Sziasztok!
Én is hasonlóan jártam, 94-esként vettem a gépet, aztán kicsit utánna néztem, plusz az Italmondo-ban is felvilágosultam... Picit hamarabb született a gép....
Valaki kérdezett itt hátsó gumi méretet: Nekem 120-as volt hátul, gyárilag az kéne rá, bitang erős a gép, de ha enduro-light krosszra mész nagy lesz hátra szerintem.. Én 110-est toltam rá, és ezzel jobban boldogul, ha krosszgumiról beszélünk! Sőt, az igazi krosszosok még ezt is sokallják.... A képen még 120-as hátsóval van.
Hello eladóvá vált aprilia rx 160 polini szetel felujitot motorom hozzáadom agyári 125 ist dugoval mindennel világitás minden müködik ön olajzó nincsen .semi gondom nincs vele és nagyot lépet hát még most auto csre érdekell havalki tudnavali jót +blokot adok hozá alktrészekkel . jani1005@citromail.hu msn: jani@ezvan.ez
ár: 230 000 ft. teljesen felujitva.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Nem veszekedésből mondjuk hogy valótlan az évjárat és nem is azért, hogy bárkit sértegessünk! Például nem árt tisztában lenni az évjárattal, ha mondjuk alkatrészt akarsz rendelni... rossz évjáratot ad meg az ember, utána meg megy a sírás hogy mérnem jó az alkatrész, szemét kereskedő, stb stb
Én nem azt mondta hogy nem látom be én azért voltam annyira biztos abban hogy 95 ös mert amiket néztem ilyeneket azok 95-ös ként vannak hirdetve
De én csak a tanknak az idomát néztem nem néztem azt hogy melyikben milyen blokk van...meg milyen sárvédő...stb
A sértegetést meg be lehet fejezni mert más is neki tud állni...(bár nem akarok)
De jólvan én elhiszem hogy ez régebbi évjárat... De ettől függetlenül meg vagyok vele elégedve... és lehet az én szemem rosz de semmivel sem látom csunyábnak a többinél
Lehet azért mert mindenkinek a sajátja a szebb...
MOst ezzel nem azt akarom mondani hogy nincs olyan amit meglátok és azt mondom hogy de jó volna ha az anyém is így nézne ki...
Szerintem ez forditva gondoltad vagy nem nekem.Mert Én mondtam meg másik két srác hogy régi a gép stb..: ezért-meg-ezért-meg-ezért.... és a másik kolega volt tévhitben akié, nem mi
Nekem most nincs rx-em de kajtatok 1000-el utána, terepre kellene egy papírok nélkül.
Amugy persze tévedni emberi dolog csak van aki nem látja be..
Kösz az infokat.
Végülis a lényeg hogy ne legyen vele gond,nem pedig hogy mikori évjárat. Veszekedni + felesleges. De az mondjuk tény hogy 2 en alátámasztották hogy ez bizony nem az az évjárat aminek állitod ! Akkor legalább elfogadhatnád hogy tévedtél. Hiszen tévedni emberi dolog.
Hát most feladtad a leckét , mert ugyan a lengővilla még a régebbié de minden más már az új formatervezést tükrözi. Szerintem az első sárvédő valami más motoré de tökéletesen passzol az összképbe.Ha másfél éve vetted anniyért akkor az teljesen reális ár volt érte azóta csak olcsóbbak lettek. Amúgy a felnijeidbe bele vannak ütve az adatok ami alapján megtudhatod hány éves a motor, ugyan ez a helyzet az idomokkal is.Röviden tömören ennyi, de Te legalább megérted és elfogadod, nem úgy mint néhány retardált csicska aki a szarát is megenné ha nem lenne büdös akkor is kiáll az igazáért még ha idiótaságot is állít miközben 3an mondják az ellenkezőjét. Hali
Jolvan kicsi majd tanulok akkor jó?
Nah grtaulálok...
De tök mindi hogy milyen évjárat én máséval mit foglakozzak mindenki a sajátjával 1995 ösként vettem ezen az évjáraton is hirdetem és nem kevesen keresnek érte gondolom nem azért hivogatnak mert 150 ért akarják elvinni...
Na de mind1 foglakozzon mindenki a saját dolgával én ezzel többet nem foglakozok...
Amúgy még az is eltérő lehet, hogy a 89 eseken még lyukacsos a féktárcsa mig a fiatalabbakon már vágottan csikozott van, illetve más a kipuff rendszer is a régebbieken, más az első dob és ebből kifolyólag a hátsó dob állása is vizszintesebb míg az újabbakon a másfajta első rezonátor miatt a hátsó dob is felfele íveltebb gyakorlatilag jobban "sportosabban" is néz ki úgy már.
1,Ez nem veszekedés hanem csak arról próbálunk meggyőzni (most már 2-en) hogy teljesen
el vagy tévedve ha azt gondoltad valami fiatal motoron lovagolsz, de te erre fel csak mégnagyobb hülyét csinálsz magadból.. mert mint kiderült azt sem tudod mennyi idős a motorod.
Persze kicserélték a fél motort nem… vagy inkább az egészet?
Tudod te mekkora munka egy 20éves motoron pl hátsó lengővillát cserélni?
Össze van benne rohadva az összes tűgörgő meg szillent, szinte darabokban jön ki. Honnan tudnád....
Amit meg belinkeltél kicsit lejebb ott a válasz felette más már megválaszolta helyettem.
A képeim közt láthatsz képet mert már volt RX125-öm 2is és különféle évjáratúak.
Jelenleg is vadászok ilyen masinára csak eddig nem találtam olyat ami mindenféle szempontból megfelelt volna.
2,Nem szaroztam le meg nem volt szó olyanról hogy kinek mire tellik csak azt mondtam hogy egy ennyi idős gépért ha kapsz 150-et az már jónak számít, mert mint írtad 220 alatt senkinek sem eladó…
Más: A laikus hozzá nem értő emberek megvételkor általában már ránézésre döntenek, ebben az esetben ha ilyen „retkes-mocskos” képeket dobsz fel amin az index le van törve ott lóg stb..
szóval ez az állapot is csak a gazdáját jellemzi… nemtudom kinek fog kelleni 220ért.
Ugyhogy „ÜGYES” barátom kicsit korrepetálódj mert ezekkel csak szégyeníted magad…
Én meg ehhez gratulálok!
Én is hasonlóan jártam, 94-esként vettem a gépet, aztán kicsit utánna néztem, plusz az Italmondo-ban is felvilágosultam... Picit hamarabb született a gép....
Valaki kérdezett itt hátsó gumi méretet: Nekem 120-as volt hátul, gyárilag az kéne rá, bitang erős a gép, de ha enduro-light krosszra mész nagy lesz hátra szerintem.. Én 110-est toltam rá, és ezzel jobban boldogul, ha krosszgumiról beszélünk! Sőt, az igazi krosszosok még ezt is sokallják.... A képen még 120-as hátsóval van.