Azt esetleg valaki tudja, hogy milyen módon lehet programozni az Ecu-t? Olyan mint a Hayabusán, hogy 500rpm-enként lehet módosítani, vagy más szisztémával? Jó lenne egy olyan térképet írni rá, ahol sokkal lineárisabb lenne a teljesítmény leadása!
Ahogy a barátom fogalmazott a hétvégi 2 napos élvezkedés után (ő régen enduroban versenyzett), mikor kérdeztem, hogy mit hogyan kell csinálni... ?!:
"Sok sok km terepen az a megoldas! De a te motoroddal nagyon oda kell figyelni mert nagyon vad! Ma ujra ezt tapasztaltam. Kis gaz nem megy nagy gaz hanyat basz!"
Na erre szeretnék megoldást...!
Én is vettem már egy plusz gyári ventillátort, hogy majd jól felrakom a másik hűtőre..., aztán jó nagyot koppantam, mikor oda akartam próbálni!
Nem csak a hűtő csöve van útban, azt még viszonylag könnyen meg lehetne oldani, de sajnos útban van az olajtartály oldalán lévő kivezetés is, és azt azért elég macerás lenne áthegesztettni, főleg úgy hogy nem tudni belül merre megy tovább a cső...!
Oké lenne,de akárhogy néztem ma,nem stimmelne a behelyezése a csövek miatt.Tehát nincs bajom az árral,de szeretnék egy plusz ventit a baloldalra.Anno valamikor valaki,csinált itt a fórumon számítógép ventiből + hűtést.
Ma elvittem gumishoz és ha már ki volt szedve a kerék, gondoltam nézzük meg a kerékagy csapágyakat is... Feltette a gumis a centírozó padra a kerekt és kézzel megforgatta, rögtön hallani lehetett, hogy ez biza csere lesz...
Na mondom akkor szedje ki mind a hármat és elmegyek a csapágyboltba újat venni.
Hááát ezek az Olaszok nem "főznek szarral"! Oda adtam az eladónak a gyári csapágyat (SKF), mondom neki, hogy ilyet, de ha lehet inkább ennél jobbat kérek. Olyan árat mondott, hogy rögtön előkotortam a zsíros zacskóból a másik kettőt, hogy átgondoljam hányat is kell vennem...
Szerencsére a háromból kettő még jó volt, így csak 5717Ft-om bánta az NTN csapágyat + 561Ft volt a két porvédő szimering...!
Azt hittem hogy olcsóbb "móka" ez a csapágy csere...
A haver mesélte, hogy anno a Wr450F-ben cseréltetett a hátsó futómű himbájában csapágyakat több mint 50e forintért!
Nem semmi árak vannak...
13.000-km után,kettő rovátkával van kint a láncfeszítő rudazata.Kíváncsi voltam hogy mennyit nyúlott a vezérműlánc,szerintem ez nagyon korrekt.Ellenőrizte már valaki ?
Én nem vagyok olyan ügyes mint te!
Volt kint ma egy CR250-es, na az sem volt piskóta, vagy egy órán keresztűl alázott... , de jó fej volt nagyon az ember!
Lehet, hogy az új árához képest nem sok, nem tudom mennyibe kerül, de én ennyi pénzt biztos sosem adnék egy kipufogóért, mégha aranyból is lenne!
Abban igazad, van hogy ha eladni akar az ember, akkor szarért-húgyért tudja csak, viszont mikor venni akar, akkor mindent arany árban mérnek!
Ahogy a barátom fogalmazott a hétvégi 2 napos élvezkedés után (ő régen enduroban versenyzett), mikor kérdeztem, hogy mit hogyan kell csinálni... ?!:
"Sok sok km terepen az a megoldas! De a te motoroddal nagyon oda kell figyelni mert nagyon vad! Ma ujra ezt tapasztaltam. Kis gaz nem megy nagy gaz hanyat basz!"
Na erre szeretnék megoldást...!