A régi van neki, mert azon 17 a gyári. Nem tudom egyébként mi lehet a gond, de ha szépen ráengedi a kuplungot, nem kell annak rángatni, természetesen nem lesza menet olyan egyenletes, mint egy sor4nél. De ha módosítani akar, akkor hátra is tegyen, ne csak elölről vegyen el. Nekem a gyári 16/40 helyett 15/42 volt, most cseréltettem láncot pénteken, most 15/41 ment bele. A 108 szemesből két szempárt vettek ki, így most full előre jőtt a kerék.
Sziasztok!
Már többször felmerült a hát sófék problémája. Az esetek egy részében a fékmunkahenger átenged, ez okozza a hibát. Légtelenítés nem segít. Nagy nehezen találtam felújító készletet Németországban 15,6 EURO-ért! Elérhetőség: itt
Itthon próbálkoztam több csatornán is, de csak komplett munkahengert tudtak volna, illetve bontottat... Nagyságrendekkel olcsóbb megoldás ez. Nem reklámnak szántam, hanem segítségként!
15w-5O a gyári viszkozitás, aztán, hogy azon belül milyen, tök mindegy, a mai olajok rég túlteljesítik a gyári előírásokat. Valami 9Oes évek közepi szabvány van megadva minimum szintnek, azt meg már a lidlis olivaolaj is tudja.
3.9 liter kell nekünk, szerintem neked is. Én innen rendeltem, mivel lánc is kellett.
a motul honlapon kiemeli ennél az olajnál, hogy aprilia, moto guzzihoz ajánlja, meg amúgy is motul láz van itthon pár éve.
Hozzáteszem, a cimbim most vesz ducatit, annak a gépkönyve meg a shellt ajánlja. Szóval az én véleményem, ez az olajmizéria nagy lufi, éppen milyen szél fúj, milyen gazdasági szerződés van a gyár meg az olajcég közt.
Mindamellett, a Repsol 15w-5Oes olcsobb, azt azért nem tenném bele valamiért. De nem tudom miért, kezd az én fejem is kilugozodni.
Üdv!
Elvileg tudomásom szerint sima millébe nem volt szinte semmi! A factoryt szórták meg öhlis és akro cumoval! A chip és a sport légszűrő az utólagos beépítés !
A sima verzióba tettek egy Öhlins kormánytelót meg rugóstagot és OZ kerekeket+2db Akrapovic kiput. Chip vagy Commander nincs benne de sportlégszürő igen. Áttétel gyári.
Múlt hét végén mentem kb. 700 km-t, megnéztem 3 millét. Az egyik baluskáé volt. Leharcolt és/vagy legózott gépek voltak. Ma nem mentem el megnézni mind a kettő belinkelt gépet, mert az még kb. 1000 km lett volna. Erre esett a választás, remélem jó lesz
Ja, csak már nem az enyém . Lusta voltam frissítgetni a profilt, meg amúgy is veszek egy ugyanilyet , szóval mindig van rá kifogás, hogy ne kelljen kínlódnom az ilyen jelentéktelen hülyeségekkel ...
Nem, mert rákerestem neten, aztán valami 24OOért volt literje, ugyhogy annyiért nem volt nagy biznisz. Lett bele megint a csodaszer. :))))))))
Már többször felmerült a hát sófék problémája. Az esetek egy részében a fékmunkahenger átenged, ez okozza a hibát. Légtelenítés nem segít. Nagy nehezen találtam felújító készletet Németországban 15,6 EURO-ért! Elérhetőség:
itt
Itthon próbálkoztam több csatornán is, de csak komplett munkahengert tudtak volna, illetve bontottat... Nagyságrendekkel olcsóbb megoldás ez. Nem reklámnak szántam, hanem segítségként!
3.9 liter kell nekünk, szerintem neked is. Én innen rendeltem, mivel lánc is kellett.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/5100_15W50_4l_UJ_FE
JLESZTES_MA2_motorolaj/
a motul honlapon kiemeli ennél az olajnál, hogy aprilia, moto guzzihoz ajánlja, meg amúgy is motul láz van itthon pár éve.
Hozzáteszem, a cimbim most vesz ducatit, annak a gépkönyve meg a shellt ajánlja. Szóval az én véleményem, ez az olajmizéria nagy lufi, éppen milyen szél fúj, milyen gazdasági szerződés van a gyár meg az olajcég közt.
Mindamellett, a Repsol 15w-5Oes olcsobb, azt azért nem tenném bele valamiért. De nem tudom miért, kezd az én fejem is kilugozodni.
http:
//www.m0moto.hu/hf152-olajszuro-p-73.html
http://www.olaj24.hu/T/hif
lo-filtro-hf152-olajszuro-1db/8790
http://www.olajshop.hu/hiflo-hf15
2.html
http://www.formula3000.hu/shop/hiflofiltro-hf152-olajsz%C5%B1
r%C5%91-p-7385.html
Elvileg tudomásom szerint sima millébe nem volt szinte semmi! A factoryt szórták meg öhlis és akro cumoval! A chip és a sport légszűrő az utólagos beépítés !
LINK
Mesélj !