Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt még KTM el ment és ez után jött az Aprilia a következő évben!
van egy pár eladó cuccom a motoron kívül.. az sm-szett RXV-hez alakítva távtartókkal féktárcsával fogaskerékkel együtt,, van még rendszámtáblatartós kristálylámpa,, ülés ,, irányjelzők,, tükrök,, fekete első sárvédő. akit érdekel írjon vagy hivjon megegyezünk :)

itt a link:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Németbe küldi csak alaphelyzetbe az eladó, ha van német ismerős akkor neki ingyenes a szállítás tehát 69 euro. Megvételbe tudok segíteni csak kell német ismerős.
Ebay rendeléshez hót hülye vagyok.
Aha,köszi.
Az akkor pont nekem való rehab endurózás volt akkor!
Nem bánd mert nagyon pudingok voltunk! :-)
Én úgy tudom a ventilátort az ECU vezérli nincs a szokványos hőgomba. Magát a ventilátort úgy tudod hogy egyen 12V ra rákötöd ha pörög akkor működik.
Hűtőventilátor,működését,hogyan ellenőrzitek ?A blokktesten a gombát összezártam,semmi.VAGY HOGY ?Dikk.
Ha holnap nem mennénk a haverokkal a FEHOVA-ra, akkor csatlakoztam volna...
Sajnálom!
Én megveszem csak legyen kézzel fogható,esszerű keretek között.
Egy alternatíva a hátsó lábtartóra
http://www.af1racing.com/store...
Holnap csapatunk egy kicsit terepen!
Mivel én fél éve nem ültem motoron + el volt törve a lábam így nem lesz hosszú menet!
11kor találka a 2/A Shell kut DKeszi, Fót között! Max 14:00 ig kb lesz a menet.
Még mindig nem találtam oda való megfelelőt ,de levenni nem nagyon akaródzik,mert a csajokat csak így tudom vinni.Bármikor bárhol találsz nekem egy oda való csinosabbat,szívesen átveszem tőled,akár még érte is megyek személyesen.Tudom hogy csúnya,kényszermegoldás,de ha gyorsan megyek nem látják.
Még mindig az a hátsó lábtartó az ami egyből feltűnik a motorodon!
Tavaszvárás.V2
Én azért titkon sejtettem hogy ez nem volt 1szerű menet!
Grat a kitartáshoz.
Hát nem volt egyszerű.
Köszi!
A vázat nehéz volt átfaragni a Kawa blokkhoz?
Amúgy grat a kreativitáshoz és a kitartáshoz!
Fhuhh, volt egy pár. Rövidentömören: kb egy hétig vakartam a fejem, hogy ez a bazi blokk hogy fog beférni ebbe a keskeny vázba. Aztán miután vagy 60-szor lógattam alá csekély 62 kilóját, és végül benne volt, teljesen új airboxot kellett hozzá tervezni, majd legyártani. Aztán probléma volt még a benzinpumpa is, mert a kawa Keihinje nem olyan lapos mint az SXV-é(az meg sem volt nekem), így mivel a kipufogót úgyis száműztem az ülés alól, oda egy átkalapált Simson Schwalbe benzintank került, amit összekötöttem a gyári műanyagtankkal, így kapva 12 literes dupla tankot, és annak az aljában már elfért a Kawa szivattyúja. Viszont kiderült, hogy ha már csak abban van benzin, akkor egykeréken illetve stoppie-nál előre-hátra löttyent benne a benzin, ami miatt mindig leállt a gép. Úgyhogy levágtam a szivattyú gallérját, és faragtam hozzá egy olyan nyújtott 6szögletűt mint az Apriliáé, és feljebb is toltam a kilógó részt a tankba, és azt hegesztettem körbe rajta. Így már elfért a gyári műanyagtankban. A póttankból meg lett egy egészen méretes csomagtartó. Volt gondom még a hűtővel, az olajleeresztő pöcs lenyisszantásával a karter aljáról, a váltókar áttételének illetve megfordításának megoldásáról, meg még pár aprósággal amik nem számottevőek, de kellett jó fél év mire minden kiforrott lett.
A cél a tartósság volt, illetve hogy haladós legyen a gép. Így egyhengeres kalapács szóba sem jöhetett.
Amúgy egy ilyen projektnél mire kell odafigyelni, nálad mik voltak a buktatók amiket később korrigálni kellett?
Anno nem gondolkodtál 1 hengeres blokk beépítésében? Pl.: XR650r, FMX650, FS/FE650 vagy valamelyik nagyobb köbös KTM...
Gondolom azoknak az installálása sokkal egyszerűbb lett volna és az "erő is velük van" az 1 henger feelingjéről nem is beszélve!