Köszi,végülis nekem most egy Cr 250-em van lenne rá erre rá egy cserém elvileg majdnem ilyen csak lila és szürke színe van neki(ha jól értesültem akkor az a Six Days verzió).
Kb mennyiért mennek mostanában az Rx-ek amik csak hobby célra használható vagyis papír nélküli,tudom,hogy sok függ évjárattól is de pl a képen látható motor ha jó állapotban van mennyi a reális ára?
Köszi.
Csak ajánlani tudom, van egy-két betegsége, pl. az első teló szimeringet sűrűn kell cserélni. Viszont nagyon fontos a megfelelő karbantartás, normális olaj használata, bemelegítés. A gyári áttétel (14/49) elég rövid szóval hosszú távra így nem a legjobb, ezzel a végsebessége 110-120 (óra szerint), viszont a gyorsulása az valami iszonyatos
A blokk az szerencsére nem olasz, hanem osztrák (Rotax), 30Le körül vannak tipustól függően (34-es, és 28-as karbis is van).
A blokkhoz ha kell alkatrész akkor szinte biztos tudsz szerezni használtat, vagy újat, mivel a 122-es blokkot még mindig gyártják.
A nagy hátránya az hogy viszonylag drágák a korukhoz képest (főleg a rendszámosok).
A képen lévő Rx 1994 előtti (régebbi lengővilla, Rotax 123-as blokk)
Sziasztok!
Tudnátok pár sort írni az Aprilia Rx 125 ről?
Megbízhatóság(ha jó állapotban van),gyerekbetegségei,szervízintervallumok,tapasztalatok stb.
Amit betettem képet az kb milyen évjáratú?
Szevasz tudom régebben beszéltünk róla de érdekelne a féktárcsa.
Jól átvertek azt mondták tudnak új tárcsát azóta várok rá.
Megvan még vagy eladtad. ha megvan e-mailba leírom a címem megbeszéljük az anyagi részét stb
NAGGYON KÖSZÖNÖM, ÓRIÁSIAN SOKAT SEGÍTETTÉL! :)
Szerintem veszek egy 250-est, ha minden összejön úgy ahogy szeretném!Valami ilyesfélét: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Attól függ pontosan milyen tipusban gondolkodsz.
Nem nagyon ismerem a 125-ös choppereket, csak esetleg névről de nem nagyon van nekik itt forum :(
Ha nem pont chopperben gondolkozol akkor ajánlani tudom ezeket:
Honda Cg 125
Yamaha Ybr 125
Mind a kettő négyütemű, fogyasztásuk3-4 liter környékén van, végsebességre kb. 110 körül tudnak.
Ha rendesen van szervizelve (olaj,-légszűrő,-gyertya csere)
akkor több tizezer kilómétert elmennek mindenféle hiba nélkül.
HA érdekel tudok benne segiteni, lenkerék jó állapotú fogaskoszorusat tehát öniditóshoz is jó annak ára:17000ft illetve olyan blokkot amiben benne van a főtengely váltó, főtengely jó állapotú ennek ára:18000ft.
Ha érdekel képet tudok küldeni
Sziasztok! Még új vagyok itt, tehát kéretik nem kinevetni! Amikor én elkezdtem motorozni (1974) az MZ 250 TS , meg a P21 volt a csúcs!
Most van egy robogóm, de szeretnék egy nagyobbat venni, legalább 125, v.250-es choppert. (van rá max fél milla) Tanácsot szeretnék kérni, hogy melyiket vegyem.Igaz az, hogy a 125-ösök 2 üteműek, és többet fogyasztanak? Abba is belemennék, ha a Hondámat beszámítanánk a chopperba.
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy 123-mas Rotax blokkos ETX-be tudtok e jó állapotú főtengelyt hajtókarral és lendkereket?
Vagy esetleg honlapot ahol találok hajtókart. Italmondo.hu-t már próbáltam nem találtam.
Előre is köszi.
Üdv Erik
Kb mennyiért mennek mostanában az Rx-ek amik csak hobby célra használható vagyis papír nélküli,tudom,hogy sok függ évjárattól is de pl a képen látható motor ha jó állapotban van mennyi a reális ára?
Köszi.
Csak ajánlani tudom, van egy-két betegsége, pl. az első teló szimeringet sűrűn kell cserélni. Viszont nagyon fontos a megfelelő karbantartás, normális olaj használata, bemelegítés. A gyári áttétel (14/49) elég rövid szóval hosszú távra így nem a legjobb, ezzel a végsebessége 110-120 (óra szerint), viszont a gyorsulása az valami iszonyatos
A blokk az szerencsére nem olasz, hanem osztrák (Rotax), 30Le körül vannak tipustól függően (34-es, és 28-as karbis is van).
A blokkhoz ha kell alkatrész akkor szinte biztos tudsz szerezni használtat, vagy újat, mivel a 122-es blokkot még mindig gyártják.
A nagy hátránya az hogy viszonylag drágák a korukhoz képest (főleg a rendszámosok).
A képen lévő Rx 1994 előtti (régebbi lengővilla, Rotax 123-as blokk)
Tudnátok pár sort írni az Aprilia Rx 125 ről?
Megbízhatóság(ha jó állapotban van),gyerekbetegségei,szervízintervallumok,tapasztalatok stb.
Amit betettem képet az kb milyen évjáratú?
Jól átvertek azt mondták tudnak új tárcsát azóta várok rá.
Megvan még vagy eladtad. ha megvan e-mailba leírom a címem megbeszéljük az anyagi részét stb
A blokk az lehet érdekelne. Esetleg képeket küldenél róla, hogy mégis miylen állapotú?
razorxk911@citromail.hu címre.
Előre is köszi.
Üdv Erik
Szerintem veszek egy 250-est, ha minden összejön úgy ahogy szeretném!Valami ilyesfélét:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Cg http://etniez.blog.hu/2009/09/...
Nem nagyon ismerem a 125-ös choppereket, csak esetleg névről de nem nagyon van nekik itt forum :(
Ha nem pont chopperben gondolkozol akkor ajánlani tudom ezeket:
Honda Cg 125
Yamaha Ybr 125
Mind a kettő négyütemű, fogyasztásuk3-4 liter környékén van, végsebességre kb. 110 körül tudnak.
Ha rendesen van szervizelve (olaj,-légszűrő,-gyertya csere)
akkor több tizezer kilómétert elmennek mindenféle hiba nélkül.
Egyébként máskor hol kérdezzek, ha valamit meg szeretnék tudni?
Ha számít a fogyasztás, és a szervízigény akkor a nyégyüteműt válaszd
Köszönöm az ajánlatot, de öreg vagyok én már az ilyen motorokhoz.Csak egy kényelmes pöfögős chopperre vágyom!
Igaz hogy a 2T-k sokkal többet esznek a 4T-nél, de valamit valamiért :)
hívj vagy írj...megeggyezünk!
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Ha érdekel képet tudok küldeni
Most van egy robogóm, de szeretnék egy nagyobbat venni, legalább 125, v.250-es choppert. (van rá max fél milla) Tanácsot szeretnék kérni, hogy melyiket vegyem.Igaz az, hogy a 125-ösök 2 üteműek, és többet fogyasztanak? Abba is belemennék, ha a Hondámat beszámítanánk a chopperba.
italmondonál a honlapon csak 1-2 cucc van fent, fell kell őket hívni szinte mindent betudnak szerezni, és raktáron is van rengeteg cuccuk.
Érdeklődnék hogy 123-mas Rotax blokkos ETX-be tudtok e jó állapotú főtengelyt hajtókarral és lendkereket?
Vagy esetleg honlapot ahol találok hajtókart. Italmondo.hu-t már próbáltam nem találtam.
Előre is köszi.
Üdv Erik