Egyetértek Szityyyuval .
Egy GSX-R-t és egy RSV-t összehasonlítani nem lehet, ki kell próbálni .
Kb olyan mintha egy sls mercit hasonlítanál össze egy amerikai izomautóval mind 2 brutális gép de szinte semmi közük egymáshoz.
Ráülsz és amelyiken jobban érzed magad azt érdemes megvenni. A lóerő és nyomaték hajszának szerintem amíg az Alpok-Adria futamok rajtrácsáig el nem jutsz addig nincs értelme
Érezd jól magad rajt az a lényeg , hogy mik a nyomaték rugalmasság vagy a gyorsulás adatai azok szerintem semmit nem mondanak .
Érdekes kérdés.... ha erre építed a motorvásárlási tervet, inkább ne cserélj motort. Ha kocsmai ki mond nagyobbat vitába keveredtél, akkor azt meg hagyd a francba.
Eleve 139le a factory, nem 143. A nyomaték rugalmasságot melyik sebességi fokozatban akarod, mert azt nem írtad, de amúgy is a motorrevű által erőltetett faszság ez az 50-ről 100ra nyomatékrugalmasság. Mi 50nél általában visszatesszük2-be, vagy ha áttétel módosítás van, akkor max.3-ba. Egy rsv tulajt sem fogsz találni, aki 6ban nekiáll neked 50ről gyorsítani. Ez v2, szétcibál mindent a lánc. De ha verseny van, nyilván egyesben mutatnám meg a nyomatékrugalmasságot.
Fogyasztani nyilván többet fogyaszt egy v2, ez tény, de ha a gixert is maszírozod, annak is kell annyi, sokkal nem fogyaszt többet. Viszont ha van hozzá befogadóképesség és a gixer nyújtotta steril komfortzónát át léped, iszonyat élményt ad, amit pár liter benzin megspórolása nem kompenzál. A gyorsulás szintén jó kérdés, általában mindegyik rsv-n rövidítenek az áttételen, hogy utcabaráttáb tegyék, így gyorsabban le is forognak a sebességek. 200Ig szerintem simán pariban van a gixerel, de a lóerő többletaz lóerő többlet, nem lehet vele mit kezdeni, más kérdés, hogy egy gyári gixert porig aláz egy factory a pannónia ringen, erre mérget veszek. Fék, futómű, súly előny mind az apriliánál.
Gixxer 750-nel elmentem Szegedről Földvárig (ott világított a tartalék jelző), RSV-vel ez 170km. Nyomatékrugalmasságról nem tudok mit mondani. A leátételezett 750 durvábbnak tűnt az ezresnél is pedig a valóságban az ezredes (gixxer) mindent vitt.
Helló
Érdeklödni szeretnék aprilia rsv1000r factory tulajoktol hogy a 2006-os model ami már 143 le hogy nyomatékból pl 50 km/h-ról vagy 100km/h-ról legnagyob sebeségbe meik a rugalmasab a v2 factory vagy pl a négyhengeres gixxer valakinek van tapasztalata róla?,és még anyit hogy fogyasztásba azonos a négyhengeresel vagy ez többet eszik valamenyivel azonos körülmények közt? köszönöm a választ
Sziasztok! Nekem gyári idom csavarok kellenének mert 1-2 hiányzik és sok meg másmilyen van benne! Szeretném gyárira cserélni, hol tudok venni? a két oldali idomon bajonett záras van de abból is hiányzik 2. segítsetek légyszi! előre is köszi!
Nem DDT500 tudom en mi jo nekem. Csak jo aron kiszalltam az R1ből es most masba nyomom a penz egy reszet, de motor nelkul nem akarok maradni szezonra, ezert kiprobalnek valami ujat, v2 még nem volt soha. Es azert ez az arkategoria mert kozbe mennék palyazni is. Tobbet mint eddig. Pusztan ennyi volna
Nagyon tetszik! Azért egy Busa után azt hitten már nem lesz jó motorom! Nagyon örülök, hogy nem sor 4 et vettem hanem Aprila rsv 1000 -et! nagyón fasa!
Nincs valakinek „AP8104509” kormányvége. Vagy esetleg gyors beszerzési lehetőség.
Thomas
Egy GSX-R-t és egy RSV-t összehasonlítani nem lehet, ki kell próbálni .
Kb olyan mintha egy sls mercit hasonlítanál össze egy amerikai izomautóval mind 2 brutális gép de szinte semmi közük egymáshoz.
Ráülsz és amelyiken jobban érzed magad azt érdemes megvenni. A lóerő és nyomaték hajszának szerintem amíg az Alpok-Adria futamok rajtrácsáig el nem jutsz addig nincs értelme
Érezd jól magad rajt az a lényeg , hogy mik a nyomaték rugalmasság vagy a gyorsulás adatai azok szerintem semmit nem mondanak .
Eleve 139le a factory, nem 143. A nyomaték rugalmasságot melyik sebességi fokozatban akarod, mert azt nem írtad, de amúgy is a motorrevű által erőltetett faszság ez az 50-ről 100ra nyomatékrugalmasság. Mi 50nél általában visszatesszük2-be, vagy ha áttétel módosítás van, akkor max.3-ba. Egy rsv tulajt sem fogsz találni, aki 6ban nekiáll neked 50ről gyorsítani. Ez v2, szétcibál mindent a lánc. De ha verseny van, nyilván egyesben mutatnám meg a nyomatékrugalmasságot.
Fogyasztani nyilván többet fogyaszt egy v2, ez tény, de ha a gixert is maszírozod, annak is kell annyi, sokkal nem fogyaszt többet. Viszont ha van hozzá befogadóképesség és a gixer nyújtotta steril komfortzónát át léped, iszonyat élményt ad, amit pár liter benzin megspórolása nem kompenzál. A gyorsulás szintén jó kérdés, általában mindegyik rsv-n rövidítenek az áttételen, hogy utcabaráttáb tegyék, így gyorsabban le is forognak a sebességek. 200Ig szerintem simán pariban van a gixerel, de a lóerő többletaz lóerő többlet, nem lehet vele mit kezdeni, más kérdés, hogy egy gyári gixert porig aláz egy factory a pannónia ringen, erre mérget veszek. Fék, futómű, súly előny mind az apriliánál.
Hátsó lánckereket cseréltem RSV Millén. Tudtok abban segíteni, hogy mennyi az M10 -es anyák meghúzási nyomatéka?
Érdeklödni szeretnék aprilia rsv1000r factory tulajoktol hogy a 2006-os model ami már 143 le hogy nyomatékból pl 50 km/h-ról vagy 100km/h-ról legnagyob sebeségbe meik a rugalmasab a v2 factory vagy pl a négyhengeres gixxer valakinek van tapasztalata róla?,és még anyit hogy fogyasztásba azonos a négyhengeresel vagy ez többet eszik valamenyivel azonos körülmények közt? köszönöm a választ
ja ilyen a moci takarítás után!
Amennyiben kedden megveszem a motort, igényt tartanék a kipufogódra! Zozo azt mondja jól össze van rakva és szép a hangja.
Nagyon tetszik! Azért egy Busa után azt hitten már nem lesz jó motorom! Nagyon örülök, hogy nem sor 4 et vettem hanem Aprila rsv 1000 -et! nagyón fasa!