Szerintem nem változik a holtjáték, de azért nem vagyok biztos benne, mert úgy emlékszem nagyobb holtjátékot sikerült csinálnom, (vagyis lógott a bowden a kuplungkarnál), viszont kisebb holtjátékot már nem.
A blokknál is próbáltam állítani, de nem jártam túlzott sikerrel. Hiába állítottam kiemelést, a kuplungkarnál nem feszült meg jobban a bowden. Kb. mintha kinyúlt volna a kuplungbowden. De mivel fokozatosan jelentkezett a probléma, valamiféle kopásra gyanakodnék.
A lamellákon egyébként ránézésre van ferodol.
Nekem hasonló gondom volt, először mintha kevés benzint kapott volna nem pörgött szépen ki felső tartományban, aztán később ki is hagyott a gyújtás egy forulatnál. Gyertyacserétől meggyőgyult.
Ezen kívül még azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek az mitől lehet, hogy a kuplungkaron teljesen kitekertem az állítót, mégis fog folyamatosan a kuplung. Valamennyire kiemel, de nem működik rendesen. Elkoptak a lamellák? Akkor nem csúsznia kellene?
Kell bele aksi hogy müködjön a power. bár ha nem volt sokáig benne akkumulátor akkor lehet a fesz.szab is meghalt ami megint okozhatja hogy nem müxik a power.
nem vagyok hülye ott a generátor.... am meg már utánna éreklődtem és müxik nélküle aszongyák de gondoltam is
meg amugy a creken is van power és azok nem endurok és mégis muxik a power
azért koszonom
nincs akksi a motorba de én nem is látom hogy hova kéne tenni... hogy teszteljem l hogy müxik e? kell az akksi hozzá? valaki pliz segitsen :D hogy hogy ellenrizzem meg hogy komplett mennyibe kerul egy ilyen cullang ha nem jo powernyelv nélkül
meg hogy hova kell kotni
ezt tudod hogy hova kell kotni.. nemtudom hogy mi kell bele mert nem huzza a bowdent az az elektromágnes ... vagy hogy mit kell vele csinálni hogy megnézzem jó e valai segit ebben?
Szeretnék segítséget kérni, még mindig kuplung ügyben. Egyszerűen nem tudom leszedni a kuplungot a mocásról, van ehhez leszedő, vagy Ti hogy oldjátok meg?
Gumis (légkulcs miatt) marha messze van csak, és nincs kedvem tologatni.
A blokknál is próbáltam állítani, de nem jártam túlzott sikerrel. Hiába állítottam kiemelést, a kuplungkarnál nem feszült meg jobban a bowden. Kb. mintha kinyúlt volna a kuplungbowden. De mivel fokozatosan jelentkezett a probléma, valamiféle kopásra gyanakodnék.
A lamellákon egyébként ránézésre van ferodol.
Nekem hasonló gondom volt, először mintha kevés benzint kapott volna nem pörgött szépen ki felső tartományban, aztán később ki is hagyott a gyújtás egy forulatnál. Gyertyacserétől meggyőgyult.
Ezen kívül még azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek az mitől lehet, hogy a kuplungkaron teljesen kitekertem az állítót, mégis fog folyamatosan a kuplung. Valamennyire kiemel, de nem működik rendesen. Elkoptak a lamellák? Akkor nem csúsznia kellene?
Valki tudna segíteni abban,hogy egy 34-es Dellorto karbiba mekkora a gyári főfuvóka méret?
Sehol sem találok erre választ!
Előre is köszi.
meg amugy a creken is van power és azok nem endurok és mégis muxik a power
azért koszonom
Írj e-mail-t nekem és elmondom hogy kell leszedni a kuplungot.
Olyan egyszerű, hogy nem is gondol rá az ember.
meg hogy hova kell kotni
2ezerért tudok postázni
nincs valakinek power elektronikája rx 125 be? mennyibe van az?
Én úgy csinálnám, hoghy sebességbe tenném és megkérnék valakit hogy taposson a hátsó fékre.
Szeretnék segítséget kérni, még mindig kuplung ügyben. Egyszerűen nem tudom leszedni a kuplungot a mocásról, van ehhez leszedő, vagy Ti hogy oldjátok meg?
Gumis (légkulcs miatt) marha messze van csak, és nincs kedvem tologatni.