Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső
Hát meg lett a probléma oka
fogaskerék törés, kicsi és a nagy is eltört:S
szóval ha van valakinek plusz akkor érdekelne
Nagyon ritkán járok arra.
Rotax122.
Nem is tudtam ,h Csongrádi vagy,nem régibe voltam Mindszenten pályán,arra nem szoktatok motorozni?
okés
köszi
én arra gondoltam hogy szétszedem és kitakarítom ahogy csak tudom
nem tudom a hűtőt milyen szerrel lehetne átmosni
na mind1
akkor szétkapom és megnézem
Lehet hogy letörtek a víizpumpa lapátjai, vgay extrém esetben tele van a hűtőd vagy a csövek ganéval ami miatt nem tud áramolni a víz.
A vízpumpalapát törését pl. az tudja okozni hogy nem fagyálló volt a motorban télen, emiatt egy kicsit megfagyhatott a víz, és így lett beindítva.
Nem nehéz ellenőrzni, hogy az-e a gond. Le kell szedni a kuplung oldali deknit és utána már ki lehet húzni az egész vízpumpát, csak egy csavar fogja.
De amugy olyat csinál: hogy koppig felöntöm a hűtőt, a víz rotyog, a henger forró, a hűtő meg szinte hideg.
Na ez miért lehet?
Amugy jó lenne ha nem lenne több baja mert egy két kör után már nagyon megszerettem az rx-et :D...Nem sok motort sikerül megszeretnem egyből, de most sikerült :)

na mind1

Szóval gondolkodjatok már mi lehet a gond
Cső
Hát akkor itt valami nagy gáz van, mert most lett a vízfedél heggesztve, szóval azt levettük és nincs alatta semmisem.
Csak a csupasz vízfedél...alatta meg rögtön a hengerfej.
Akkor nyilván átbasztak...
Ha most nekem nincs termosztátom az baj, erre rájöttem...HA VAN VALAKINEK ELADÓ AKKOR SZÓLJON MÁR LÉGYSZI!
Vagy mondjatok valami okosat
addig is köszi
Üdv: Zsolt
Szia.

Kicsit még várok vele mert lehet lessz egy komplett alkatrész motorom és azon van minden, csak várok a visszajelzésre.

Ha másképp alakul, jelentkezem.
Ott van a víztérfedél alatt, ahol jön ki a vízcső a hengerfejből.
Úgy is megnézheted hogy jó e, hogy kiveszed belőle és jó meleg vízben megnézed hogy nyit-e, vagy összerakod anélkül és megnézed hogy forralja-e még a vizet (termosztát nélkül nem érdemes használni sokat, főleg télen nem, mert sok idő mire normálisan bemelegszik).

Ha így se jó akkor esetleg átereszt valamelyik hengerfej tömítés. Ezt úgy lehet kideríteni, hogy letekered a hűtősapkát, és megnézed hogy beindított motornál jönnek-e fel buborékok, ha jönnek, akkor tömítéscsere.
cső
hát nem tudom, azt se hogy hol van az a motoron
az én motorom 123-as blokkos...azon is van?
csak mert én nem találtam rajta semmit
a blokkba bemegy egy cső, a vízfedélen kijön, és belemegy a hűtőbe
más nincs rajta
ilyenkor mi van?
üdv: Zsolt
Helló!

8eFt az egész egyben.
Az komoly, akkor még annak a hirdetése van fent akitől te vetted, sőt még az az előtti tulaj hirdetése is fönt van. Tegnap fölhívtam és mondta, hogy nagyon nagyon régen eladta. Kár pedig patent kis gép.

Esetleg valakinek eladó RX 125 itt Hajdú Bihar megye környékén? Legyen rendszámos és max 350E ft.
Hello, nem én voltam, de lehet hogy az én motorom, csak még fennmaradt a hirdetés. májusban vettem.
Hello

Egészen véletlenül nem te hirdeted a gépedet a motor.hu-n 350E-ért?
Engem érdekelne ha így van.
Aprilia Tuareg Rally 125 bontás! Fejidom, Idomok, farokidom, tank, lámpa, lámpatest, műszerfal, Gianelli első sportrezonátor, sárvédő stb. Aprilia Tuareg Rally 125-höz egyben vagy külön külön olcsón eladóak. Ár megbeszélés szerint, kérésre küldök képet. Érdeklődni telefonon vagy e-mailben.
Hello, látom szentesi vagy, én csongrádi :)
Lehet hogy nem nyit a termosztátod.
sziasztok
segítség kéne!
miért van az hogy az rx-em kb 1 km után forralja a vizet?
nem rég vettem a motort és még csak ma lett kész, szóval nekem ez még új.
köszi a válaszokat
üdv: Zsolt
Dellortó 35-ös karbi eladó AKCIÓS áron sűrgős lenne nagyon!
Posta ok
Aprilia rx 125-ön volt használva
Eladó benzin csap kellene rx 125-re
Ha van valakinek írjon már!
Hello.Sürgössen kellene egy rx 125-ös motorhoz egy meghajtocsiga.Elöre is köszi
gyárilag NGK B10EG vagy NGK B10EGV kell bele, ha rákeresel a gyertyákra a kompatibilitási listán rajta van hogy mikor 125-ös rx-hez jó! de neked is tuti ez kell bele!
Pneumatikus power lévén a kipufogógáz tölt fel egy ballont, ami kiemeli a szelepet a hengerből. Állítani úgy tudod, hogy a tetején lévő piros színű (a képen az 1. mutatja melyikről van szó) tekerőt állítod.
Azzal tulajdonképpen a ház és a ballon között lévő rúgó előfeszítését állítod. Minél feszesebb a rúgó (minél lentebb van tekerve a piros állító) annál több gáz kell a feltöltéshez és a nyitáshoz, emiatt később tud csak nyitni. Értelemszerűen ellenkező állítás esetén azt éred el, hogy korábban fog nyitni.
Cs3r!
Köszönöm a válaszokat szoktam vaterázni is lehet ,h rápróbálok,de új NGK-t vettem bele és alig akart beindulni,és eléggé használom a gépet is.
*rakjatok
xĐ bocsi
hellósztok
van itt valaki akinek nem elektromos a power-je, hanem simán csak bowdenes?
ha van akkor légyszi rekjatok már fel képet róla hogy hogy is működik az, már mint hogy hogy tudom megcsinálni hogy csak 3/4 gáz után nyisson ki!
előre is köszi
üdv: Zsolt