Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Bocsi de én sajna nem tudok segíteni. Sehol se találtam a neten eladó idomokat.

Valakit esetleg nem érdekel Aprilia Racing Tinanium oval kipuf MILLE-ra ?
Még mindig keresek hátsó idomot, indexeket és féklámpát reális áron 2007-es rsv-hez! aki tud az legyen szíves szóljon!
Van valakinek robbantott ábrája vagy esetleg service manual -ja a régebbi RSV-hez?
Előre is köszönet.
vazz :( akkor nem sokáig birta a javított!

nekem meg indító relét kéne vennem nemsokára
Szinte biztos, hogy nem fog megegyezni. Próbálj olaszoktól behozatni. Valamelyik szervíznél tudd meg a rendelési számot a robbantott ábráról4 Kíméletesebb lesz a pénztárcádnak.
Hááát biztos nem megyek, mert mint említettem behányt a szabadonfutó és nem indul be a vas. Igyekszem megszervezni a minél hamarabbi javítását minél olcsóbban, de asszem ez fájni fog. Tudja valaki, 20 vagy 22 görgős szabadonfutó van benne? Megegyezhet a Pegaso-éval?

W.
Hali.Igen gyári a fényezés.Egyedűl a dobot cseréltem le.Végre van mozgás a fórumon!Hétvégén jőssz Várpalotára?Nagy banzáj lesz az biztos.
ki vagy te nem is ismerlek
elviszlek kocsival ha akarod mostanában nem igazán megyek semmerre
SZia Gyuri vagyok Mi a pálya racing gyerek? Ne osszad az észt! Nem akrol velem e-ringre jönni valamikor mert én neogyon mennék
hali!
olyan rsv-t ne vegyél mint az enyém mert arra nem jó a táska
Faktori!
fesszabályzó

Remélem tudtam segíteni. Igaz ez a licit egy nap múlva lejár. de biztos felteszik még ha nem viszi el senki.
Szép paripa! Ilyen fényezésüt még nem is láttam, gyári? Nekem megint kifeküdt a szabadonfutó, újból szét kell bombázni a blokkot és most már sajna cserélni is kell. Nem tud valaki szabadonfutót 2002-es géphez? Bontott használt is jó, vagy természetesen új ha jó árban lenne.
W.
Szia w1II1!
Kicsit késve,de ígéretemhez híven kűldők képet"őcsiről".Valahogy életet kellene lehelni a fórum oldalra.Én veszprémi vagyok,esetleg a kőrnyéken van millés aki olvassa a fórumot?Jővő héten motoros tali Várpalotán a várnál.Én ott leszek benzingőzzel fertőzőtt barátnőmmel.
Sziasztok!
Nem tudjátok mennyibe kerül egy hátsó idom, egy hátsó lámpa és a hátsó indexek? (2007-es modell)
Hali! Szervíz gondjaitokkal teljesen egyetértek! Szörnyű a helyzet, rendeltem alkatrészt a márkakereskedésben a rendelésfelvételnél használatos számítógépes programból az alvázszám megadása után is csak hellyel közzel lehetsz biztos benne, hogy azt kapod 1,5 hónap múlva ! amit kértél... Amúgy a japán és az olasz motorok között rengeteg a különbség, a mostani RSV-m előtt CBR Hondám volt, szinte újra kellett tanulnom motorozni a V2-essel, sokkal nyomatékosabb, nem kell szétforgatni, a futóműve sokkal megbízhatóbb, több benne a tartalék. Műszakilag megbízható, bár a japánokhoz képest szerintem sokat fogyaszt. De kárpótol a hang a kipufogó felől, a fék fényévekkel jobb, mint bármelyik, a brembo az brembo! Eddig kétszer mentette meg az életemet utcán, mikor féktávon belül kijött elém (1x a buszos, 1x a kisteherautó..), a barátnőm most azt írja nektek: ha kajára nem telne sem engedi többet, hogy utángyártottat vegyek (brembo helyett), ezt légyszi fogadjátok meg!
Sziasztok!
Én három éve hajtom a mille factory-t,most kb. 37-40 ezer km van benne.
Eddigi hibák a szokásosak: hátsófék elmelegszik (a probléma nekem megszünt a Dot 5 fékolaj és a fékcsövet másként vezettem el a blokk mellett) ,a km ora rendszeresen nulláz (a használt milléknek érdekes modon kevés a kilométerük és csak a garázsban ált és sérülésmentes stb.... ,inditási probléma (a relét szétszedtem és belül kellett rendberakni egy kis csisszpapirral,külsö csatlakozást zsirozni)
A sok szóbeszéddel ellentétben semmi különös szervizigénye nincs a millének bár most végre egy komolyabb problémám lett a fesszabájzoval. Rossz helyre szereltem és högutát kapott szerintem. (tényleg nincs valakinek egy fesszabájzoja 04- rsv-re?)
Eredeti állapotába elég kényelmetlen ezértis alakitottam át tuononak(meg ugye az évek során fogytak rola az alkatrészek föleg a H ringen. Elméletileg használni vettem nem a fagyizo elött pózolni.)
A japán finomjárásu motorok után furcsa a mille de ahogy megszokja az ember sokkal jobb ( lassan nemszeret menni, a örökké a kuplungon a kéz és lassu menetben ezer fok van rajta)
Az ezres japánok 260-270 körül mennek el de fégtávon nincs ellenfél még a ringen se.
Nemkevés kilométrer megtétele után is szeretem a millét,bár a szervizek mindent elkövetnek ,h megutáld a márkát( 1 darab szerviz nincs ahova szivesen vinném a motorom. az alkatrészellátás az elég vicces és ha van is alkatrészük kétszer drágább itthon mint olaszba.)
Üdv mindenkinek!
Nagyon köszi a véleményzést! A kilátásaim az RSV-re egyre rosszabbak sajnos! Sehol nem akarják beszámolni a motoromat ,mindenhol azt mondják hogy adjam el és adnak egy nagyon karcsú árat! Hirdetem már két hete de egy kurva hívás se volt! Csak a Yamaha számolná be a motorom egy 07-es R1 esbe! Bár nem tudom azzal mennyire lennék kisegítve! az áráról nem is beszélve!
Igaz, nekem egy régebbi millém van, a mostani Factory-val megegyező felszereltséggel, meg mentem Factory-val is és azt kell hogy mondjam: vezethetőség kitűnő. Az új gép sokkal felhasználóbarátabb, kisebb a motorféke (nem a csúszókuplung miatt!) lassú tempót jobban tudja. Igazán akkor van elemében ha kiérsz a városból és elkezdesz csapatni. Az OZ, Öhlins, Brembo mind a kezelhetőséget biztosítja. Kicsit ugyan gyengébb mint az R1-ed, de a feelingje kárpótol majd és utcára különben is bőven elég, pályán is csak azok kerülnek ki akik már amúgy is kikerülnének. Kényelem? Túrázgatni nem ez a motor való, de a régi Millén meg a 996-998 Ducatin jobban kézen állsz a kormányon. Szerintem nem vészes, de hát ez egy sportmotor! Több tapasztalatot esetleg a többiek tudnának, bár ez a fórum eléggé halott. Néha írnék ezt-azt de gondolom ugy sem nézi meg senki vagy nem válaszol senki ezért nem is írok... Egy önmagát gerjesztő folyamat indult el...
Sziasztok nekem egy Yamaha R1 esem van ,de sok gondom van vele és szeretném lecserélni! V2-es motorokkal nincs nagy tapasztalatom Kb 1000 Km -t mentem egy Yamaha MT-01-essel! De hát az nem sport motor! Szóval mostanában kacérkodom egy V2-es sport motorral egy RSV Factory személyében! A kérdéseim a következők lennének: Vezethetőség (Város ,országút ,pálya) megbízhatóság (Indulás melegedés ,STB...) ,kényelem(Egyszemély-két személy)... Átfogó vélemény!Megköszönném ha írnátok pár sort a tapasztalataitokról! Tesztelni sajnos nem volt lehetőségem sehol nincs tesztmotor! Ahol meg van ott mondták hogy felhívnak de hát nem! Elörre is köszi!
Megmaradt 2db Originale Akrapovic dob. Euro-szabvány minőségi igazolással.
Karcmentes 2007.01 havi. Tuonon-volt. RSV-re is jó
Motor hiánya miatt eladnám.
duke@uw.hu
Köszi SVrider! De pontosabban hol, és milyen az a csavar? Megpróbálom azt, és ha nem ok, viszem szervizbe!
Köszi!
Balusk8 létszives add meg annak az oldalcímét ahonan te letöltötted magadról a hungaroringes képeket!Köszi
nekem a gyári brembo 9ezernél elfogyott, igaz akkor aktivan pályáztam vele
tank alatt van egy csavar, de szerintem jobb ha szervízbe viszed és beállitják az injektort