Hello!
Aprilia RSV 1000 R (2004) alapjáratot holl, és hogyan tudnám beállítatni? Ha valaki tud valamit írjon legyenszíves! Köszönöm: balazs582@freemail.hu
Most, hogy kell nekem is csrélni lassan fékbetétet, kezdem körbejárni a lehetőségeket és hát tényleg nem 5000 a különbség a Brembo meg a többi között, hanem kb. 20000Ft vagy több! Basszus...
Ez szopás...
W.
A csütörtöki Aprilia nyíltnappal kapcsolatban tudna valaki bővebb infót adni?
Én még nem voltam a ringen motorozni. Hogy zajlik a dolog? Mik a szabályok?
Gondolom saját motorral is lehet menni, nem csak a tesztmotorokkal?
Kössz az infót.
w1ll1 ha 5000ft különbség lenne a két betét közt, akkor egy percig sem gondolkodnék.
De a Brembo fékbetét 50 e. ft, az utángyártott pedig kb 20.
balusk8 neked hogy vált be a ferodo?
Nekem is nemsokára kell cserélni és biztos hogy gyári Brembo-t fogok bele szerelni. Egyrészt nagyon sokat kibírt, másrészt nagyon jó fékhatást ad, és a féktárcsát is kíméli! Havernak is "02 Miller R van és ő tavaly cserélt fékbetétet, és ilyen meggondolásból mint te nem gyárit vett. Megbánta... Spórolt kb 5000 Ft-ot, de a végeredménybe még se. Fontos a jó betét kiválasztása hogy a féktárcsád élettartama is megmaradjon meg legyen fasza féked is. A Brembo ehhez ért. Ha ilyen motorod van akkor ezt ne sajnált tőle és magadtól! Szerintem Berembo-ba Brembo-t.
W.
Szevasztok.
Cserélt már valamelyikőtök első fékbetétet Mille R-en?
Ha igen, milyet raktatok bele?
Nekem most kell cserélni, és nem tudom mit rakjak bele, a gyári az kicsit drága.
Hello Mindenki!
Ha valaki tudna eladó 2004-es, vagy újabb Aprilia RSV 1000 R első felnit ( 3.5*17-es, 5 küllős , brembo ) , légyszíves írjon nekem!
tel: 30/5522639
Köszönettel: Balázs
Hali mindenkinek! Végre sikerült regisztrálnom magam az oldalon, nem vagyok egy számítógép guru de az R-nek húzom rendesen. Amúgy 2003 novemberi, aprilia racing black.Vadállat hangú, japán gyilkos olasz rakéta. V2 forever!
Ja, és még valami. Ha leveszed az oldalsó idomokat (gyors-záras), a baloldalon van az olajtartály. Ez el tudja árulni, hogy balra el csuszott-e vagy sem. Jobb oldalt a hűtőfolyadék-tartállyal uagyan ez a téma. Nézd meg a féktárcsát, ez is elárulja a használatot, olajszint ell. melegen (csak akkor jön meg a nívó), ha 10000 km-es akkor még elég jónak kell lennie az eredeti Brembo fékbetéteknek is! Az enyémben több mint kettőször ennyi van és még a gyári Brembo fékbetét van benne. Nézd meg nem-e enged az első teleszkópszimering, és a láncnak is eredetinek kellene lennie és szuper állapotban. Fontos: csak az "R"-es Millén van Öhlins, karbon OZ, ne dőlj be a kamuzásnak, a "sima" Millének Sachs rugóstagja van. Ahogy említettem ismerd a gyéri fényezést és matricázást! Röviden...
W.
Csatlakozom az előttem szólóhoz. 1000 V2-es sportmoci kezdésnek nem igazán szerencsés.Bár semilyen 1000-es motor nem való kezdőnek. De a V2-nél még a bazi nagy motorfék is külön megszokást igényel.
Ja és az Én 2004-es gixxeremben 22 000km-er van úgy, hogy akkor van abban a motorban 10 000 ha csak pályán használták.
Először is kezdésnek ez a motor az egyik legrosszabb. Szerintem nehezebb vele motorozni mint a sokkal erősebb sor4 1000-el. Megaztán kezdésnek túl erős is lenne. Ha már mindenképen ilyet szeretnél:
10000km az elég kevés, valami csalás van a dologban. Vigyázz, a 2000-e évjáratnak más az idomai, a 2001-2002-é egyforma csak. Nemárt ha ismered a gyári fényezéseket.
Hali
Légysui irjatok már milyen egy 2001es APRILIA RSV MILLE 10000km van benne 998cm3 125 lóerő.ennyit tudok róla eddig.Kezdésnek szeretném,első motoromnak,Tippek,bajok amikre figyeljek.FONTOS LENNE
Aprilia RSV 1000 R (2004) alapjáratot holl, és hogyan tudnám beállítatni? Ha valaki tud valamit írjon legyenszíves! Köszönöm: balazs582@freemail.hu