Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt esetleg valaki tudja, hogy milyen módon lehet programozni az Ecu-t? Olyan mint a Hayabusán, hogy 500rpm-enként lehet módosítani, vagy más szisztémával? Jó lenne egy olyan térképet írni rá, ahol sokkal lineárisabb lenne a teljesítmény leadása!
Ahogy a barátom fogalmazott a hétvégi 2 napos élvezkedés után (ő régen enduroban versenyzett), mikor kérdeztem, hogy mit hogyan kell csinálni... ?!:
"Sok sok km terepen az a megoldas! De a te motoroddal nagyon oda kell figyelni mert nagyon vad! Ma ujra ezt tapasztaltam. Kis gaz nem megy nagy gaz hanyat basz!"
Na erre szeretnék megoldást...!
Majdnem így jártam,más megoldás kel.Rajta vagyok a témán.
Én is vettem már egy plusz gyári ventillátort, hogy majd jól felrakom a másik hűtőre..., aztán jó nagyot koppantam, mikor oda akartam próbálni!
Nem csak a hűtő csöve van útban, azt még viszonylag könnyen meg lehetne oldani, de sajnos útban van az olajtartály oldalán lévő kivezetés is, és azt azért elég macerás lenne áthegesztettni, főleg úgy hogy nem tudni belül merre megy tovább a cső...!
A terep jóval drágább,de valamit valamiért.
Oké lenne,de akárhogy néztem ma,nem stimmelne a behelyezése a csövek miatt.Tehát nincs bajom az árral,de szeretnék egy plusz ventit a baloldalra.Anno valamikor valaki,csinált itt a fórumon számítógép ventiből + hűtést.
Ma elvittem gumishoz és ha már ki volt szedve a kerék, gondoltam nézzük meg a kerékagy csapágyakat is... Feltette a gumis a centírozó padra a kerekt és kézzel megforgatta, rögtön hallani lehetett, hogy ez biza csere lesz...
Na mondom akkor szedje ki mind a hármat és elmegyek a csapágyboltba újat venni.
Hááát ezek az Olaszok nem "főznek szarral"! Oda adtam az eladónak a gyári csapágyat (SKF), mondom neki, hogy ilyet, de ha lehet inkább ennél jobbat kérek. Olyan árat mondott, hogy rögtön előkotortam a zsíros zacskóból a másik kettőt, hogy átgondoljam hányat is kell vennem...
Szerencsére a háromból kettő még jó volt, így csak 5717Ft-om bánta az NTN csapágyat + 561Ft volt a két porvédő szimering...!
Azt hittem hogy olcsóbb "móka" ez a csapágy csere...
A haver mesélte, hogy anno a Wr450F-ben cseréltetett a hátsó futómű himbájában csapágyakat több mint 50e forintért!
Nem semmi árak vannak...
A vasárnapi motorozás sajnos így záródott ("szerencsére" már hazafelé) :
A hátsó lámpa?
Az eladó ami a képeken van,vagy esetleg más is van?
szia!
15.000.- ft lenne postával együtt.
Szia.Mi lenne az ára a hűtőventilátornak ?
13.000-km után,kettő rovátkával van kint a láncfeszítő rudazata.Kíváncsi voltam hogy mennyit nyúlott a vezérműlánc,szerintem ez nagyon korrekt.Ellenőrizte már valaki ?
Jó! De csak volt, eladtam most KTM van
Milyen a Dorsoduro?
Én nem vagyok olyan ügyes mint te!
Volt kint ma egy CR250-es, na az sem volt piskóta, vagy egy órán keresztűl alázott... , de jó fej volt nagyon az ember!
Akkor figyeld hogy csinálom 6:18-tól, lendületből felmegy:
Hát ez az... , sajnos nem vagyok (egyenlőre) "Buckalakó"...
Pedig indulni akartam az Erzberg Rodeón, de most átértékelődött bennem a dolog...!
Van erre felé is de.....kikerüljük ha 1 mód van rá!
El is hiszem,hogy felétek rosszabb a helyzet!
Az a baj itt nálunk, hogy ha már lemész itt a környéken az aszfaltról, akkor már rögtön ott a tájvédelmi tábla a legtöbb helyen..!
Pedig az csak egy kis bucka nem is hegy
Na ezt a budai oldalt egyszer majd meg kell néznünk nekünk is!
Mindenki fel tudott ma ott menni, csak én bénáztam el mindig a tetejénél...
Csobánka
Lehet, hogy az új árához képest nem sok, nem tudom mennyibe kerül, de én ennyi pénzt biztos sosem adnék egy kipufogóért, mégha aranyból is lenne!
Abban igazad, van hogy ha eladni akar az ember, akkor szarért-húgyért tudja csak, viszont mikor venni akar, akkor mindent arany árban mérnek!
Hol találom holnap ezt a helyet?