Abszolut van benne "fantázia", mivel ezt az átalakítást már a gyár is meglépte, ha jól tudom 2009-től, így gyári/bontott alkatrészből is tudod orvosolni ezt a problémát! Az önindító felújítás sajnos csak ideig óráig működik, nálam sem vált be! Azt lehet tudni, hogy mennyiért csinálja meg neked a szaki?
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi, ajánlottak nekem egy ügyes szerelőt, fel is hívtam. Rendes volt mert el is jött megnézni a gépezetet, elmondása szerint az önindítóm a ludas az indításban, mert gyengén teker, ami szerintem is igaz, pedig most lett tekercselve De Ő meg tudja oldani az önindító áttételezést, legyártatja a megfelelő fogaskerekeket, hogy sokkal kevesebb erőt keljen az önindítónak kifejtenie az induláshoz. Ebben láttok fantáziát? Mert ha igen akkor megcsináltatom, de nem akarok fejes ugrani a projektbe, mert nem túl olcsó. Köszi
Szia!
Objektív véleményre szerintem akkor sem fogsz jutni, ha végig olvasod a fórumot. Mert általában, mint minden fórumon, itt is akkor ír be az ember ha valami problémája van a motorral és nem akkor amikor hónapokon keresztűl jókat csapatott vele! A másik, hogy vannak olyan tulajdonosok akikre még "biciklit sem bíznék", nem hogy versenymotort, főleg nem egy ilyen kuriózumot! És vannak olyanok is akiknek a "szar is ízetlen" és mindenki motorja szar, csak az övé nem (márha egyáltalán van/volt is neki valaha)! Valaki imádja, mert szinte semmi gondja vele! Valaki utálja mert sok baja van vele!
Valaki meg elfogult és kompromisszumot kötött a hibáival/előnyeivel és úgy imádja ahogy van, mert nem egy tucatmotoron ül! Nem mindegy, hogy kitől és mit veszel(!), mert mindenből ki lehet fogni a "szart" és a jót is, mint általában minden márkánál és típusnál! Ha gondos gazdája volt és te is az leszel, akkor valószínű nagy mosolyt fog csalni az arcodra, ha viszont nem, akkor megkeserítheti az életed és pénztárcád!
Azzal viszont tisztában kell lenned, hogy ez egy üzemórás versenymotor (ráadásul itt szinte mindenből dupla kell!) és ennek megfelelően is igényli a törődést, tehát nem egy közértbe járós DRZ, de nem is azt az élményt nyújtja!
Két dologban biztos lehetsz. Az egyik, hogy gyönyörű (szubjektív)!
A másik hogy rettenetes erő van benne "és nem fél használni(!)" (objektív)!
Azt meg, hogy amit kinéztél magadnak milyen, senki sem fogja tudni megmondani, mert senki sem lát a gép belsejébe és a jövőbe!
Te tudod, hogy mi az elképzelésed/elvárásod, mire akarod használni, mekkora a pénztárcád és milyen tudásszinten állsz! Egy biztos, hogy ebben a kategóriában nem fogsz olyan motort találni semilyen márkából/típusból, akár újból akár használtból, amit nem lehet "agyonütni" és soha semmi bajod nem lesz vele!
Tehát ahogy szokták mondani: "a puding próbája az evés"
szia!
a szoftver nem romlik el, ha jó volt, jó is marad.
a másik dolognak amit említettem, sokkal nagyobb jelentőssége van. a helyes beállításokra gondolok. az hogy harmadszorra indul a bicaj elég betegesen hangzik. ott valami nem fasza.
amíg 3x kell indítózni, addig enni is fogja az önindítókat.
a kétpólusú gyertya a legjobb választás, többet ér akármilyen irídiumos hülyeségnél.
de ha azt akarod, hogy sokáig jó legyen a bike, akkor szakszerviz - beállítás. (szinkronbeállítás, tps beállítás) az én bicajom is épp most készül a szezonra......
Igen volt, ott találkoztam vele!
Szokott ide írogatni de röstelem nem emlékszem a nevére olyan lázban égtem!
Hungaroring mellet van a gödörben!
Ahogy mész a ringre a rövid úton mellette balra lent a fák között!
Látom volt más is Rxv-vel!
Ki(k) voltak azok, ismered őket?
Merre jártatok?
Ha még egy videót felraksz a múlt hétvégi endurózásról, akkor a kardomba dőlök!
Hogy lehettem ekkora kuki, hogy a FEHOVA-t választottam...?!
Én úgy tudom azzal is VB gyöztes volt!
És most már nem versenyzik amikor kint voltunk is éppen esett egy nagyot, nagyon sok sérülést össze szedett.
Én úgy tudom nyugdijas!
A véleményetekre lennék kíváncsi, ajánlottak nekem egy ügyes szerelőt, fel is hívtam. Rendes volt mert el is jött megnézni a gépezetet, elmondása szerint az önindítóm a ludas az indításban, mert gyengén teker, ami szerintem is igaz, pedig most lett tekercselve De Ő meg tudja oldani az önindító áttételezést, legyártatja a megfelelő fogaskerekeket, hogy sokkal kevesebb erőt keljen az önindítónak kifejtenie az induláshoz. Ebben láttok fantáziát? Mert ha igen akkor megcsináltatom, de nem akarok fejes ugrani a projektbe, mert nem túl olcsó. Köszi
Objektív véleményre szerintem akkor sem fogsz jutni, ha végig olvasod a fórumot. Mert általában, mint minden fórumon, itt is akkor ír be az ember ha valami problémája van a motorral és nem akkor amikor hónapokon keresztűl jókat csapatott vele! A másik, hogy vannak olyan tulajdonosok akikre még "biciklit sem bíznék", nem hogy versenymotort, főleg nem egy ilyen kuriózumot! És vannak olyanok is akiknek a "szar is ízetlen" és mindenki motorja szar, csak az övé nem (márha egyáltalán van/volt is neki valaha)! Valaki imádja, mert szinte semmi gondja vele! Valaki utálja mert sok baja van vele!
Valaki meg elfogult és kompromisszumot kötött a hibáival/előnyeivel és úgy imádja ahogy van, mert nem egy tucatmotoron ül! Nem mindegy, hogy kitől és mit veszel(!), mert mindenből ki lehet fogni a "szart" és a jót is, mint általában minden márkánál és típusnál! Ha gondos gazdája volt és te is az leszel, akkor valószínű nagy mosolyt fog csalni az arcodra, ha viszont nem, akkor megkeserítheti az életed és pénztárcád!
Azzal viszont tisztában kell lenned, hogy ez egy üzemórás versenymotor (ráadásul itt szinte mindenből dupla kell!) és ennek megfelelően is igényli a törődést, tehát nem egy közértbe járós DRZ, de nem is azt az élményt nyújtja!
Két dologban biztos lehetsz. Az egyik, hogy gyönyörű (szubjektív)!
A másik hogy rettenetes erő van benne "és nem fél használni(!)" (objektív)!
Azt meg, hogy amit kinéztél magadnak milyen, senki sem fogja tudni megmondani, mert senki sem lát a gép belsejébe és a jövőbe!
Te tudod, hogy mi az elképzelésed/elvárásod, mire akarod használni, mekkora a pénztárcád és milyen tudásszinten állsz! Egy biztos, hogy ebben a kategóriában nem fogsz olyan motort találni semilyen márkából/típusból, akár újból akár használtból, amit nem lehet "agyonütni" és soha semmi bajod nem lesz vele!
Tehát ahogy szokták mondani: "a puding próbája az evés"
Szeretném a véleményetek kérni a 2007-es Aprilia RXV 450-ről!
Szóltak hogy van egy KTM sm szett okosba . RXV-be sztem befaragható. Hátul 4,25 elöl 3,5. Fékkel együtt 120, nélküle 100. Ha valakit érdekel jelezze.
Tudsz esetleg ajánlani egy jó szervizt?
Kb mennyibe kerül öszvissz?
a szoftver nem romlik el, ha jó volt, jó is marad.
a másik dolognak amit említettem, sokkal nagyobb jelentőssége van. a helyes beállításokra gondolok. az hogy harmadszorra indul a bicaj elég betegesen hangzik. ott valami nem fasza.
amíg 3x kell indítózni, addig enni is fogja az önindítókat.
a kétpólusú gyertya a legjobb választás, többet ér akármilyen irídiumos hülyeségnél.
de ha azt akarod, hogy sokáig jó legyen a bike, akkor szakszerviz - beállítás. (szinkronbeállítás, tps beállítás) az én bicajom is épp most készül a szezonra......
Csak a helyi menők így szokták meg!
Szokott ide írogatni de röstelem nem emlékszem a nevére olyan lázban égtem!
Hungaroring mellet van a gödörben!
Ahogy mész a ringre a rövid úton mellette balra lent a fák között!
Ki(k) voltak azok, ismered őket?
Merre jártatok?
Ha még egy videót felraksz a múlt hétvégi endurózásról, akkor a kardomba dőlök!
Hogy lehettem ekkora kuki, hogy a FEHOVA-t választottam...?!
A 7 végi bandázás!
És most már nem versenyzik amikor kint voltunk is éppen esett egy nagyot, nagyon sok sérülést össze szedett.
Én úgy tudom nyugdijas!