Igen, az olajjal nem spórolok.. Amikor bejáratós volt a gép a Motul legjobb olaját kapta 1:30-ba (kb. 5800 Ft volt, ha jól emlékszem), utánna pályáztam vele, akkor azért kapta ugyanazt, most viszont endúrózgatok inkább, na meg a válság ugye, átváltottam Repsol-ra (kb.3eFt, v kicsivel felette), ki kéne menni a garázsig ugyhogy meg nem mondom a tipusát: 2t és keverhető..
Szerintem az úgy bőven megfelelő lesz, és mint ahogy többen is írták, normális olaj! Én régebben csak Motorex olajat raktam bele. Kb. 5e/liter áron van mostanában, de például az Igol is elég jó minőségű, és kb. 1e pénzzel olcsóbb
Köszönöm válaszod, én 1:30-ba mentem eddig(külön olaj tartáj menesztve lett), de most jöttem rá hogy mostanában nem krosszpályázok annyira, talán a földekre, enduróra elég lenne az 1:40... akinek van még tapasztalata ezzel kapcsolatban írhat még.
Thanks!
Van egy pár rotax 123-om alkatrészem.
Önindító bendix-el: 7e
34-es Dellorto karbi: 7e
Hengerfej(égéstér fedél):3e
Víztérfedél:1,5e
Komplett váltó:4e
Olajpumpa:4e
Kuplung lamellákkal: 6e
Oldaldeknik:jobb:1,5e; bal:2,5e
Felújítandó főtengely:2e
Eladó DellOrto VHSB 34 LD karbi:
http://www.vatera.hu/dellorto_...
Thanks!
Ti milyen keverési arányba toljátok a naftát? enduro és némi krossz területen,persze aki nem külön olajzáson van..
Meg van még a henger?
Nemtod kb milyen árban lenne a furás?
enmoto@citromail.hu ide írj
Van egy pár rotax 123-om alkatrészem.
Önindító bendix-el: 7e
34-es Dellorto karbi: 7e
Hengerfej(égéstér fedél):3e
Víztérfedél:1,5e
Komplett váltó:4e
Olajpumpa:4e
Kuplung lamellákkal: 6e
Oldaldeknik:jobb:1,5e; bal:2,5e
Felújítandó főtengely:2e
A másodikban meg Rotax 122-es. Az utobbi újabb.
http://hasznaltauto.medija.hu/...
http://hasznaltauto.medija.hu/..
.
válaszokat előre is köszönöm ;)
Keresek RXhez baloldali teleszkópszár védő műanyagot valamint km órát,ha valakinek van jelezze!