, autószerelő apám,gépészmérnök vagyok)
250 km es utánfutózás oda-vissza...Oldjátok meg..szólt a válasz a telefonba!Visszavittem...oldjátok meg ti...
1 hét múlva mehettem a vasért.
20 éve motoroztam akkor idestova.
Visszaemlékezve 5 üzemórát mentem vele.71 km van benne.
Bejáratás alatt minden egyes hidegindítás 2 db gyertyába és jó 10...15 perc szerelésembe került.
így is maradt.
Jó fék, komoly futómű,szuper súly/ teljesítmény.
De ember nincs aki idegekkel bírja az indítási bajait.
Garanciámat érvényesíttetni sosem tudtam!egy alkalommal küldtek postán 2 db gyertyát.Ennyi.
Akksim az üzletben is le volt már pukkanva.Kértem a cseréjét, de ugyanazt kaptam vissza.
Elegánsan beraktam a műhely végébe, és konkrétan megútálva évi 2 ...4 indítással 4 évet ott is maradt!
1 métert nem motoroztam vele, mert a bejáratás alatt egy hegyi túrán pihenni megálltam.Hiba volt, többet nem indult... és 16 km ről úgy toltam haza egy katlanból felfelé: míg élek nem felejtem el azt a 6 órás testedzést szakadt térdszalagokkal...Az öreg DR em meg pöcc indult hidegen melegen...XR em is...
Szóval csúcstechnikát beb@sztam a garázs mélyére.
Egy hosszabb külföldi meló miatt most utoljára 6 hónapja nem indítottam el.Minek, hogy otthagyjon? nem szivatom magam.
Gyertya ki,nincs üzemanyag.
Tank AC szurokban áll, szétesett a benzin.( 1 évente cserélgettem)
Natixot véletlenül hívtam AC ára miatt, 100+ e ft, ők nem tudnak semmi olcsóbbat kitalálni.
Google.
utángyártott GILERA robogó 21 eft.
Most vettem új AC.-t elvileg hétvégén összerakom.
Engedelmetekkel ha lesz időm folytköv és fotózok majd.
Egy kellemes nagyon felkészült szerelőt találtam viszont Oláh Jani, Debrecen.
Remélem tudok egy darab pozitív dolgot mondani a motorról legalább a hétvégét követően,de őszintén mondom:semmi esélyét nem látom jelenleg még.
Nagyon sok problémát okozott,undorító a kereskedő hozzáállása, garanciát éppcsak nem baszták a fejemhez!Eladó lesz, ha nem jutok vele zöldágra, mert örökre elfáradtam, ha most sem fog indulni.
ÜDV: Sniper78
Ki hol szokott vásárolni srácok? Kellene Láncvezető (láncvédő) AP9100061 ,hátsó kerékhez a távtartó AP9100595,ez is AP9100933.....még valami kellene,majd ha eszembe jut.
Szóval merre menjek ez ügyben? Remélem nem nyaral már senki!
Igen, ez a kúpos vezérlés dolog ez ok, tudom autóknál is csinálják már évtizedek óta.
Aksiban úgy döntöttem, h a nagyobb mérettel garázdálkodok inkább: YTZ 14 S + lemezmunka.
Igen, 450 es vadi új szalonból!7 éves most,71 km ig jutottunk el.
Ha jól sejtem te is már használtan jutottál a géphez.
Azt tudod, hogy most milyen program van rajta?
Minden bizonnyal az eddig használt betét volt rettenetesen pocsék, és azért érzem ennyire nagynak a különbséget, de az is tuti hogy eddig nem volt egyujjas az elsőkeréken gurulás! Most viszont az!
Jöhet majd info honnan valók ezek a pofákok!
LINK
A vezérlése kúpos a vezérműtengelynél így szinte bárhova állítható. A gyári fojtás szerintem nem vonatkozik a vezérlésre, kétlem hogy fojtás kivételkor kiszednék a blokkot, főleg nem egy írható elektronikás injektoros motornál. Tudtommal csak a légszűrőháznál illetve kipufogónál volt fojtás + elektronika.
Akkumulátorból én legutóbb lithíum aksit vettem 600gramm az egész (gyári YTZ10S 2,5 kiló), tökéletesen indítja (450), bár hozzáteszem szerencsére indul elsőre a paripa .
Nekem 2008-as van........remélem oké vele minden!
A Tuono is macerás volt? Rsv-nél olvastam,hogy 2008 az már jó,hibák kiküszöbölve. Most minden Aprilia 2007-ig "szar" volt vagy mi fene?Ez vicc!
Világos a lábtartósdni.
Köszi.
Ez is egy vicc amúgy sztem....:-)
A 2 Hayabusa valahogy sosem kérte, hoyg simmogassm a meg a tükröt, vagy pumpáljak a kerékbe h elinduljon.
Tuonom szintén viccelgetett.De annak kivertem a garanciáját belőlük, az erndben is volt.
9L felett evett de ment is!
tuti hogy megnézem ezeket a dolgokat, és köszönöm a tanácsokat!
De az ugyanilyen biztos hogy 120 ezret nem adok érte blokkjavításra: a gyári bontatlan motorom XAR!WTF?!
Uraim: 71 km t tettem meg vele.
Remélem elindul
Köszi: Sniper78
A lábtartót nem emelgetni kell, hanem........vagyis megemelheted,csak akkor úgy engedd el,hogy "csattanjon! Érthető így?
Ha zümmögni hallom egyáltalán valaha , megígérem a lábtartót is emelgetni fogom.
És antialkoholista létemre mégis csak egy sört elszisszentek ennyi év szopi után
Dettó ezen töprengtem, mintegy laza 3 évet...Fizikailag elrakni a vezérlést a gyárban: és senki se fizessen szerelőt a moci új árának 10% áért....(?)
Igazi barom megoldás....
HA ment néha, rendszeresen nem indult a hátsó henger....
Meggondolandó ugyan a fojtás ötlete,mert hogy normális jármű elfokolásakor a kipuff szelepek elégnek, ennek meg nincs baja per pillanat...
Van ötletetek már erre, hogy milyen terméket lehet frappánsan szerelni az RXV re?
Még egy téma: alulméretezett akku téma:
YTZ 10 S gyárilag.Vicc, 3 indítási kísérlet és lemerül...
YTZ14 est vettem, és akku tartó lemezt gyártok hozzá újat.azt hiszem 15 mm rel magasabb, alapterülete ugyanannyi, befér a váz közbe.Ezt is most építem be holnap.
Foglalkozok karbonozással, lehet h csinálok egy tartót , de egyenlőre saválló lemezből lehajtogatom.
köszi a válaszod.Szintén Busa owner voltam.2 db om is volt .Belsejét már nem én akarom bontogatni.Teljesen korrekt amit írtál: megnézem a blokk tömítés színét.
Az új szivattyú a nyomást elvileg tudja produkálni.Holnap pucolás és indítási kísérlet.
Probléma esetén Oláh Janira bízom magam, egyszerűen kifárasztott a motor.
Ne haragudjatok, olvastam a fórumot visszamenőleg, de indítással kapcsolatos tanácsokat csak futólag találtam.
Hogyan értendő ez a rugdaljuk meg a lábtartónál című ötlet?
Van bevált szisztémátok, ami nem gyertya kiszereléses módozatba fullad?
Hidegen és melegen is érdekelne...
Sok sikert kívánok!
Olyan az RXV történetem, hogy az valami nyomor.Sorry, hallgassátok meg.
2007 ben vettem vadi újan Kecskeméten NATIX ból.
Vásárlásomkor kapásból nem indult, ott a szervizben levert a víz...
Megoldották.USB,mapping, stbstb hókusz pókusz gyertya ki...
Hazavittem: otthon sem indult.(autószerelő műhely, autószerelő apám,gépészmérnök vagyok)
250 km es utánfutózás oda-vissza...Oldjátok meg..szólt a válasz a telefonba!Visszavittem...oldjátok meg ti...
1 hét múlva mehettem a vasért.
20 éve motoroztam akkor idestova.
Visszaemlékezve 5 üzemórát mentem vele.71 km van benne.
Bejáratás alatt minden egyes hidegindítás 2 db gyertyába és jó 10...15 perc szerelésembe került.
így is maradt.
Jó fék, komoly futómű,szuper súly/ teljesítmény.
De ember nincs aki idegekkel bírja az indítási bajait.
Garanciámat érvényesíttetni sosem tudtam!egy alkalommal küldtek postán 2 db gyertyát.Ennyi.
Akksim az üzletben is le volt már pukkanva.Kértem a cseréjét, de ugyanazt kaptam vissza.
Elegánsan beraktam a műhely végébe, és konkrétan megútálva évi 2 ...4 indítással 4 évet ott is maradt!
1 métert nem motoroztam vele, mert a bejáratás alatt egy hegyi túrán pihenni megálltam.Hiba volt, többet nem indult... és 16 km ről úgy toltam haza egy katlanból felfelé: míg élek nem felejtem el azt a 6 órás testedzést szakadt térdszalagokkal...Az öreg DR em meg pöcc indult hidegen melegen...XR em is...
Szóval csúcstechnikát beb@sztam a garázs mélyére.
Egy hosszabb külföldi meló miatt most utoljára 6 hónapja nem indítottam el.Minek, hogy otthagyjon? nem szivatom magam.
Gyertya ki,nincs üzemanyag.
Tank AC szurokban áll, szétesett a benzin.( 1 évente cserélgettem)
Natixot véletlenül hívtam AC ára miatt, 100+ e ft, ők nem tudnak semmi olcsóbbat kitalálni.
Google.
utángyártott GILERA robogó 21 eft.
Most vettem új AC.-t elvileg hétvégén összerakom.
Engedelmetekkel ha lesz időm folytköv és fotózok majd.
Egy kellemes nagyon felkészült szerelőt találtam viszont Oláh Jani, Debrecen.
Remélem tudok egy darab pozitív dolgot mondani a motorról legalább a hétvégét követően,de őszintén mondom:semmi esélyét nem látom jelenleg még.
Nagyon sok problémát okozott,undorító a kereskedő hozzáállása, garanciát éppcsak nem baszták a fejemhez!Eladó lesz, ha nem jutok vele zöldágra, mert örökre elfáradtam, ha most sem fog indulni.
ÜDV: Sniper78
Szóval merre menjek ez ügyben? Remélem nem nyaral már senki!
Szűrő pedig : HF 563