Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak emiatt, eléggé erős konstrukciós hibákat vélek felfedezni ebben a gépben, node nálam is voltak ilyenek, javítottam őket, és most már.már tökéletes.
Mivel te találtad ki elöbb tied a pont!
Én azért csak maradnék a bölcsővázas megoldásnál, mint általában az enduróknál/supermotóknál, mert az legalább védi a blokkot alulról...!
Meg meghagyta a gyári kawa-hűtőt, ami miatt el kellett vágja az első sárvédő végét. Én megoldottam egy banánhűtővel, ami jóval nagyobb felületű is, és elfér a sárvédő mögött.
Illetve meglehet, hogy a blokk hátulja tényleg feljebb van, de az eleje jobban előre van billentve. De a kipuf akkor is gáz, lépcsőzés kizárva!
Egy szemmel nincs feljebb ebben a blokk, ráadásul meghagyta a gyári leömlőt a blokk alatt, plusz az olajleeresztő pucut is, így még alacsonyabb, mint az enyém!
Legyen az eredmény 1-1, mert nagyon csúnyán van hegesztve, viszont a blokk feljebb van húzva a tiedhez képest, így magasabb a hasmagassága és kisebb a hézag a tank/váz és a blokk között, így nem különül el annyira a blokk a motor többi részétől!
De mind a két munka felett fejet hajtok!
Na melyik a szebb-jobb megoldás? Az enyém vagy az övé?
http://www.motorpasionmoto.com...
Ma fél év után, gyertya csere, lengéscsillapitó olaj csere, gondoltam beröffentem.
Sajnos elsőre 10 inditás után lemerült az aksi ami már 7éves!
Felraktam egy órára tölteni majd ujra probálkozás és 3.ra elkapta a nyavajás és beindult járt kb 1p majd leállt ujra megint 1p leállt.
Tyűűűű mondom itt valami gond lesz, aztán ujra picit több gázon tartva már nem állt le szépen járt kétszer bekapcsolt a ventilátor aztán leállitottam!
Vettem 7,5 w olajat holnap töltöm befele!
Most az enyém is hasonló...
Ha jól látom levegös.
Vagy régi 400 vagy a 650.
Ha nem ismerném a típust, akkor simán elhinném, hogy gyári, olyan szépen megcsinálták! Szerintem is kimondottan jól áll benne az egy henger! Ha talál valaki róla több anyagot, akkor kérem, hogy linkelje be ide!
Én a gyári gépről már az elejétől kezdve hiányolom a bölcső vázat, mert nincs sok bizodalmam avval kapcsolatban, hogy a blokk annyira szereti, ha felhasal a motor egy fatörzsön vagy sziklán...!?
Nincs sajnos, fércbukon tanáltam a képet, énis meghallgatnám, meg sasolnék róla több képet! Kifejezetten jól áll abban a vázban az 1hengeres!
Több képet vagy videót nem találtál róla? Kiváncsi lennék, hogy milyen hangja van az egy hengernek az Rxv gyári kipufogójával?
Mert ha jól látom, akkor ez Rxv alapokra épült!?
Passzolok.
Ez melyik Hondának a blokkja?
Nem 600-800km él cserélt olajat, hanem mérföldenként, vagyis ~1000-1300km-nél!
Ahhoz képest én "olajcsere fetisiszta" vagyok, mert max. 10-15üó-ként (max. 500km) mindig "kidobattam" belőle a márkaszervizben a motorolaj/olajszűrő és váltó olajat!
Pedig én csak "műmájer" endurós vagyok, aki elnézést kér magában a motortól ha "kátyúba" megyek vele a földúton és az az első mikor hazaérek, hogy lemosom gőzborotvával, utána kompresszorral megszárítom és WD40-el minden forgó/mozgó/csúszó alkatrész lefújok és a láncot befújom láncspray-el!
Hoppáhoppá, valaki más is sejt valamit!
Jókis oldalnak tűnik
Ahogyan látom 550 es.
Még szerencse hogy 450 esem van, túl lett az méretezve sok ott a ló!
http://www.apriliapartsbuyer.c...
Itt pedig nincsen vám!
Költsége darabonként ha jól rémlik 8-10 ezer Ft körül alakul tehát ~ 40 ezer kb.

ITT
pont egy 2011 es motort bontanak szét és még króm kupakos volt.
Azt írják hogy 7581 sorozatszámú volt amit elsőnek látott gyárilag DLC felületkezelt kupakokkal.

DLC bucket néven szoktam látni angolul, vagy valve lifter bucket, itt 23 dollár: LINK

Új fajta DLC felületű cikkszáma: 855632

Elég rossz látni hogy elmondása szerint 600-800 Km -ként cserélt olajat és hogy megkoptak már a csapágycsészék