Azt te nem tapasztaltad a sok egyhengeres társaságában, hogy ahol az RXV-vel csak nagy bírkózás árán tudsz felmenni, ott az egyhengeresek szinte alapjáraton, nekifutás nélkül csorognak fel nyomatékból, és nem azzal küszködnek, hogyan tartsák a földön az elejét, vagy ne törjön ki a hátulja?!
Múltkor mentem egy 2T 250-es KTM-el és sokkal könnyebben mentem fel vele, szinte alapjáraton ugyan azon a helyen, ahol az RXV-vel csak nagy küszködés árán sikerül!
Láttam a videódat. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen kamera ez , mert mostanában szeretnék én is venni egyet, de én még ilyen éles képet nem láttam. Nem értek hozzá, mit kell tudni róla?
Ő szerintem a blokk alján lévő kb. 17-19-es hatlapfejű csavarra gondol, ami mögött talána az olajnyomás szabályozó szelep van (de ebben nem vagyok biztos)!
Ő adta el ezt a motort is.Ha jól emlékszik akkor Arrow rendszert is adtak ezekhez.Na azt én már nem kaptam meg,igaz sem tükör sem szerszámos sem könyv nem volt. Éppen ezért első olajcsere:hol engeded le?Alul. Kicsavartam 1 csavart,kiugrott a rugó meg még valami.Fordítva raktam vissza és pont akkor vittem a kipufogóval szoftverezni az egyik helyre ugye.Azt mondja a gyerek,hogy nincs olajnyomás,de adtak rá nagyobb alapjáratot és elmúlt! Na ez nem semmi.Akkor néztem meg a rajzot és kiderült én csesztem el,de gond-baj nem volt belőle.
Ennyi! Hát mit mondjak! Föl kellett volna venni magnóra amit mond,mert én elfelejtek mindent(sajnos mindig)
A gázreakció és a motor hangja is másabb mindkét módnál.
Én nem értek hozzá botkezű-botfülű vagyok,de mondhatom azt,hogy így már sok lett a motor.Majd egyszer ráülsz és kipróbálod ha összefutunk!
Ja! Még hozzá sem nyúlt már mutatta,hogy mi a különbség a hard és a soft között. Melegítés közben hallható volt.Én a "bot" fülemmel,na meg ugye menet közben semmit nem vettem észre. Most már menet közben is lehet érezni.Az erő így is úgy is annyi,csak másként adja le.
Lánc.Az enyémben olyan 4800 km van és még jó.De ez még a gyári lánc,ami ugye jobban bírja a kiképzést ha minden igaz. Ez csak terepen,de én dagonyázni nem szoktam.
Hidegen jobban indul,mint eddig(bár eddig sem lehetett 1 rossz szavam sem!) de a gyári cuccokkal szívató nélkül indult mindig.Most ugye kell a szívató és kell az a kis észhez térés neki.
25007 6mp -et kapta ha jól emlékszek. 1 óra munkadíj.
De a Zoli legalább ért hozzá.Elmondta miként kell bemelegíteni,mire figyeljek stb.Nem úgy,mint a nagyra tartott....másik szervízben.
Csak ajánlani tudom az Eleven motort mindenkinek!
Köszi drzkovi. Bár előbb is mondhattad volna.
Ez érdekes lehet meg egyezik a Ducati Monsterrel az első lánckerék!
Mert amit linkeltél oldalt ott a szám szerint ha fel mész a pinkmotors oldalára ez egy Ducati lánckerék!
Elvittem,megcsinálta Zoli,fasza lett!
Teljesen más lett a hangja a motornak,meggyógyult na! Eddig : beindítottam,ment,odarántottam neki akkor gondolkozott 1 kicsit-majdnem "megtorpant"1 pillanatra,(majd mint állat)......beteg volt na!Most gondolkozás nélkül teszi a dolgát.Olyan,mintha kapott volna 1 chip tuningot,érezhetően erősebb lett.Vagyis nem biztos,hogy erősebb,de másként adja le azt amit kell,sokkal jobb vele motorozni(30km-t mentem ma) 1 szóval :MEGGYÓGYULT!
Múltkor mentem egy 2T 250-es KTM-el és sokkal könnyebben mentem fel vele, szinte alapjáraton ugyan azon a helyen, ahol az RXV-vel csak nagy küszködés árán sikerül!