Én gyári szűrőt használok. A lábam alakul, de még nem az igazi, még mindig szednem kell a véralvadás gátlót... A Busa..., kb. 3e kilómétert tudtam menni összesen idén, mert vagy "kedvem", vagy időm nem volt rá...
Jó lenne valamit össze hozni hamarosan, mert a "kicsit" is csak simogatom a garázsban..., most vizsgáztattam le kedden, már csak használni kéne...
Mester!? Hagyd már. Annak is örülök ha nem esek el. Nálunk minden ok, csak 3 hónapja nem láttam a vasat, mert nincs időm sajna. Esküszöm megfordult a fejembe nem egyszer, hogy felteszem hirdetésbe, mert álltó helyzetében fog elromlani. Talán most ellopok egy délutánt. Egyébként ma beindítottam május óta, 2-ra simán indult. Lassan 3000 lesz benne. Bemelegítettem, gurultam egy lazát, azt majdnem elzakóztam . És Te milyen olajszűrőt vettél? Lábad? Busa? Jön a szezon, kéne menni . Esetleg egy megfelelően távoli időpontra, előjegyezhetnénk egy többszereplős szeánszot.
Szevasz Mester!
Teszi a dolgát még a gépsárkány?
Mizu veled, minden okés?
Én személy szerint nem javasolnám a Hiflo filtrót és egyéb "Kínai" társait, se olaj, sem levegő szűrésére. Nem azt mondom, hogy azonnal tönkre teszi a motort, de a minőségük szerintem nem ilyen teknikához való...!
Szerintem próbálj valami nevesebb márkából (K&N,...) választani, vagy gyárit szerezni!
Én legutóbb M3nyus-tól vettem, hátha ő tud neked segíteni.
Az a kérdésem, hogy olajat kell cseréljek és elfogyott az olajszűrőm. Ki hol veszi, milyen fajtát, mennyiért? Ha van valakinek írja meg a számát legyen szíves. Asszem nekem hiflofilt, vagy hilfofliltro vagy milyen volt, de annak se tudom a számát. Előre is kössz.
Az a "baj", hogy a V2-es motor se alul, se felül nem jeleskedik igazán, bár felül jobban érzi magát, mint alul, de inkább a közép tartományban igazán fickós, míg az 1 henger inkább alul és középen jeleskedik, de felül...! Szerintem egy krossz pályán, vagy egy nyíltabb endurós szakaszon és Supermoto pályán jobban érezné magát a V2, mint az erdőben...
De azt kell szeretni ami van!
70-80km/h-nál elég jó fordulaton megyek,másik motornak mellettem semmi fordulat.....és még egyet fölvált.Igaz mi nem vagyunk nyomatékosak,inkább mint a 2 ütemű...pörgetni kell.Én a kadra is kisebbet raktam hátra és nem lehetett észre venni,igaz csak 1foggal.
Mellettem a többi motor csak fuldoklik,gondoltam hátha. De mi nem vagyunk nyomatékosak,így nem biztos,hogy jó ötlet a 46-os. Akkor ezt meg is beszéltük,marad így.
Annyi azért nincs szerintem, de ki tudja?!
Nem lesz túl hosszú terepre a hátsó 46-os lánckerék?! Így is 160 körül van a vége...! Én meg pont rövidíteném, hogy meredek felfelé menet a szűk fordulókban, tolerálja az alacsony fordulatot lassú tempónál, és ne a kuplunggal kelljen gépészkedni...
Ahogy tetszik mondani,illetve írni! Én IMÁDOM! Most cseréltem láncszettet....azon gondolkozok,hogy 46-os hátsó lánckerékkel megpróbálom.Bár az a nincs fordulat lehetséges,hogy csak az EXC-nek áll jól.
Azt hiszem,hogy a szerelő 73 lovat mondott!
A gumikopásra még nem figyeltem, mivel mióta 4 éve megvettem kb. mentem vele ~2500km-ert és csak 1 gumi garniturát kellett vennem rá eddig. De azt már én is tapasztaltam, és korábban már említettem is, hogy kapar ha kell, ha nem! Ahol más 1 hengeres enduro/cross szinte alapjáraton pöfög felfelé, minden rakoncátlankodás nélkül, ott az Rxv-vel igencsak küzdeni kell, hogy rajta maradj...
Az biztos, hogy nem annak a motorja az Rxv, akinek a köridő számít, hanem aki szeret küzdeni a nyers erővel!
Szerintem az 550-es Rxv ugyan olyan ilracionális terepre, mint egy 500-as 2T! ~70Le-őt képtelenség "veszteség nélkül" átvinni a talajra, főleg ilyen teljesítmény leadással mellett, mint amilyen az 550-es Rxv-nek van! De én valamiért az ilracionális dolgokat szeretem!
Van egy eladó SBS szinter (angol) fékbetétem SXV be, teljesen új csak beszerelve volt, de aztán időközben vettem egy másik komplett féket amibe sajna nem jó a betét. Elvileg ez a legjobban fogó betét ami kapható bele. 6000 Ft + posta.
Rxv tulajokhoz 1 kérdés.Ti is észrevettétek,hogy jobban kopik a hátsó gumitok,mint másoknak? Elég sportosan vezetek,de az a baj,hogy akkor is kapar ha "nem" akarom.Ebből adódóan gondolom,hogy jobban kopik,mint más motorokon.
Ebben nem volt stift és a belső átmérője is szimetrikus a kormány vékonyabbik részével. Nekem pont arra a részére esik sajnos, ahol a kormány elkezd vastagodni, így a kapcsoló bal oldala alatt még vékony a kormány, a kapcsoló közepétől meg vastagodik. Ezért egy kézi csiszológéppel kúpossan kiköszörültem...
Ahogy hasonlítom az enyémmel.....egyforma.Ha jól emlékszek akkor van valami stift,hogy ne forduljon el a kapcsoló ugye? Nekem is már a törésben van a kapcsoló.
Akkor végre lenne olyan ember köztünk, aki már élőben is látta működni az XV tunert...
Egyébként mi a "gond" a mocid jelenlegi programjával?