Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A régi van neki, mert azon 17 a gyári. Nem tudom egyébként mi lehet a gond, de ha szépen ráengedi a kuplungot, nem kell annak rángatni, természetesen nem lesza menet olyan egyenletes, mint egy sor4nél. De ha módosítani akar, akkor hátra is tegyen, ne csak elölről vegyen el. Nekem a gyári 16/40 helyett 15/42 volt, most cseréltettem láncot pénteken, most 15/41 ment bele. A 108 szemesből két szempárt vettek ki, így most full előre jőtt a kerék.
1 foggal kissebb van neki elől (16 fog) és az alapjárat se gyárilag előírt (1250), hanem 1600 körül. Rakjon 15öt? Az már 2 fog :D
Sziasztok! Rotax 990 blokkba keresek kuplungban lévö gumilapot. Van esetleg valakinek?
De kemény vagy, legközelebb betolod a sexképeidet véletlenül. :)

Nem, mert rákerestem neten, aztán valami 24OOért volt literje, ugyhogy annyiért nem volt nagy biznisz. Lett bele megint a csodaszer. :))))))))
rossz kép....
Akkor nem lett Fuchs....
és pont ez való hozzá?
Sziasztok!
Már többször felmerült a hát sófék problémája. Az esetek egy részében a fékmunkahenger átenged, ez okozza a hibát. Légtelenítés nem segít. Nagy nehezen találtam felújító készletet Németországban 15,6 EURO-ért! Elérhetőség:
itt
Itthon próbálkoztam több csatornán is, de csak komplett munkahengert tudtak volna, illetve bontottat... Nagyságrendekkel olcsóbb megoldás ez. Nem reklámnak szántam, hanem segítségként!
15w-5O a gyári viszkozitás, aztán, hogy azon belül milyen, tök mindegy, a mai olajok rég túlteljesítik a gyári előírásokat. Valami 9Oes évek közepi szabvány van megadva minimum szintnek, azt meg már a lidlis olivaolaj is tudja.

3.9 liter kell nekünk, szerintem neked is. Én innen rendeltem, mivel lánc is kellett.

http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/5100_15W50_4l_UJ_FE
JLESZTES_MA2_motorolaj/

a motul honlapon kiemeli ennél az olajnál, hogy aprilia, moto guzzihoz ajánlja, meg amúgy is motul láz van itthon pár éve.
Hozzáteszem, a cimbim most vesz ducatit, annak a gépkönyve meg a shellt ajánlja. Szóval az én véleményem, ez az olajmizéria nagy lufi, éppen milyen szél fúj, milyen gazdasági szerződés van a gyár meg az olajcég közt.

Mindamellett, a Repsol 15w-5Oes olcsobb, azt azért nem tenném bele valamiért. De nem tudom miért, kezd az én fejem is kilugozodni.
Köszönöm kolléga a választ. Olajba full szinti vagy fél szinti, 15w vagy 10w?
http://motoralkatresz.eu/termekek/HifloFiltro/HF152_olajszuro/

http:
//www.m0moto.hu/hf152-olajszuro-p-73.html

http://www.olaj24.hu/T/hif
lo-filtro-hf152-olajszuro-1db/8790

http://www.olajshop.hu/hiflo-hf15
2.html

http://www.formula3000.hu/shop/hiflofiltro-hf152-olajsz%C5%B1
r%C5%91-p-7385.html
Valaki meg tudja írni milyen számú olajszűrő kell RSV Mille 2001-be? Köszönöm.
A saját motoromról írtam, hogy mik lettek átalakítva rajta
Üdv!
Elvileg tudomásom szerint sima millébe nem volt szinte semmi! A factoryt szórták meg öhlis és akro cumoval! A chip és a sport légszűrő az utólagos beépítés !
Szevasztok, hátha valakinek szüksége lenne a fékkarra és/vagy a kapcsolóra.

LINK
A sima verzióba tettek egy Öhlins kormánytelót meg rugóstagot és OZ kerekeket+2db Akrapovic kiput. Chip vagy Commander nincs benne de sportlégszürő igen. Áttétel gyári.
Múlt hét végén mentem kb. 700 km-t, megnéztem 3 millét. Az egyik baluskáé volt. Leharcolt és/vagy legózott gépek voltak. Ma nem mentem el megnézni mind a kettő belinkelt gépet, mert az még kb. 1000 km lett volna. Erre esett a választás, remélem jó lesz
Gratula!
Mesélj !
Hazaért "édesanyám" motorja
de most minek raktam oda azt a lila fejet?
hosszú az áttétel.
Ja, csak már nem az enyém . Lusta voltam frissítgetni a profilt, meg amúgy is veszek egy ugyanilyet , szóval mindig van rá kifogás, hogy ne kelljen kínlódnom az ilyen jelentéktelen hülyeségekkel ...
Srácok! Az normális haverom millején (2001), hogy ha alapjáraton gurul nem tudja teljesen kiengedni a kuplungot, hanem kb 3/4ig max, mert berángat?
Melyik évjárattól van csuszókuplung a Milleben, mikor szoktak vezérműláncot cserélni?