Azért létezik olyan akinek volt tapasztalata komolyabb v2-vel is, nem csak apirilával.
Mondom, rövidtávon először felüdülés, aztán elfogy a lelkesedés, mint a nyomaték. Ez ilyen. Ki kell próbálni / venni egyet oszt hajrá.
Nem véletlen nem tucatmotor az olasz v2, csak így lehet (vagy már nem is) elkerülni a csődöt, felvásárlást a mesterségesen tartott marketingértékkel. Ez saját tapasztalat, elvakult szemellenzős emberekkel meg nem kívánok vitatkozni.
Amúgy az aprilia a robogóeladásból élt világéletében. És ebből is fog.
Mi van fiúk eltévedtetek? Nincs mozgás otthon, így hát beugrottatok ide herótozni egy kicsit? Azért kiváncsi lennék melyikőtöknek van tapasztalata is a véleménye mellett. Ami engem illet jelenleg is mindkét oldalon érdekelt vagyok és kijelenthetem, hogy tök más a kettő, abszolút a személyes ízlés és elvárások mentén dől el hogy melyik jön be inkább. Kár leszólni az RSV-t mert kurva jó motor, hatalmas feeling menni vele, igazi személyiség amit ki kell ismerni, és annál nagyobb élvezet, minél jobban összeszoktál vele. Először nekem is furcsa, sőt sokszor idegesítő volt a Honda után, de valahogy mindig vissza kellet rá ülni, és minél többet mentem vele annál jobban élveztem. Ma is szeretem a Hondát az is kurva jó motor, de sokkal sterilebb, bár van akinek ez jön be jobban. Ha feeling is kell a tempó mellé akkor az RSV egy nagyon jó választás. Ha pedig a versenypályán is le akarsz nyomni minden japcsit - meg minden mást is - akkor válaszd az RSV4 - et és egy csomagban megkapsz mindent. Csak hát ennek ugye ára is van.
És ez tényleg boldogságot jelent valakinek? Én ha motorral megyek attól vagyok boldog, ami történik rajta. Mit számít miből hány van. Vagy ha igen, más műszaki cikkeknél ez mért nem számít? Nem baj, hogy olyan telefonod mint Neked, az utcában van másik tíz, olyan fűnyíró, mint a tiétek mindenkinek lehet? ....
jah,tudod ez olyan mint amikor egy babettával mész. max. 40el tudsz menni de olyan a feelingje a zakatolás meg rázkódás miatt mintha 80al mennél,ilyen az rsv is.
teljesen egyetértek nekem pl. a sor4 vinnyogás nem jön be,meg hogy nemigazán férek el egy japán sportmotoron. szerintem ez a sor4 vagy v2 olyan dolog,hogy ki kell próbálni mindkettőt,és amelyik tetszik azt kell megvenni.kész pont.
Igen...féket futóművet azokra is lehet rakni...ezeken meg van. :)
A Duki valóban szervizigényesebb, nekem sem kéne, de ezek az RSV-k abszolút nem.
Tény, azért írtam, hogy kinek mi jön be, mert sokunknak a sor4 villanymotor feelingje uncsi, próbáltam jómagam is sokat, az egészbe az volt a legjobb, mikor visszaadtam.
Erőben még a 1098-as is karcsú egy pörgetett 750-hez, az ezres aztán meg más világ.
Kanyarodni, fékezni, "traktorozni" kell ezekkel...Az alább említett zakatolós viselkedést a legtöbb ember megunja, a szervizről nem beszélve (ducati), ami ugye nem kevés. Tele is van a net eladóakkal, van választék.
Én a helyedben 750 K6/7, esetleg 1000 K7-ben nézelődnék. Féket már ezekre is lehet rakni jót, ami félsiker.
Második motornak meg tuonót
Hát kb. mint egy finom úrihölgy, meg egy büdös ribanc.
Ha nem mentél még ilyennel, mindenképpen próbáld meg, mert nem biztos, hogy tetszeni fog és akkor megbánod a vételt. 4henger 75o, finom járás, selymes teljesítmény leadás, ez meg alacsony fordulaton rezeg remeg, láncot csapkod, városba sűrű kuplung aláfestés szükségeltetik. Viszont amikor kiértél a nyílt terepre, ott ahol a 75O kezdi összeszedni magát, ott ez már egy keréken van. Félreértés ne essék. Nem gyorsabb, nem ér körbe gyorsabban egy pályán, de az élményfaktor garantáltan nagyobb.
Nincs különösebb típushiba, talán a hátsófék sűrű ellevegősödése. Fogyasztani viszont picit többet fog, mint a 75O.
Mondom, rövidtávon először felüdülés, aztán elfogy a lelkesedés, mint a nyomaték. Ez ilyen. Ki kell próbálni / venni egyet oszt hajrá.
Nem véletlen nem tucatmotor az olasz v2, csak így lehet (vagy már nem is) elkerülni a csődöt, felvásárlást a mesterségesen tartott marketingértékkel. Ez saját tapasztalat, elvakult szemellenzős emberekkel meg nem kívánok vitatkozni.
Amúgy az aprilia a robogóeladásból élt világéletében. És ebből is fog.
Na nem offolok tovább.
El kéne fogadni hogy nem csak Kx gsxr 1000-re gerjednek egyes emberek.
ja nem,mégse.
A Duki valóban szervizigényesebb, nekem sem kéne, de ezek az RSV-k abszolút nem.
Tény, azért írtam, hogy kinek mi jön be, mert sokunknak a sor4 villanymotor feelingje uncsi, próbáltam jómagam is sokat, az egészbe az volt a legjobb, mikor visszaadtam.
Kanyarodni, fékezni, "traktorozni" kell ezekkel...Az alább említett zakatolós viselkedést a legtöbb ember megunja, a szervizről nem beszélve (ducati), ami ugye nem kevés. Tele is van a net eladóakkal, van választék.
Én a helyedben 750 K6/7, esetleg 1000 K7-ben nézelődnék. Féket már ezekre is lehet rakni jót, ami félsiker.
Második motornak meg tuonót
Ha nem mentél még ilyennel, mindenképpen próbáld meg, mert nem biztos, hogy tetszeni fog és akkor megbánod a vételt. 4henger 75o, finom járás, selymes teljesítmény leadás, ez meg alacsony fordulaton rezeg remeg, láncot csapkod, városba sűrű kuplung aláfestés szükségeltetik. Viszont amikor kiértél a nyílt terepre, ott ahol a 75O kezdi összeszedni magát, ott ez már egy keréken van. Félreértés ne essék. Nem gyorsabb, nem ér körbe gyorsabban egy pályán, de az élményfaktor garantáltan nagyobb.
Nincs különösebb típushiba, talán a hátsófék sűrű ellevegősödése. Fogyasztani viszont picit többet fog, mint a 75O.